Vinkkejä koirien ulinaan

kerrostalossa

HEI!
Mitä ehdottaisitte keinoksi hiljentää tuntikausia uliseva koira? Naapurillani on ilmeisesti kaksi koiraa, joista ilmeisesti vain toinen ulisee aamusta yöhön asti, kun ovat poissa.

Tottakai kerron asiasta naapurilleni, kun hän palaa, mutta onko tällä palstalla jollakin hyviä koiran kasvatusvinkkejä, joilla ulinan voisi saada loppumaan?

5

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se,että

Käyt kajauttamassa sen ulisevan koiran isäntää turpaan.

• Marjaana.L

Aamusta yöhön asti kukaan jaksa tauotta ulvoa aamusta yöhön saakka. Johan silloin ollaan poissa kotoa lähes koko vuorokausi.
      Naapurisi asia ottaa selvää keinoista eikä sinun. Koirathan ovat hänen. Tuskin vierasta koiratonta ihmistä uskovat jos viisauksinesi sinne menet latelemaan.
      Asiallinen keskustelu naapurin kanssa yleensä auttaa, ja ellei niin sitten taloyhtiön kautta perille.
      Mottoni kuitenkin on antaa ihmisten itse hoitaa koiransa, ja jos eläinsuojelu lakia rikkoo, on oikea paikka eläinsuojelu viranomaiset.

• uliseva koira täälläkin päin

kannattaisi vihjata että koirat kärsii ero ahdistuksesta
        itsellänikin kyllä on koira joka haukkuu kun lähden se on vain haukkuvaa sortia koska opetin sen kyllä jäämään yksin sillä perinteisellä tavalla mutta ei kyllä näköjään toimi ,koska vaikka miten palaan vasta kus se on hiljaa niin joka kerta se haukkuu kun lähden(en usko kuitenkaan sen haukkuvan kok päivää vaan sen alkuajan eli enintään 5 min.
        olen kyllä ajatellut ostaa sitä iöpseliin laitettavaa laitetta joka rauhoittaa jos vaikka olisikin pieni eroahdistus kyseessä...

minun onnekseni kerrostalossa on kuitenkin hiljaisuus vasta 9 illalla joten ei vielä ainakaan häätö edessä :)
        niin siis voisin kyllä tässä saman tien pyydellä apua ja neuvojakin tuohon haukkumiseen/ulinaan, koska "normaalit/yleiset" keinot eivät toimineet"

• Englannin springesspanieli ...
        uliseva koira täälläkin päin kirjoitti:

kannattaisi vihjata että koirat kärsii ero ahdistuksesta
        itsellänikin kyllä on koira joka haukkuu kun lähden se on vain haukkuvaa sortia koska opetin sen kyllä jäämään yksin sillä perinteisellä tavalla mutta ei kyllä näköjään toimi ,koska vaikka miten palaan vasta kus se on hiljaa niin joka kerta se haukkuu kun lähden(en usko kuitenkaan sen haukkuvan kok päivää vaan sen alkuajan eli enintään 5 min.
        olen kyllä ajatellut ostaa sitä iöpseliin laitettavaa laitetta joka rauhoittaa jos vaikka olisikin pieni eroahdistus kyseessä...

minun onnekseni kerrostalossa on kuitenkin hiljaisuus vasta 9 illalla joten ei vielä ainakaan häätö edessä :)
        niin siis voisin kyllä tässä saman tien pyydellä apua ja neuvojakin tuohon haukkumiseen/ulinaan, koska "normaalit/yleiset" keinot eivät toimineet"

Niin koiran ulinahan on sitä että koira kutsuu laumaansa koolle.kun on jäänyt yksin.

Meilläkin oli ensimmäinen koiramme joka ulisi tosi surkeasti lähdettyämme jos puhuimme lähteä sanan vaikka vahingossa,se nääs yhdisti sen että menemmme mieleiseen paikkaan maalle ja hän unohtui kotiin.(Tämä ymmärsi paljon ihmisten puhetta,hyvä ja huonokin).Mutta viisas ja hyvin rakas koira se oli.

Milloinkaan muulloin se ei ulissut,vain yksi sana sai sen aikaan,sitä sitten osasimme varoa koko perhe sen koko eliniän.

Nyt on keksitty niitä fermonejakin ja haukunestopantoja sitä helpottamaan jos on koiralla eroahdistus, keinoja löytyy ..onnea vai yrityksille.

• Entisen Ulvojan omistaja

Koirasi kärsii eroahdistuksesta, neuvo naapuriasi menemään hyvälle yksityiselle eläinlääkärille. Sieltä saimme avun koirallemme, on jotain äitikoiran hormoonia tuottava sumute, joka auttoi! :) Monta muutakin niksiä on. Ottakoot omistaja selvää. Jos omistaja on sellanen, ettei kiinnosta, ni sille paha tehä mitää. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe