Vauvamme on 4kk ja juuri lopetin imetyksen kun maitoa ei enää tule. Yhdet kuukautiset olleet. Nyt minua vaivaa unettomuus, en millään saa unta.
Onko kohtalontovereita?
Vauva 4kk
3
479
Vastaukset
- mutta
Heippa
Itselläni ei ole unettomuutta pahemmin, mutta huomaan tottuneeni iltamyöhäiseen valvomaan koska lapseni ei nuku tai heräilee monta kertaa illan/alkuyön aikana.
Mietin vain, että minkälainen olo sinulla on kun et saa nukuttua? Murehditko asioita vai oletko vain hereillä?
Tätä kysyn siksi, että itselläni alkoi joskus masennus unettomuudella. Että jos koet pahaa oloa unettomuuden lisänä, kannattaa asiasta puhua neuvolassa, ettei mahdollinen masennus pahenisi. En tosiaan voi tietää mikä sinun unettomuutesi syy on, mutta ajattelin ihan laittaa tämänkin pointin tähän, kun tiedän millaista on potea masennusta. Kun siihen ajoissa puututaan pääsee ihminen itse paljon vähemmällä.
Hyvää joulun odotusta, toivottavasti saat pian taas nukutuksi normaalisti!- masennusta
Yksinkertaisesti ei vain uni tule. Voi olla väsynyt olo, mutta en saa unta. Joku yö olin pirteä kuin peipponen aamuun viiteen saakka.
- sari
vaivaa unettomuus...vauvamme on nyt 3 kk ja nukkuu yöt hyvin.korkeintaan kerran nousen syöttämään yössä, joten tämän puolesta saisi nukkua. Mutta usein iltasella väsyttää ja kun sänkyyn menee niin johan alkoi pyörityttää..olen aina muuten ollut hyvä nukkumaan.Ulkoilemmme paljon ja touhuamme, unen pitäisi tulla mutta ei.Tympäsee todella joskus kun kattelee vain kelloa ja odottelee että kohta noustaan jo ylös..ehkä sitä päivän aikaan käy niin "ylikierroksilla" että se vastaa yöhön..?noh,ehkä sekin aika koittaa vielä että nukkumatti tulee..toivottavasti unten aika meillekkin koittaa...:) mukavaa joulunalusaikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318