Olen 16 vuotta, todella hoikka tyttö. Olen perinyt hoikkuuteni isältäni ja vaikka syön kuinka paljon en lihoa. Ei siinä muuten mitään vikaa,mutta rintanikaan ei millään kasva. Ne ovat suunnilleen samankokoiset kuin tavallisella 12 vuotiaalla tytöllä...
Siksi olisinkin todella kiitollinen, jos joku voisi auttaa minua lihottamaan ja listaisi minulle ruokia jotka lihottavat ja tekisi tänne "syömispäiväkirjan", kiitos :)
Help.
5
531
Vastaukset
- Me too!
Ei kukaan voi olla sellainen kuin juuri haluaisi. Jokaiselta puuttuu jotain, mikä toisilla on, mutta itsellä ei. Itse haluaisin olla 170 senttiä, mutta enpäs ookaan, vaan melkein 180! Sen sijaan suurin osa naisista on. Sä haluaisit, että sulla olisi selkeät rinnat, mutta eipäs ookaan. Ja jälleen kerran: suurimmalla osalla naisista on.
Itsensä vain pitää hyväksyä sellaisena kuin on. Ei siinä muu auta. Kaikki miehet EIVÄT TODELLAKAAN pidä isorintaisista naisista, vaan se riippuu ihan täysin yksilöstä. Kiinnitä huomiota vain sellaisiin miehiin, jotka arvostavat pienirintaisia naisia. Kyllä sellaisiakin on paljon! Itse aion vastaavasti kiinnittää huomiota vain sellaisiin miehiin, jotka pitävät pitkistä naisista.
Muista tämä: sun ei tarvi muuttua, vaan etsi joku sellainen, joka pitää susta tuollaisenaan. Vaikka olenkin nainen, niin voin silti sanoa, että pidän hoikkia naisia paljon kauniimpina kuin pyöreitä. Se on oma mielipiteeni! Ei tietenkään tarvi olla samaa mieltä, jos haluaa vain olla itselleen ankara... (voit verrata itseäsi malleihin: ovatko he isorintaisia???) - Viipurilainen
sä oot vain 16 vuotta! ihmisen elimistö kehittyy 25 vuoteen saakka, nii sulla on vielä paljon aikaa, kyllä sä lihoat ja sun rinnat kasvaa tohon mennessä. Voisit ny ryhtyä vaikka modelliks ku sä oot noi hoikka ja pitkä :)
- ...
25-vuotiaaksi kehittyvät ihmisen aivot, sen jälkeen nekin kehittyvät, mutta rappeutumisen suuntaan. Elimistö ja ruumis muuttuu koko elämän ajan.
- C.W.A
On helppo juttu. Syö östrogeeni-hormooneja ja vielä yks juttu, mikä se on suomeksi en tiedä. Mutta tilaa östrogeneja ja syö sitä. Jos halut kirjoitaa lisää minun kanssa, anan mulle sinun sähköpostiosoitte minä voin autta sinä.
- ...kun tarpeeksi syö.
Kaikestahan kertyy mahaa ja läskiä kun vian tarpeeksi niitä kiskoo. Mutta eikös sen nyt järkikin kerro, että kaikki rasvainen (eläinrasva enemmän kuin kasvirasva) lihottaa. Pikaruokaloiden muonat on mainioita lihotusvälineitä. Myös karkit, suklaat, sipsit, limut, tiivistemehut, jäätelöt. Katteleppa kaupassa ravintosisältöjä ja niiden erengia-/hiilihydraatti-/rasvapitoisuuksia ja suosi korkeita pitoisuuksia jos lihoa tahdot.
MUTTA! Mitä teetkin, lihotuskierteestä on viakea päästä pois. Pian lihot tuosta vain, eikä laihtuminen enää onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261