Dragon Roostilla siis ollaan ja siinä kiertelee työhaastatteluun menossa oleva äijä. Mitenkäs tätä äijää autetaan pääsemään ylös?
Kiitän
Wind Waker bropleema
5
347
Vastaukset
Niin kuin otsikossa sanoin, se menee ajallaan. Tai sinun pitää mennä ensin ulos saaresta ja sitten tulla takaisin.
- miumau
Enpäs ymmärrä mitä tarkoitat. Olen poistunut saarelta useasti, mutta ukko vain kiertelee ja jahkaa miten pääsisi ylös.
Luulisi että jos äijää autta saisi jotain kivaa, sydämenpalasen tai jtn. miumau kirjoitti:
Enpäs ymmärrä mitä tarkoitat. Olen poistunut saarelta useasti, mutta ukko vain kiertelee ja jahkaa miten pääsisi ylös.
Luulisi että jos äijää autta saisi jotain kivaa, sydämenpalasen tai jtn.Oletko kaatanut ne kaksi kuution muotoista palasta alas siitä kivestä, mikä oli silloin, kun ensimmäisen kerran tulit saarelle? Syy johtuu ehkä siitä...
PS: Niistä kivistä molemmat pitää olla MAAN päällä eikä päällekkäin
PS2: Kuinka pitkällä olet pelissä?- Masterzelda
pelaaja05 kirjoitti:
Oletko kaatanut ne kaksi kuution muotoista palasta alas siitä kivestä, mikä oli silloin, kun ensimmäisen kerran tulit saarelle? Syy johtuu ehkä siitä...
PS: Niistä kivistä molemmat pitää olla MAAN päällä eikä päällekkäin
PS2: Kuinka pitkällä olet pelissä?Mun mielestä se meni näin: Sun pitää jakaa siinä postinlajittelu-pelissä 25 kirjettä siinä annetussa ajassa 2-kertaa ja sit se lajittelija ottaa lomaa ja se toinen työhaastatteluihin menevä pääsee töihin.
- miumau
Masterzelda kirjoitti:
Mun mielestä se meni näin: Sun pitää jakaa siinä postinlajittelu-pelissä 25 kirjettä siinä annetussa ajassa 2-kertaa ja sit se lajittelija ottaa lomaa ja se toinen työhaastatteluihin menevä pääsee töihin.
Kokeillaan näin. Kiitos kummallekkin reippaalle auttajalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774