Kävin juuri kattomassa Liekehtivän pikarin ja retkahdin Krumiin ihan täysillä...=)
Onko kohtalotovereita?
Onko hänellä omia nettisivuja?
Stanislav Lanevski
8
1200
Vastaukset
- yees
Mullaki valu varmaa kuola leffan aikana :D Ei sen kyllä niin komea ois pitäny olla.
- ~Jenni
Juu! Onhan Stan ihan komea ja hyvä näyttelemään, hyvä Krum-aksentti. :) Tykkäsin..
Löysin joskus fanisivun mutta en vain muista osoitetta. Jos muistan, voin laittaa tänne.. ;D- Elenya
Mä oon muutenki tosi heikkona aksentteihin(vaikka se puhuikin liioitetulla aksentilla, oikeesti se puhuu ihan puhdast britti englantii) ja sitten vielä noin komia poika...%)
Aivan ihana...Pakko saada Liekehtivä pikari DVD:nä!! - krum-fani
Elenya kirjoitti:
Mä oon muutenki tosi heikkona aksentteihin(vaikka se puhuikin liioitetulla aksentilla, oikeesti se puhuu ihan puhdast britti englantii) ja sitten vielä noin komia poika...%)
Aivan ihana...Pakko saada Liekehtivä pikari DVD:nä!!Juu! mäki retkahin krumii! aivan ihana aksentti ;D
- Elenya
krum-fani kirjoitti:
Juu! mäki retkahin krumii! aivan ihana aksentti ;D
http://www.stanislav-ianevski.com
Se on siis Ianevski, vaikka vahingossa kirjotin otsikkoon Lavenski...Ihminen on erehtyväinen...=)
- animagus
Olen oikein tyytyväinen näyttelijävalintaan. Krum on suosikkihenkilöitäni myös kirjassa.
- JKK
Mun mielestä kirjan Krum on paljon parempi - ja todella ihana! Stanislav ei vastaa ollenkaan mun mielikuvaa Krumista... mutta ei se mitään, ihan hyvin se hoiti hommansa.
- cornwall
hia stan 4 a while ive been a great fan of yours my names natasha i live in a small town called barry...i am a hairdresser but 1 day would travel the world..i was born on november the 6 which makes me a scorpio which i havent the bad temper as they are suppose too have...u inspire me when i first saw u in herry potter u were full of mystery to me i remember thinkin whos this boy?i would one day love too meet u and get to know more about you please do reply.. i know you probebly get about 1o of these sort of letters a week but i aint someone whos sending a love letter,its more of a curous letter too know more about you from natasha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376