Marmaris

Arvaa kuka

Nukkuuko kaikki Marmaris fanit talviunta??? vai kerätäänkö rahaa uutta matkaa varten ja on laajakaista suljettu etä saadaan rahaa kesän matkaa varten,vai onko vielä edes viime kesän juomat maksettu hotellin piikistä??

13

2480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan odottaa

juttuja tänne! Kovasti odotan ens kesää,että sinne pääsee taasen! On vaan pitkä talvi viä edessä... :-(

• cat22

näin on, olenpa myös huomannut että tämä palsta on aika hiljainen kun elellään tätä talvea. mutta, uskon että kun kevät lähestyy niin juttua alkaa taas riittämään. jospa ei ole tällä hetkellä hirveesti keskusteltavaa, vai miten sitten on.

• min

minä ainaki odotan ja säästän rahaa sellasel vaihdilla :)
      tarkoitus olla koko kesä tuolla niin minulle rakkaassa paikas :)
      malttais ei enää odottaa yhtään
      onneksi pääsee suurinta ikävää helpottaa tammikuun lopussa vierailulle turkkiin 10 pväks .kuulostaa niin lyhyeltä ajalta ku tässä viime vuodet lyhin aika siel yhteen menoo on ollut se 1 kk :)

• tonttu

Terveisiä Adanaan.....

• Uneton

Ei nukuta,mutta ei oikein vielä pysty sisäistämään ajatusta,että kyllä se kevät tulee ja pääsee lomalle.
      Matkan olen jo varannut ja varausmaksunkin maksanut,joten kunhan tää vuosi vaihtuu,niin eiköhän ala matkafiiliksiä löytymään.
      Matkamessuista saa jo alkufiiliksiä,kun menen käymään Turkki-osastolla.

• SunShine

Matkamessut??Missä, millon?
        Täälläkin kovasti elokuuta odotellaan että pääsis taas Marmarikseen!:)

• SMK
        SunShine kirjoitti:

Matkamessut Helsingin Messukeskuksessa ovat 20-22.tammikuuta viikonlopun aikana, siellä niitä Turkkiin hurahtaneita palloilee Turkki-osaston ympärillä hovia pitämässä. Tervemenoa!!!

• opiskelija
        SMK kirjoitti:

Matkamessut Helsingin Messukeskuksessa ovat 20-22.tammikuuta viikonlopun aikana, siellä niitä Turkkiin hurahtaneita palloilee Turkki-osaston ympärillä hovia pitämässä. Tervemenoa!!!

Joo, tammikuussa sinne.
        Et tainnut tietää,että siellä on myös kotimaan osastot sekä monia muita maita.
        Meillä on koulun puolesta tehtävä, eli pitää arvioida paras-osasto...
        Ihan pakko mennä ekana Turkki-osastolle koska ennen messuja on noin negatiivinen asenne.
        Siinä on pakko olla jotain hyvää, kun noin ärsyttää,älä mene sinne ollenkaan jos ahistaa.
        Onneks mennään luokan kanssa sinne jo torstaina,pääsee rauhassa tutustumaan.
        Ehkä sieltä löytyy myös työpaikka kesäksi,kaukana Suomesta.
        "Isona" valmistun matka-oppaaksi, joten kaikki matkailuun liittyvä kiinnostaa.

• AINA JOTAIN UUTTA
        SunShine kirjoitti:

MatkaMessut ovat Helsingissä. Itse menen sinne joka vuosi naisporukalla ja vietämme siellä AINA YHTÄ HAUSKAN PÄIVÄN !!! Kiertelemme osastoja,saamme uusia vinkkejä erimaista joissa olemme jo kenties jo käyneet.Katsomme esityksiä,otamme osaa kilpailuihin.Välillä piipahdamme syömään ja kahville.Onneksemme kotikaupungistamme on järjestetty bussikuljetus tapahtumaan.(21.1.06)
        MESSUT OVAT MESSUKESKUKSESSA.Miehillemme tuomme tuliasiksi ison kasan esitteitä!...!

• Kaitsu,..,
        AINA JOTAIN UUTTA kirjoitti:

MatkaMessut ovat Helsingissä. Itse menen sinne joka vuosi naisporukalla ja vietämme siellä AINA YHTÄ HAUSKAN PÄIVÄN !!! Kiertelemme osastoja,saamme uusia vinkkejä erimaista joissa olemme jo kenties jo käyneet.Katsomme esityksiä,otamme osaa kilpailuihin.Välillä piipahdamme syömään ja kahville.Onneksemme kotikaupungistamme on järjestetty bussikuljetus tapahtumaan.(21.1.06)
        MESSUT OVAT MESSUKESKUKSESSA.Miehillemme tuomme tuliasiksi ison kasan esitteitä!...!

Tuotteko sitten matkoiltanne jotain muuta kuten monet Suomalaisnaiset Turkista?

• Kirsikka
        Kaitsu,.., kirjoitti:

Tuotteko sitten matkoiltanne jotain muuta kuten monet Suomalaisnaiset Turkista?

Mun ainoat tuliaiset on itelle tupakkia ja lapselle farkut,farkkuhame tai jotain muuta vaatetta.
        Mun mielestä ei oo mitään järkee kantaa kauheeta määrää tuliaisia.
        Jos joku mun kaveri haluaa jotain ulkomaan tuliaisia,sopii lähtee itse lomalle ja ostaa mitä tarvii.
        Jokainen tuo mitä haluaa,vai mitä Kaitsu??

• Neidit..
        Kirsikka kirjoitti:

Mun ainoat tuliaiset on itelle tupakkia ja lapselle farkut,farkkuhame tai jotain muuta vaatetta.
        Mun mielestä ei oo mitään järkee kantaa kauheeta määrää tuliaisia.
        Jos joku mun kaveri haluaa jotain ulkomaan tuliaisia,sopii lähtee itse lomalle ja ostaa mitä tarvii.
        Jokainen tuo mitä haluaa,vai mitä Kaitsu??

matka varattu 25.7-8.8... tulis vaan jo se kesä.. ei millään jaksais odottaa :/ mut kyllä se reissu sieltä tulee ;)

• Tiedoton11
        Neidit.. kirjoitti:

matka varattu 25.7-8.8... tulis vaan jo se kesä.. ei millään jaksais odottaa :/ mut kyllä se reissu sieltä tulee ;)

Niin Onkohan lokakuun puolessa välissä Marmariksella Lämmintä x) ?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      182
      13660
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4950
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      155
      3728
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe