vaihdoin aven corollaan

toyotaman

Vanhempi koppasen,koska minusta uusi ave on
ruma möhkäle.
Nykyisin tulee vuodessa vain 12000km niin turha
seisottaa isoa? autoa pihassa.
Eihän siinä avessa vielä vikaa ollut(83000km)
mutta hyvitys oli kohdallaan.
Sedaniin vaihdoin en kyllä tiedä miksi.
Perheessä hiace hoitaa tavaran kuljetuksen,niin
ei väliä ruumasta.
Samaltahan tämä corolla tuntuu,kuin avekin vähän
rempula,mutta toimii..toimii.toimii...

14

3844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii

mutta puuttuu ajamisen riemu kokonaan. Noidenkin kilometrien ajamiseen kuluu aikaa kohtalaisen paljon ja siitäkin ajasta voisi nauttia. Mieti sitä. Olisiko sittenkin kannattanut vaihtaa merkkiä.

• yksinkertaisesti

fyrkat kaverilla riittää parempaan!?

• toyotaman
        yksinkertaisesti kirjoitti:

fyrkat kaverilla riittää parempaan!?

joka on aivan erilaista kuin ratin vääntely.
        Niitä mulla onkin kaksin kappalein.
        Rahaa olisi kyllä ollut vaikka lexukseen mutta
        minun naapureissa asuu aikuisia ihmisiä.

• ken tahtoo
        toyotaman kirjoitti:

joka on aivan erilaista kuin ratin vääntely.
        Niitä mulla onkin kaksin kappalein.
        Rahaa olisi kyllä ollut vaikka lexukseen mutta
        minun naapureissa asuu aikuisia ihmisiä.

sun erilaisia juttuja autoistasi on saatu täällä ihan tarpeeksi lukea.

• yhden kerran aikaisemmin
        ken tahtoo kirjoitti:

sun erilaisia juttuja autoistasi on saatu täällä ihan tarpeeksi lukea.

volkkari palstalla"kestääkö volkkari"nim. toyotaman.
        Merkillä voi kirjoittaa kuka haluaa,koska sitä ei ole rekisteröity.

• tein

Niin tein minäkin pari vuotta sitten.En tarvitse isompaa autoa ja corolla on markkinoiden parhaiden valmistettu auto ,täydellistä autoa ei ole valmistetu.Näille persaukisille voin sanoa että pankkiin jäi muhkea kasa joutilasta rahaa.
      Ajonautinto????? mitä se semmoinen on. Samanlaista ajamista se on autolla kuin autolla,pieniä eroja siinä kyllä on.Ajanut olen myös kalliilla autoilla. Kyllä minä nautintoni saan taatusti jostain muusta kuin ratin pitelemisestä.
      Niin ja merkistä ei ollut hetkeäkään epäselvyyttä.

• Ei ikänä Tojoo

Niitä Corolloita tulee jokakulmassa vastaan,rupeaa varmaan tökkimään.Ja sittarin parkkiksella saa kattoa tarkkaan minkä katiskan ovia yrittää kakellaan sorkotella.Ei ikinä mahdollisimman harvinainen merkki aina alle.tyyliin Alfa,Seat... ja moni muu joita ei joka Tauno ohjasta

• auto
        Ei ikänä Tojoo kirjoitti:

Niitä Corolloita tulee jokakulmassa vastaan,rupeaa varmaan tökkimään.Ja sittarin parkkiksella saa kattoa tarkkaan minkä katiskan ovia yrittää kakellaan sorkotella.Ei ikinä mahdollisimman harvinainen merkki aina alle.tyyliin Alfa,Seat... ja moni muu joita ei joka Tauno ohjasta

Ajatko sinä raukka niin vanhoilla merkeillä,että ei edes keskuslukitusta? Jos on niin dementoitunut ettei muuten löydä,sillä löytää.
        Taitaa vain olla niin kun ei pysty muuten pätemään jää jäljelle se helpoin,kuvitelma auto merkillä muka jotenkin olla jotain.

• Kaukosäädin....
        auto kirjoitti:

Ajatko sinä raukka niin vanhoilla merkeillä,että ei edes keskuslukitusta? Jos on niin dementoitunut ettei muuten löydä,sillä löytää.
        Taitaa vain olla niin kun ei pysty muuten pätemään jää jäljelle se helpoin,kuvitelma auto merkillä muka jotenkin olla jotain.

Et sitten ymmärtänyt edellisen kirjoitusta.

Yleensä kun ovia avataan kakella, eli kaukosäätimellä, niin siinä on silloin K-Lukitus.

• Ei ikänä Tojoo
        auto kirjoitti:

Niinkuin tuossa joku Fiksu kaveri jo huomasi Kakella avataan keskuslukko.Mutta kun se Tauno painelee sitä Kakeaan Erkin Tojotan vierellä eipään perkkele piäse pirttiin.Onneksi ei ole sitä ongelmaa ei yleensä samalta hehtaarilta löydy samanlaista kulkupeliä.Mutta Corolloita Ai perkele vieri vieressä.Ei kiitos oli sitten vaikka kuin hyvä

• irwin
        Ei ikänä Tojoo kirjoitti:

seattimella. buhahaahaaaaa.

• Ei ikänä Tojoo
        irwin kirjoitti:

seattimella. buhahaahaaaaa.

Nih

• katsoit

kun voit jo etukäteen olla varma auton toimivuudesta.

• toyotaman

mulla perustuu olettamus pariin aikaisemmin omistamaani
        corollaan,ja uskon tämänkin toimivan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe