Löytyiskö kavereita 30v äipälle, jolla on 9v tyttö ja 7v poika? Kihlattuni on intialainen. Olemme aikeissa muuttaa Espooseen ensi kesänä ja olisi kiva saada siltä suunnalta ystäviä. Toki muualtakin päin maailmaa saa minulle kirjoitella.
Laittakaa viestejä osoitteeseen [email protected]
kavereita kaipailen
2
577
Vastaukset
- åsa
Heippa!
uskaltaisitko kertoa vähän itsestäsi ja perheestäsi?
ovatko lapsesi sinun ja intialaisen puolisosi yhteisiä?
mistä päin intiaa miehesi on kotoisin, miten tapasitte? mitä miehesi tekee suomessa, kuinka kauan on asunut täällä?
oletko itse asunut intiassa? miksette ole naimisissa (yleensähän se on "pakko" intialaisittain)?
itse olen naimisissa intialaisen miehen kanssa, asumme suomessa, eikä meillä ole vielä lapsia.- Aiswaraya
Lapseni ovat edellisestä avioliitosta. Olemme seurustelleet 3,5 vuotta, mutta emme asu yhdessä. Tämä siitä syystä, että minä opiskelen toisella paikkakunnalla ja mieheni työt ovat toisella paikkakunnalla. Mieheni on it-alalla, kuten kai suurin osa Suomessa asuvista intialaisista.
Mieheni on Bombaysta, mutta tapasimme kun hän asui jo Suomessa. En ole asunut Intiassa, en edes käynyt. Mutta olen Bollywood-elokuvien suurkuluttaja ja meillä on Etelä-Suomessa tuttuja intialaisia ja intialais-suomalaisia pariskuntia. Joten jotain tiedän Intiasta (mieheni sanoo, että olen intialaisempi kuin intialaiset itse). Noh, saattaahan minulla olla aika romanttinen kuva Intiasta, mutta haitanneeko tuo mitään? =)
Juu, ei olla vielä naimissa, kun ei asuta yhdessäkään. Tiedän kyllä, että Intiassa ei seurustella ihan samaan malliin kuin Suomessa...
Mutta jos haluat tietää lisää minusta, niin laita sähköpostia. Ja kerro ihmeessä itsestäsi. Olisi kiva tutustua.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862