Onko nesaraa näkynyt?
Vastaukset 5
Onko ollut tylsää kun ei ole päässy pilkkaamaan?
- Boff
Niitä Nesara-paskajaakkoja, kuten sitä pikkupaskiaispoikaa, pitäisi pilkata vielä enemmän. Ne runkut tosiaan USKOIVAT siihen. Sama juttu kuin kaikkien maailman paskauskontojen ym tonttujen, mennikäisten ufojen ym. kanssa.
- Heh heh
Kyllähän tavallaan olen vähän pettynyt kun ei enää pääse niin usein "pilkkaamaan". Toivoisin näkeväni taas enemmän teidän hauskoja vakuuttelujanne siitä kuinka varmasti nesara tulee juuri ensikuussa ja kaikkia jotka eivät uskoneet nolottaa...
Alkaako jo innokkaimmillakin usko loppua? Saattaako olla ettei galaktinen liitto tulekkaan pelastamaan ihmisiä omalta tyhmyydeltään...? Boff kirjoitti:
Niitä Nesara-paskajaakkoja, kuten sitä pikkupaskiaispoikaa, pitäisi pilkata vielä enemmän. Ne runkut tosiaan USKOIVAT siihen. Sama juttu kuin kaikkien maailman paskauskontojen ym tonttujen, mennikäisten ufojen ym. kanssa.
Ota ihan rauhallisesti. Ei sun oo mikää pakko uskoa nesaraan.. Eipä tuollainen kielenkäyttö anna sullekkaan paljoa USKOTTAVUUTTA.
Heh heh kirjoitti:
Kyllähän tavallaan olen vähän pettynyt kun ei enää pääse niin usein "pilkkaamaan". Toivoisin näkeväni taas enemmän teidän hauskoja vakuuttelujanne siitä kuinka varmasti nesara tulee juuri ensikuussa ja kaikkia jotka eivät uskoneet nolottaa...
Alkaako jo innokkaimmillakin usko loppua? Saattaako olla ettei galaktinen liitto tulekkaan pelastamaan ihmisiä omalta tyhmyydeltään...?Niin.. se on varmasti erittäin surullista..
..teidän? No pakko tunnustaa että itse en ole tullut seuranneeksi paljoa nesaran tulemisia ja menemisiä. Nesara on jo iso poika ja se tulee ja menee miten haluaa (murkku).
No.. Asioihin tulee muutos ilman nesaaraakin.
Miksi sinäkin jaksat vouhottaa jostain galaktisesta liitosta ja nesarasta aina? Oletko sitten viisaampi kuin nesaralaiset? Eikö tässä aihepiirissä ole muuta ihmeteltävää? Miksi tuijotat vain sinne missä aita on matalin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483