Maitohappokapselit

Hajuhaitta

Hei, täällä oli viime kuussa joku joka kirjoitti haisevasta alapäästään ja joku neuvoi ostamaan apteekista maitohappokapseleita (Gyno...) eli minkähän nimisiä?
Mulla on samaa vaivaa, hiivaa ei kai ole, mutta alapää tuoksahtelee, lievä kalanhaju, vaikka olisi just pessytkin.
Mitään muita oireita ei ole, ei kutinaa eikä kirvelyä eikä vuotoa, ja rakastellessa ei lasketa spermoja sisälle eikä käytetä kumia. Miehellä ei oireita.
Papa otettu hiljattain, kaikki ok.
Haluisin siis tuosta kalanhajusta eroon, onko jollain siis tietoa tuosta valmisteesta ja auttaako ja kauanko käytetään, muutaman päivän, viikon?
Entä Gefilus tuotteet - onko niistä apua, siis ennaltaehkäisevästi?

8

5521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaanpa...

Sanoisin, että tuo paha haju / kalanhaju voisi johtua jostakin tulehduksesta. Onko otettu valkovuotonäytteet ?
      Tuotteen nimi Gynophilus-emätinpuikot ja saa apteekista. Ohjeet pakkauksessa.
      Varmista vielä ettei ole tulehdus kyseessä.

• Hajuhaitta

Tulehdus ehkä - mutta olen lukenut tästä vaivasta. Itse luulisin että ns. epäspesifi (tulehdus?). Ja jos olisi jokin (paha)tulehdus niin eikö silloin mieskin oireilisi?
        Ja monet (näillä keskustelupalstoilla) on neuvoneet hakemaan apteekista tällaista lääkettä, lääkäriin ei siis välttämäti tarvi mennä. Ja olen ollu hiljattain tutkimuksissa, ja kaikki ok. Nyt vaan on tuo hajuhaitta. Oliskohan sillä asian kanssa tekemistä kun söin noin vuoden Primolut N-tabuja, jotka lopetin pari kuukautta sitten?

• Se sama vastaa
        Hajuhaitta kirjoitti:

Tulehdus ehkä - mutta olen lukenut tästä vaivasta. Itse luulisin että ns. epäspesifi (tulehdus?). Ja jos olisi jokin (paha)tulehdus niin eikö silloin mieskin oireilisi?
        Ja monet (näillä keskustelupalstoilla) on neuvoneet hakemaan apteekista tällaista lääkettä, lääkäriin ei siis välttämäti tarvi mennä. Ja olen ollu hiljattain tutkimuksissa, ja kaikki ok. Nyt vaan on tuo hajuhaitta. Oliskohan sillä asian kanssa tekemistä kun söin noin vuoden Primolut N-tabuja, jotka lopetin pari kuukautta sitten?

Sulla ei siis ole mitään vuotoa ? Jos valkovuoto on kellestävää tai vihertävää ja siinä on mukana tuo pistävä kalanhaju, niin silloin on kyllä jokin tulehdus esim. tricomonas, epäspesifinen tulehdus. Siihen on olemassa reseptilääkit, jolla vaivasta pääsee eroon.

Muuten mies voi olla oireeton ja silti olla taudin kantaja. Tästä voi kehittyä sellainen kierre, että toinen tartuttaa aina toisen uudelleen ellei molempia hoideta. Tricomonas vaatii aina molempien hoidon ja yhtaikaa.

Voithan sä kokeilla sitä Gynophilusta ja jos ei hajut lähde, niin menet sitten lääkärille.

• Hajuhaitta
        Se sama vastaa kirjoitti:

Sulla ei siis ole mitään vuotoa ? Jos valkovuoto on kellestävää tai vihertävää ja siinä on mukana tuo pistävä kalanhaju, niin silloin on kyllä jokin tulehdus esim. tricomonas, epäspesifinen tulehdus. Siihen on olemassa reseptilääkit, jolla vaivasta pääsee eroon.

Muuten mies voi olla oireeton ja silti olla taudin kantaja. Tästä voi kehittyä sellainen kierre, että toinen tartuttaa aina toisen uudelleen ellei molempia hoideta. Tricomonas vaatii aina molempien hoidon ja yhtaikaa.

Voithan sä kokeilla sitä Gynophilusta ja jos ei hajut lähde, niin menet sitten lääkärille.

Ei ole vuotoa, ei tarvi käyttää pikkuhousunsuojia, toki ihan vähän joskus housuun tulee valkoista, varmaan jokaisella naisella, mutta varsinaiseksi valkovuodoksi en sitä sanoisi. Ei mitään muitakaan oireita.
        Ajattelin hakea tuota Gynophilusta ja kokeilla.
        Kävi mielessä että vaikuttaisko se mitä syö/juo asiaan, ainakin jotkut väittää - että esim. sperma maistuisi erilaiselta kun mies syö ja juo jotain määrätynlaista - no meni vähän sivuraiteille nyt - ja mä en spermaa syö, edes maistele.
        Ja kun niitä Gefilus-tuotteita monet kehuu, tähänkin vaivaan. Ne tasapainottaa ainakin mahaa, ehkä voisivat auttaa tähänkin, mene tiedä...

• ...
        Se sama vastaa kirjoitti:

mulla todettiin tuo tricomonas, mutta lääkäri sanoi, että se ei miehiä vaivaa. ei siis tartu heille eikä muutenkaan normaalisti miehillä esiinny. oli siis sitä mieltä että mieheltä sitä ei saa. tosin heitti sitten heti poikkeuksena miehet joilla on erityisen tiukka tai todelal runsas esinahda, jolloin bakteerit pääsee helpommin pesimään.

ja tuo reseptilääke aiheutti sitten hiivatulehduksen...oma temppunsa oli sitten päästä siitä eroon.

• eiköhän

jokaisella naisella "tuoksahtele" tuo alapää vai olenko väärässä?

• Hajuhaitta

No varmaan, ja jokaisella on oma tuoksunsa..
        Mutta jos välillä tuoksahtelee jo parin tunnin päästä pesusta niin...

• Tuttu ongelma
        Hajuhaitta kirjoitti:

No varmaan, ja jokaisella on oma tuoksunsa..
        Mutta jos välillä tuoksahtelee jo parin tunnin päästä pesusta niin...

Ongelmaan,(joka todellakaan ei ole hiiva eikä tuoksu täysin normaali) Starogyn-voide (joku sellainen) apteekista ilman reseptiä saatava auttaa minulla. Lievempinä kertoina Gynophilus auttaa muttei aina. Starogyn-voide vie ongelman yhdessä yössä minulta aina pois, vaikka kuuri olisikin pitempi.

Minulla homma puhkeaa mahdollisesti alle viikko tamponien käytön jälkeen, muttei aina. Epäilen sitä syyksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe