Elikkäs siis..menetin neitsyyteni tänä viikonloppuna poikaystävälleni 1kk ja 2vk seurustelun jälkeen.Mutta siis minua huolettaa nyt tälläinen asia..Me ei käytetty mitään ehkäisyä..Ja multa oli pari päivää aikasemmin loppunu menkat.Kultani ei kertaakaan (tehtiin 3 kertaa) tullut sisälleni, mutta silti pelkään että olisin tullut raskaaksi..Äidilleni en voi puhua koska hänen mielestään minulla ei pitäisi vielä tässä iässä olla mikään kiire sänkyyn..voisiko joku siis neuvoa että onko minulla nyt vaara, että olisin raskaana?
se EKA kerta
8
859
Vastaukset
- Tyttö^^
Voit olla raskaana. Jos ette käyttäneet mitään ehkäisyä ja vaikka poikaystäväsi ei lauennutkaan sisällesi, on mahdollista että olet raskaana. Pojalta tulee ''tuohutippoja'' itse aktin aikana, jotka sisältää myös siittiöitä.. Joten kannattais mennä sinne apteekkiin ja heti, tsemppiä silti sulle ;
- puuh
Olisko kannattanu miettiä vähä aikasemmin? Ja 1kk on aika vähän...
- blaahhhhh
Miten tyhmä täytyy olla kun ette ehkäsyä käyttäny...ei helvetti...
- ???????????
Kun et uskalla puhua näistä asioista äidillesi ensin (Kyseessähän tällöin on ilmi selvästi kakara)!
Kun pääset ikäistesi tasolle niin ymmärrät että nämä on sellaisia asioita joita voi puhua vanhemmille! - StrongEnough
Se on ihan oma vika jos ei käytä kortsua ja pamahtaa paksuks. Vaikkei poika laukeiskaan sisälle, nii se ei tarkota sitä, etteikö tulis raskaaks.
Meet apteekista ostamaan raskaustestin ja jos oot raskaana, niin siitä sitten miettimään et mitä aijot tehä (Abortin vaiko pidät lapsen).
Kannattaa aina muistaa toi ehkäisy. Omasta mielestä ei voi olla valmis sänkyyn jos ei osaa huolehtia ehkäsystä :/
Muistakaa ens kerralla käyttää kortsua.- rätti90
Kyllä siitä ehkäisystä oltaisiin huolehdittu, mutta kun sitä ei ollu siihen hätään..se tapahtui vähän niinku tota nopeesti.Ja jos menisin puhumaan äidilleni se vaan huutais ja saattais määrätä mun ja mun poikaystävän tapaamiskieltoon..Tai jotain sinne päin.
- StrongEnough
rätti90 kirjoitti:
Kyllä siitä ehkäisystä oltaisiin huolehdittu, mutta kun sitä ei ollu siihen hätään..se tapahtui vähän niinku tota nopeesti.Ja jos menisin puhumaan äidilleni se vaan huutais ja saattais määrätä mun ja mun poikaystävän tapaamiskieltoon..Tai jotain sinne päin.
Aa, sori kun sanoin tolleen. :(
Mut kannattaa siis mennä lääkärille ja kysellä vähän. :P
- noufeissi
nyt kipinkapin terveyskeskukseen.
jos tapahtumasta on alle 3 päivää ehdit vielä ottaa jälkiehkäisypillerit! nekään eivät ole 100% varmoja, mutta ne kannattaa ottaa koska ne pienentävät riskiä HUOMATTAVASTI. mitä nopeammin ne ottaa sen parempi!
terveyskeskuksesta saat pillerit todennäköisesti ilmaiseksi. jos ei, niin maksavat n. 15 euroa.
mikäli tapahtumasta on yli 3 päivää et voi muuta kun odottaa kuukautisiasi. jos ovat myöhässä niin apteekkiin ostamaan raskaustesti.
olet kuitenkin vm 90 elikä ei sulla olisi enää kauaa kun se lain sallima ikä tulee täyteen.
ja ei KOSKAAN SEKSIÄ ILMAN EHKÄISYÄ jos ei tarkoituksena ole hankkia lapsia!
minä olen ollut kaksi kertaa raskaana, toisella kerralla juuri siksi että ei käytetty ehkäisyä. sain tavallaan helpotuksekseni keskenmenon, aborttia en olisi tehnyt. lapsi ei olisi vaikeuttanut elämää kovasti, mutta olisin sen silti hoitanut.
kerran olen tehnyt abortin. siihenkin sanon: ei enää koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286