Pikkujoulu tyttöjen kesken

*X*

Edessäni istui nuori kaunis neito ja tehtäväni oli haastatella häntä henkilöstöpäällikön ominaisuudessa, mikä ei ollut ollenkaan ikävä tehtävä tällä kertaa. Aivan ihana neito, ja saatoin kuvitella että ainakin ”muodollisesti” tyttö oli pätevä jos miehiltä kysyttäisiin. Tosin kokematon kyllä vielä osastosihteerin töihin, mutta jostakinhan se oli aloitettava. Paperit olivat erinomaiset (kiltti lukutoukka?), vartalo hyvä(ilmeisen kokematon..), ulosanti hyvä vaikkakin jännittynyt ja hermostunut.

Sari istui tuolilla perhosia vatsassaan ja vastaili jännityneenä henkilöstöpäällikön kysymyksiin. Hän ei voinut olla ihailematta miten kaunis nainen oli, hieman pelottavan tehokkaan oloinen. Upeat ruskeat hiukset oli nostettu takaraivolle, muutaman kiharan laskeutuessa ohimoille, kaunis vaalen mokan värine jakkupuku paljasti upean vartalon muodot; kapean vyötärön ja suurehkot rinnat. Tosin hame oli Sarin mielestä aika rohkean lyhyt, paljataen upeat pitkät sääret joissa oli saman väriset korkokengät kuin pukukin. Onkohan hän 35 vuotias, tai jotakin...
Henkilöstöpäällikkö selaili papereita ja ampui kysymyksiä nopeaan tahtiin, vilkaisten silloin tällöin Saria, Sarin tuntiessa olevansa kuin ristikuulustelussa.
-   No niin, maistuisiko sinulle kahvi tai tee? Nainen kysyi lopulta ja hymyili leveästi.
-   Kiitos. Sari vastasi ja tunsi helpotusta naisen hymystä.

Päätin siirtyä epävirallisempaan osioon kahvin ja leivosten lomassa, tiedustellen neitoselta kaikkea vähemmän tärkeää. Mennen lopulta kysymyksiin joita olin miettinyt tytön hoikkaa olemusta ihailleessani.
-   Noin kauniilla nuorella naisella on varmaankin poikaystävä?
-   No.. en oikein osaa sanoa. Tyttö vastasi kierrellen.
-   Jotakin säpinää kuitenkin?
-   Niin... no joo. Tyttö vastasi kauniin punan noustessa vaaleiden hiusten kehystämille poskille.
”Pidätkö tytöistä, oletko koskaan kokeillut seksiä toisen naisen kanssa? Olisitko valmis rakastelemaan kanssani jos saisit työpaikan?” Olisi mieleni tehnyt kysyä, mutta se olisi ollut sopimatonta.
-   Tykkäätkö juhlia? Kysyin ja tyttö katsoi minua hieman ihmeissään.
-   Joskus, vaikka en minä paljoa ravintoloissa käy.
-   Kysyin vain kun meillä on pian pikkujoulut, jotta saisimmeko sinusta seuraa. JOS tässä siis hyvin kävisi.
-   Joo, tietenkin tulisin mielelläni. Tyttö vakuutteli toiveikkaana.

Niin Sari poistui työhaastettelusta, toivoen että hänellä olisi onnea. Hieman ihmetellen kuinka nainen oli mittaillut katseellaan hänen vartaloaan heidän kätellessään haastattelun päätteeksi. Enkä en ollut tarpeeksi hyvin pukeutunut, minun täytyy ostaa jotakin sellaista kuin henkilöstäpäälliköllä oli, hän päätti. Olipa tehokkaan oloinen nainen, välillä kovan tuntuinen mutta muuttui sitten välillä oikein mukavaksi.

Otimme tytön töihin. Sain hätistellä miehiä hänen pöytänsä luota muutamia kertoja, hän veti heitä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. Kieltämättä minuakin, joten kävin silloin tällöin neuvomassa häntä ihan mielelläni kun hän turvautui apuuni ongelmien edessä. Joskus kutsuin hänet kahville toimistooni, nauttien kun hän auliisti palveli minua tuoden meille molemmille kahvia. Tunsin pikkpöksyjeni kostuvan kun kuvittelin miten muuten vaalea tyttö voisikaan ”palvella” minua. Kiltisti ja alistuvasti.

Sari pukeutui pikkujoulua varten. Onneksi siellä on henkilöstöpäällikökin, muuten tuntisin oloni aivan orvoksi ja avuttomaksi miesten joukossa, hän ajatteli. Hän puki ylleen punaiset pikkupöksyt ja rintsikat sekä joulunpunaisen kauluspaidan, mustat verkkosukat, mustan lyhyen hameen ja pikkutakin. Vaalea hiukset hän jätti valumaan vapaina ja laineilla olkapäilleen. Sitten vain mustat korkokantakengät jalkaan ja menoksi.
Upean kaunis henkilöstöpäällikkö johti pikkujoulun ohjelmaa, pelotellen tuimilla mulkaisuillaan kiihkeimmät miehet pois humaltuvan Sarin kimpusta. Ja kun miehet heittelelivät kaksimielisiä vitsejä punastuvalle Sarille, hän sai terävillä kommenteillaan miehen itsensä nolostumaan. Hän oli päättänyt huolehtia uudesta söpöstä siihteeristä niin ettei firman urokset pääsisi neidon pikkuhousuihin, ei ainakaan ennen häntä...
Valppaana hän seurasi juhlintaa ja kun hän huomasi erään komean suunittelijan käden lipuvan hitaasti Sarin selkää pitkin kohden seksikästä peppua, Sarin huojahdellessa huolestuttavasti viinilasi kädessään, hän päätti että on aika toimia.

-   Sari, tuletko hetkeksi auttamaan. Huikkasin Sarille. Huomaten kuinka miehen käsi laskeutui pyöreälle pakaralle, miehen painaessa päänsä neidon vaaleisiin hiuksiin, korvan juureen. Punan alkaessa levitä kauniille kasvoille niin että ne olivat yhtä punaiset kuin hänen tonttulkkinsa.
-   Sari! Komensin.

Hieman huojahdellen Sari saapui mustissa korkkareissaan, miehen katsellessa nälkäisenä hänen pakaroitaan ja tummien sukkien verhoamia sääriä, iskien sitten irstaasti ja voitonvarmana silmää minulle.
-   Kannetaan näitä tyhjiä pulloja ja pikareita sivummalle, porukan on aika lähteä jatkoille tai kaupungin kapakoihin. Sanoin.
-   Kuule, nyt taitaa olla parasta että vien sinut kotiin. Tai meille. Alat olla aika väsyneen oloinen, taitat vielä kauniin nilkkasi noissa koroissa. Sanoin lopulta neitoselle.
-   Tuota...hik!... Eikö me mennä jatkoille? Tyttö sanoi ja vilkaisi äsken häntä kähmineen miehen suuntaan.
-   Ei. Nyt me otetaan taksi ja mennään ihan omille jatkoille. Sanoin päättäväisesti ja ilmoitin porukale että on aika jokaisen jatkaa riemukasta juhlintaa kaupungin yöelämässä tai kotona. Kuten itse kukin haluaisi.

Yleisien hälinän keskellä salakuljetin hoipertelevan namupalan takaven kautta ulos, ennenkuin joukko kovia kaluja piirittäisi tytön ja joutuisin taistelemaan tosissani siitä kuka pääseen uuden herttaisien blondimme reisien väliin.
Taksin akapenkillä tyttö nuokahteli olkapäätäni vasten, vaaleiden hiusten kutittaessa poskeani ja hajuveden tuoksuessa kiihottavasti. Hyväilin sukan peittämää reittä ja mietin millä saisin tytön hieman virkoamaan. Taksikuskin vilkuillessa uteliaana peilistä, käänsin kasvoni Sarin poskea vasten ja siirsin vaalean hiuskiekuran lempeästi hänen korvan taakse, katsoen jälleen taksikuskia silmääni iskien. Antaen hänen kuvitella kaikessa rauhassa miten me tytöt yötämme viettäisimmekään.

Taksista jäätyämme kävelytin Saria pari kertaa korttelin ympäri kylmässä talvisäässä, ja kun hän lopulta oksensi lumipenkaan hän alkoikin hieman selvitä. Kotona hän otti kiltisti ojentamani hammasharjan ja pesi hampaansa.
-   Anteeksi, tämä on noloa. Tyttö sanoi kun istuin lopulta hänen viereensä sohvalle drinkki kädessäni.
-   Taisin pelastaa sinut susien suusta. Tiedä missä olisit nyt tiedottomana jonkun karju kanssa.
-   Niin...
-   Tai sitten jouduit vain toisen pedon käsiin...
-   Et sinä peto ole, olet ollut kiltti minulle. Minua hävettää. Tyttö sanoi vaisusti.
-   No, onhan sinulla vielä hieman opettelemista alkoholin käytössä. Ja ehkä muissakin asioissa, mutta opastan mielelläni jos haluat. Sanoin kaksimielisesti.
-   Haluan tietenkin, olisit tosi kiltti.
-   Osaan minä olla tuhmakin, varo vain. Sanoin ja naurahdin.

Sari tunsi kuinka henkilöstäpäällikkö kietoi kätensä hänen hartioiden ympäri ja veti hänet itseensä kiinni. Sitten hän yllättäen tunsi kuinka päällikkö käänsi päänsä ja painoi pehmeät huulensä hänen ohimolleen. Nainen tuntui pehmeältä ja lämpimältä, sekä tuoksui hyvältä. Vaikka tilanne alkoi tuntua hyvin intiimiltä, ei hän halunnut vetäytyä pois.
-   Ilta on vasta nuori, ehkä me keksimme ihan tyttöjen kesken jotkakin mukavaa. Sari kuuli kuiskauksen korvanlehdellään, samalla kun käsi laskeutui hänen reidelleen.
Sari sulki silmänsä, pehmeiden huulien hyväillessä hänen ohimoaan ja käden hyväillessä hänen sukan verhoamaa reittä. Pian hellät sormet olivat jo hameen alla paljaalla iholla.
-   Hei... Sari sanoi hämmentyneenä
-   Sshhh.... rentoudu. Nainen käski.
-   Ole vain hiljaa ja tottele, ymmärsitkö? Sari kuuli naisen kuiskaavan samaan vaativaan sävyyn kuin oli kuulut hänen joskus komentavan miehiä töissä, paljon äänekkäämmin tosin silloin. Eikä Sarikaan uskaltanut vastustaa.

Iho oli pehmeää ja lämmintä hameen alla, annoin sormeni lipua pikkuhousuen kankaalle. Reidet puristuivat yhteen, mutta avautuivat taas epäröiden kun työnsin toista reittä sivuun.
-   Kulta, luota minuun, ole minun hetki, ole minun tämä yö.... Kuiskailin kauniseen korvanlehteen Neidon silmät sulkeutuivat ja huulet raottuivat kun suutelin poskea ja kaulaa.
Siirryin avaamaan punaisen paidan ylimpiä nappeja. Vedin rintaliivejä syrjään, paljastaen ensin toisen vaalean rinnan ja sitten tosien rinnan. Otin pienen ruskean nännin sormieni väliin, kynsieni väliin, ja lopulta kun ne kovettuivat ja tyttö haukkoi hiljaa henkään otin ne huulieni väliin. Sylkeni kostutti nännit ja rinnat, otin ne käteeni ja nuolin pehmeää ihoa ja kovia nännejä... Tunsin kosteuden tihkuvan pikkuhousuihini.

Naisen sormet tuntuivat uskomattoman helliltä ja taitavilta, ajatteli Sari. Hän myös ajatteli ettei tämä voi olla totta! Tuo nainen imee ja nuolee hänen paljaita rintoja! Ja mitä nyt, mitä se nyt aikoo, ei se...??
-   No, olehan nyt kunnon tyttö, nostahan peppuasi. Nainen sanoi käskevästi.
-   Noin, ja vielä uudestaan. Nainen vaati ja Sari tunsi ilmavirran reisensä välissä kun pikkuhousut oli riisuttu ja hame työnnetty lantiolle.
Sari katseli suu auki kun aisen kasvot painatuivat hänen reisiensä väliin.
-   Ei! Älä...
Sari voihkaisi kun tunsi kielen lipovan hänen herkimpiä paikkojaan. Naisen kädet puristuivat hänen reisiinsä, pitäen ne levällään, kun ne refleksinomaisesti yrittivät puristua yhteen. Kieli löysi ja tutki kaikki paikat, kokemuksella ja taidolla, saaden Sarin vaikeroimaan ja voihkimaan hiljaa. Kunnes lopulta hänen sylinsä värisi vasten henkilöstöpäällikön nälkäisiä kasvoja.
Sekaisin äskeisestä koemuksesta hän katseli kuinka nainen nousi ylös, veti pikkupöksynsä hameen alta...

-Tule, sinun vuorosi kulta. Sanoin ja tartuin tytön käsiin.
Tytön hämmennys kiihotti minua vai lisää. Asetuin nojatuolin reunalle ja vedin tytön jalkojeni väliin.
–   Maista sitä, ole kiltti. Sanoin kutsuvasti hymyillen. –Mutta hyväile ensin.
Ohjasin tytön käsiä sukkien verhoamalla reisillä ja nivusteni paljaalla iholla, kunnes suljin nautinnosta silmäni ja annoin tytön jatkaa itsekseen. Aah. Lopulta uptein käteni pehmeisiin vaaleisiin hiuksiin ja vedin häntä puoleeni, katsellen kiihottuneena kuinka nuo pusuhuulet painautuivat pillulleni, tuntien kuinka kieli tutkiskeli, maisteli, alkaen lopulta nuolla. Suljin silmäni. Lopultakin tuo kaunotar oli jalkojeni juuressa polvillaan, kauniit kasvot upotettuna resieni väliin.
–   Ooh... ooh... jatka vain... Huokailin ja hieroin pilluani pehmeitä huulia vasten, upottaen sormeni pehmeisiin hiuksiin, ihaillen välillä näkyä ja sulkien välillä silmäni nautinnosta. Ja pian jo kiljahtelin ja annoin hunajani valua ihanan sihteerityttösen huulille...

Nautiskelin orgasmin tuomasta rentoudesta silmät kiinni, pillun sykkiessä edelleen kuumana. Kun avasin silmäni, huomasin söpöliinini makaavan sohvalla kyljellään ja polvet koukussa. Laskeuduin lattialle sohvan viereen ja hyväilin vaaleita hiuksia.
-   Eihän se pahalta tuntunut, eihän?
-   No... ei...
-   Taisit sinäkin saada..?
-   Joo...
-   Kaipailetko kuitenkin sitä komeaa urosta pikkujouluista?
-   No en. Tyttö vastasi vaikeaa.
-   Ehkä vähän kuitenkin? Pidäthän kuitenkin miehistäkin. Kyllä hänkin olisi varmasti tehnyt sinulle hyvää. Jatkoin hymyillen samalla kun työnsin kättäni häneen hameen sisään. – Mies olisi ottanut sinut kiihkeästi ja rajusti, kova ja paksu penis olis työntynyt sinun sievään ja tiukkaan pilluun...
-   Älä... sano noin... Tyttö pyysi.
-   ... mies olisi nainut sinun kaunista vartaloa hurmiossa. Kääntänyt sinut kontilleen, sievä peppus pystyssä ja työntynyt sinuun takaapäin. Kuiskailin ja sormeni työntyi märkään tiukkaan pilluun, liikkunut siellä näin.. suurempana ja kovempana.
Tytön huulet värisivät ja puna nousi poskille.
-   Voi sinua rukkaa, haluaisit että sinua naitaisiin, niinhän? Haluaisit tänne jotkain kovepaa ja suurempaa. Kuiskailin hymyillen.
-   No, vähän kai... Herkkä söpöläinen vastasi kiemurrellen sormeni ympärillä.
-   Kulta pieni, minä halusisin naida sinua. Kuiskasin
-   Et sinä ole mies, eikä tarvitsekaan. Tyttö vastasi kiltisti.
-   Saanhan naida sinua, haluaisin kovasti? Kysyin houkuttelevasti hymyillen.
-   Saisit sinä jos voisit, mutta... Tyttö aloitti ujosti hymyillen.
-   Sshh... Sinä siis lupasit. Painoin sormen hänen huulilleen

Sari jäi makaamaan sohvalle kun nainen poistui toiseen huoneeseen. Reisien välissä sykki edelleen lämpimästi ja orgasmin kokemus sai hänet haluamaan lisää. Nainen tuntui sekä pelottavalta että lempeältä, mitä ihmettä hän nyt oikein mahtoi suunnitella? Sari mietti.
-   Tässä, lupaan että pidät siitä. Nainen saapui ja laski pöydälle suuren tekopeniksen vyötäröle kiinnitettävillä valjailla.
-   Ei, et kai sinä oikeasti... ei hyvänen aika! Sari sanoi ja kuumuus kävi läpi hänen koko vartalon kun hän kuvitteli mitä nainen halusi. Hän peitti kasvonsa käsiin ja tuijotti sormien lomasta pöydälle lepäävää tekopenistä. Sen suurta päätä ja vartta jota pitkin kiemurteli muka paksuja suonia.
Nainen teki heille drinkit hiljaisuuden vallitessa. Hän oli riisunut itsensä niin ettei hänellä ollut yllään kuin pikkuhousut, rintaliivit ja stay-upit. Upeat rinnat pullottivat rintaliiveistä ja bikinimalliset pikkupöksyt korostivat leveää naisellista lantiota. Hän liikkui estottomasti ja häpeilemättä upeassa naisen vartalossaan.
-   Kippis! Pikkujoululle ja nautinnolle. Nainen sanoi hymyille ja he ottivat reilut kulaukset.
Nainen istui Sarin viereen ja asetti tekopeniksen heidän sylinsä.
-   Kokeile sitä,ei se pure. Hän sanoi nauraen Sarin pelokaalle katseelle.

Kuinka halusinkaan naida tuota tyttöä suurella sauvallani. Nyt vielä enemmän kun näin ryhmyisen sauvan nänen sylissään, saatoin kuvitella lantioni työntämässä sitä hänen sisäänsä. Hänen voihkiessa ja kiemurrellessa allani... Halusin naida tuota söpölaista kuin mies, lujaa ja pitkään, edestä ja takaa.
-   Kippis! Sanoin ja otimme taas. Toivoen että pieni rohkaisu saisi neidon estoja pois.
-   Ei ei.. ei kai tällaista ole kenelläkään miehellä. Tyttö nauroi, hehkeän punan palatessa poskille ja käden kosketellessa varovasti jykevää kalua.
-   Olet vain nähnyt niin vähän kulleja, ei tuo mahdoton ole, joskus sellainen on vielä elävänä edessäsi ja sitten ei passaa juosta karkuun. Vakuuttelin.
-   Ja onhan se aika kiihottava, vai mitä? Oikea tykki, kesyttää neidon kuin neidon.
-   Noo.... Tyttö suipisti täyteläisiä huuliaan.
Kumarruin suutelemaan noita ihania huulia, ja hitaasti ne vastasivat suudelmaani. Samalla kun hyväilin hänen kädellään sylissä lepäävää tekopenistä.

-   Ei, älä riisu niitä. Sanoin kun neito alkoi riisumaan vaatteitaan.
Halusin hänet paita auki ja hame vyötäröllä, ikään kuin toimistoasussa. Neito katseli nieleskellen kun voitelin vyötärölleni sitomaa kalua.
-   Käy tuohon pöydälle selälleen. Käskin häntä ja osoitin massiivipuista tummaa sohvapöytää.
-   Tähänkö? Sari kysyi hieman epäillen.
-   Siihen juuri kulta. Ja avaa kauniit sääresi minulle.
Siinä hän sitten makasi, himoissaan ja odottavana, tarjoten pientä tussuaan minulle ja kiiltelevälle kullilleni. Suutelin vielä märkää pillua ja otin hyvän asennon vaaleiden reisien välissä. Ohjasin jyhkeän kullin odottavien huulten väliin.
-   Yymmm!... Oh! Oohh!! Voiiih... Nautiskellen katselin kuinka vaaleanpunaiset häpyhuulet venyivät ja puristuivat tekokullin ympärille, söpöliinin kiemurrellessa allani.
-   Oh! Oh! Oh!... Hitaasti nytkyttäen työnnyin syvemmälle tiukkaan pilluun ja olin pahoillani etten voinut tuntea sen suloista puristusta.
-   Voiih... uuuh...A-aaa! Neito kiljahteli kun aloin olla juurta myöte sisällä.
-   Noin, hyvinhän se mahtui... nyt nain sinua hitaasti kultaseni...
Hitaasti liikuin edestakaisin. Ihaillen välillä patukan liikkumista pillussa, välillä huohottavia kasvoja. Hieroin koviä nännejämme vastakkain, painaen välillä pehmeät rintani hänen pehmeitä rintojaan vasten.
-   Uuh... uuh... uuh... voi kun se on iso...
-   No niin kultaseni pidä kiinni, nyt mennään. Sanoin.
-   Voih! Voih! Voih! Ooh... ooh! Söpöliini huusi ja tarrautui pöytään kun kiihdytin tahtia.
-   Näin se mies... olisi nussinut... sinua... Huohotin. Mutta minä ehdin ensin... päästä pikkuhousuihisi... Nyt vaihdetaan asentoa, haluan naida sinua niin että ole kaunis pyllysi pystyssä.
-   Smack!! Kuului kun vedin kullin ulos huohottavasta neitosesta.
-   Maistahan kuinka hyvätä maistut, minä tykksin maustasi. Sanoin.
Hikikarpalo valui neidon ohimolla kun ohjasin spermaisen kalun hänen suuhunsa. Noin, nuole sitä... hyvää harjoittelua... Noiiiin syvälle se menee, hyvä! Nyt kontilleen ja nosta kaunis takamuksesi oikein ylös.
-   Oih!..Oiiih! Uuuu... Kaikui kun ihanista pakaroista puristaen työnnyin sisään.
-   Läiskis! Kuului kun läimäytin kämmenellä kaunista pakaraa. – Tämä oli sopimattomasta alkoholin käytöstä.
-   Läiskis! Tämä oli turhasta epäröinnistä totella minua.
-   Läiskis! Ja tämä opetukseksi.
-   Voih. oih... oih... voiiih...
Uptin sormeni pehmeisiin hiuksiin ja taivutin tytön päätä taaksepäin. Jatkaen edelleen nussimista.
-   Olethan kiltti tyttö minulle tästä lähtien?
-   Oh! Olen..
-   Tuot minulla kahvia kiltisti toimistolla jos pyydän?
-   Tuon... tuon... Uuh...
-   Ja nuolet joskus pilluani toimistossa jos olen oikein rasittunut ja päätäni särkee? Kysyin ja kiristin otetta hiuksista.
-   Aih... Joo, lupaan... Huohotti tyttö posket punaisina.
-   Hyvä tyttö, minäkin lupaan nuolla sinun ihanaa pillua joskus. Ja ehkä nainkin sinua jos olet oikein kiltti
-   Oijoi...!
Tartuin kapeasta vyötäröstä kiinni ja aloitin loppukirin, kunnes neito sai haluamansa täyttymyksen voihkien ja nyyhkyttäen.

Riisuin tärisevin käsin valjaat vyötärältäni ja painoin tytön hengästyneet kasvot kiihkosta turvonneille häyhuulilleni. Kuuliaisesti kieli aloitti nuolemisen ja kouristelin vaikeroiden kauniita kasvoja vasten...

19

16912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ;-))

    • ----nanna---

      kuumaa kamaa ;-D
      Olisin mielelläni ollut tuo kaunis sihteerineito...

    • Tyttö

      "Hikikarpalo valui neidon ohimolla kun ohjasin spermaisen kalun hänen suuhunsa."

      • Typykkä

        Niinpä! Aika kiihottava kohtaus :P


    • mainio

      upee tarina 4/5 pistettä
      et viittis tehä jatkoo
      misä oli toimisto sessio
      PLZZZZZZZZZ!!!!!

    • this part

      Hikikarpalo valui neidon ohimolla kun ohjasin spermaisen kalun hänen suuhunsa.
      tää osa vähän ihmetytti, kumikalusta tuli "spermainen kalu"?

      • Tarkka lukija

        No sehän veti sen tekopeniksen just naisen märästä pillusta!


      • Kiihottunut
        Tarkka lukija kirjoitti:

        No sehän veti sen tekopeniksen just naisen märästä pillusta!

        Todella kiihottava tarina näin miehenkin lukemaksi! Tosin välillä hieman ihmetytti esim. ajoittainen 3. persoonan käyttö ("toimistopäälllikkö teki sitä ja tätä", sekä tuo dildon spermaisuus = mistä sitä spermaa olisi tullut? Kaiken kaikkiaan kuitenkin loistava tarina, joten toivottavasti tosiaan kirjoittaisit lisää.


      • TietämätönTyttölapsi
        Kiihottunut kirjoitti:

        Todella kiihottava tarina näin miehenkin lukemaksi! Tosin välillä hieman ihmetytti esim. ajoittainen 3. persoonan käyttö ("toimistopäälllikkö teki sitä ja tätä", sekä tuo dildon spermaisuus = mistä sitä spermaa olisi tullut? Kaiken kaikkiaan kuitenkin loistava tarina, joten toivottavasti tosiaan kirjoittaisit lisää.

        Ai, spermaa tuleekin vain miehiltä. En tiennytkään. Mitä se märkä on mitä tulee naisesta?


      • TietämätönTyttölapsi
        TietämätönTyttölapsi kirjoitti:

        Ai, spermaa tuleekin vain miehiltä. En tiennytkään. Mitä se märkä on mitä tulee naisesta?

        Kertokaa nyt?!!


    • Sateenkaari

      Todella upea tarina! Erottuu edukseen näistä Suomi24:n eroottisten juttujen joukosta. Hienosti "väritetty" s/m teema. Tuleehan pian jatkoa?

    • Bueno

      Mycket bra! Lisää ku laitat tulemaan niin hyvvöö tulloo!

    • Oudi

      Oikeen kiihoittava fantasia! kyllä tuon mieluusti luki ja kuumottamaankin sai. Tulis nyt vaan jatkoa niin hyvä olisi.

    • #######

      magee stoori, jatka ehdottomasti enemmän

    • erinomainen

      novelli

    • oli miehen

      kirjoittama ...

      • So what??

        Niin.....? Miten se tähän juttuun liittyy??


      • niin hyvä

        Siksi tämä olikin varmaan niin hyvä!! :p


      • Nimetön
        niin hyvä kirjoitti:

        Siksi tämä olikin varmaan niin hyvä!! :p

        nämä naisjohtaja ja sihteeri jutskat ovat aina yhtä kiihottavia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe