Mikähän kappale mahtaa olla kyseessä, tietäisikö täällä joku?
Mies laulaa:
"ja pienen hetken, niin kovin pienen hetken vaan hän luottaa että huominen tois jotain tullessaan ... että oikotietä sinne ei olekaan.. " siinä lauletaan myös tosirakkaudesta, kertojana mies, joka haikailee jotain tylsän arkielämän tilalle. Näin olen ainakin ymmärtänyt kappaleen idean. Muutaman kerran olen kuullut Iskelmästä, mutta esittäjän ja kappaleen nimi on aina mennyt ohi.
Kiitoksia jo etukäteen, jos joku tietää! :)
Apua biisintunnistukseen
4
571
Vastaukset
- mäkin
kans kuullu tuon..mutta esittäjää en kuollaksenikaan muista, vaikka piti oikein pysähtyä kuuntelemaan sitä. Siinähän oli se yh-äiti ja yksinäinen isä, tarina tämän päivän arjesta..oikein hieno! Mietin jossain vaiheessa, että meneekö sanat jo korniuden puolelle, mutta eipä toistaiseksi sittenkään tuntunut siltä. Silmät kyynelissä kuuntelin. Mutta mikä biisi ja kuka esittää..? Tahtoisi tietää myös.
- Tanja
Juha Tapio ja Ohikiitävää. Varma en ole, mutta sellainen mielikuva minulla on.
- Mira
www.hmc.fi , artisteista löytyy, Juha Metsäperä. Ihka uusi kyky :)
- Elina
Mira kirjoitti:
www.hmc.fi , artisteista löytyy, Juha Metsäperä. Ihka uusi kyky :)
Juuri tänään onnistuin minäkin kuulemaan radiosta esittäjän nimen. Hieno kappale, varmasti kuullaan vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770