Marko on lihava poika, jonka lempiruoka on rasvainen liha. Marko on töissä turvesuolla. Kaiket päivät Marko ahertaa hikisenä läskiensä puristuksessa. Minusta se on surullista.
Marko tuskin toivoo elämältä mitään erityistä. Ainakaan minun korviini ei ole kantautunut mitään erityistä. Voi olla, että Marko ahertaa turvesuolla koko elämänsä.
Mutta eikö olisi hienoa, jos Marko laihtuisi! Kyllä Markon minun mielestäni pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyä dieetille. Markon pitäisi luopua rasvaisesta lihasta ja käydä joka päivä Harrin kanssa lenkillä.
Mutta kyllä minä tiedän, ettei Marko sitä tee. Todennäköisesti Marko elää läskinä koko loppuelämänsä. Siskoni tiesikin kertoa minulle, että Marko on jo alkanut valitella rintakipuja. Nuori mies.
Nuoreksi taitaa jäädäkin.
Marko
Reikä Munainen
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261