mä haluaisin ottaa toisenkin aksun mutta pelkään että ne alkaa tekeen poikasia :/ miten pian ne voi niitä poikasia tehä ja minkä ikäsinä?
ääh..
4
295
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
tulevat sukukypsiksi n. 6kk - 12kk ikäisinä, joten aika äkkiä voivat lisääntyä. Onneksi munat on helppo hävittää, joko pakastaa, keittää tai heittää vessanpönttöön (joko murskattuna tai ilman murskausta..)
Ota ihmeessä toinenkin aksu, se olisi mukava lahja aksullesi! :) Mutta jos aksusi on aikuinen, yritä löytää suunnilleen samaan kokoluokkaan kuuluva aksu omallesi kamuksi.
Miksi et muuten halua poikasia?- kanerva91
kun mun äiti ei haluu niitä ja sit niitä tulee niin paljon...
- kotilo-ja-gekkofani
kanerva91 kirjoitti:
kun mun äiti ei haluu niitä ja sit niitä tulee niin paljon...
..tuleehan niitä rutkasti, mut ne on kyllä helposti hävitettävissä..
- kotilo-ja-gekkofani
Näköjään asut Tampereella!!! Niin asun minäkin! Ja täytän ens perjanaina 14! Missä päin Tamperetta asut? Jos et halua kertoo täs, mailaa Pliis! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261