kumpaan nyt kallistusin, ikinä en ole ennen edes harkinnut Sony Ericssonia ja sehän vähän arveluttaakin kun ei kokemuksia merkistä ole. Eli mitäs sanoisitte, esmes sonierkkaaja; kumpaa mun kannattais harkita vakavammin?
Onko em. koneista käyttäjäkokemuksia?? nokialainen aika tuore vielä, voip olla ettei kellään oo. :)
kumpi w550i vai 6111?
3
641
Vastaukset
- p-oronen
ja kannattaa vähintään käydä hypistelemässä laitteita kaupassa miltä tuntuu. Jokaisella on vahva mielipide siitä mikä on juste se oikea.
Itse en kyllä suosittelisi kumpaakaan :-) ilmeisesti kummassakaan ei ole muistikortin paikkaa, se on jo puute. Ennemmin ottaisin SonyEricsson K750i:n tai W800i:n, niissä on muistikortin paikka, 2 megapikselin kamerat jne.
Itse olen siirtynyt 5-6 erilaisen nokialaisen jälkeen sonyericsoniin t68i -> t610 -> K750i, kaikki olleet erittäin toimintavarmoja. Yksi erikseen mainittava etu näissä on että akut kestää...- Pave
Ainakin mitä oli puhelimien akkujen kesto tuossa noin 10 vuotta sitten niin silloin jos Ericsson lupasi X tuntia valmiusaikaan niin kyllä se piti hyvinkin paikkansa, joskus jopa ylikin kun taas Nokian puhelimissa ei siihen luvattuun aikaan päässyt oikeastaan kukaan. Ja tämä juttu on sitten kuultu sellaiselta henkilöltä joka on myynyt matkapuhelimia ja varmasti tietää asioista.
- taitaa olla edessä
http://www.puhelinvertailu.com/index.php?eka=w550&toka=6111&kolmas=
kun noita puhelimia vertaa, niin toisessa on aina joku hieno ominaisuus, joka toisesta puuttuu.
esim. itse tarvitsen push-to-talkia, joten olisi pakko tyytyä tuohon nokiaan. kaikkihan sitä ei tietty tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909