Nykyinen Pösö 406 HDI menee lähiaikoina vaihtoon ja olen ihastunut Mondeon ergonomiseen toteutukseen. Erityisesti istuin on Pösöön verrattuna selvästi parempi.
Mitä tyyppivikoja on diesel-Mondeossa (01-05) esiintynyt?
Mondeon dieselit kiinnostaa.
6
1487
Vastaukset
- Huhuuuuuuuuu!
???
- varsinkin
jos ajat paljon,koska 2v takuussa ei kilometri rajaa.Paljon puhuttua vetariongelmaa en pidä
minään.Kaikissa autoissa satunnaisesti jotain
vikaa.Mondeossa ei mitään tyyppivikaa mikä ei hoidettavissa,lisäksi halvat huollot eikä
ollenkaan kalliita jakohihnan vaihtoja.
Ajomukavuuden ja tilan arvioinnin voit tehdä itse.- Kaupparatsu
Ovien kittauksissa lienee ollut murhetta?
- selkeesti
Kaupparatsu kirjoitti:
Ovien kittauksissa lienee ollut murhetta?
edellisestä mallista.Kuraläpät pitää tietenkin
edessä olla.Kittivikoihin voi varautua ainakin 01-03 malleissa.Tai siis nehän hoituu kun huolto-
kirja kunnossa.
- Hyvä ajaa
autossa on 2 tyyppivikaa: 1) ovien sisäpuoliset kittisaumat ruostuvat ja ne korjataan koritakuun piikiin (jos huoltokirja kunnossa). Joihinkin paikkoihin saattaa olla tosin kuukausine jonotus ennen kuin pääsee korjaukseen, mutta eivät ne kittisaumat ajamiseen tuona aikana vaikuta. 2) Veronivelien suojakumien onneton kiinnitys uutena, joka aiheuttaa vetonivelien hajoamisen 50-80 tkm kohdalla. Korjauksena (jos nivelet vielä ehjät) kunnos rasvaus, kumien liimaus esim sikaflexillä ja uusi, parempi klemmari vanhan tilalle. Sitten vetarit kestää aivan kuin muissakin autoissa, tarkistus tosin joka huollossa (20 tkm välein). Itse olen lisäksi tukkinut (Ford liikkeessä) ERGn jotta kone ei nokeennu.
- Tuunanen
Sähköinen irtikytkentä, peltiä laippojen väliin vai miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770