Joo,tää Margolin on tää pitkä malli,lippaita
kummastelin ne on pitkiä kuin lehmänkieli mutta
ladataan 5 patruunalla.Ohjekirja kertoo tällaista.Saman pituisiin länsi-aseisiin menee
10kpl,.Rohkenisko kokeilla että mitä sopii ja
toimiiko silti.Olisko kyseessä jousen säästäminen,kun venakot tämmöistä ehdottelee.
---Immo.
Margolin 22cal,
7
1499
Vastaukset
- patu
itselläni on 22cal margolin. lippaaseen menee 12 patruunaa, kun oikein hennosti tukkii.
- Hunter
Itse olen ladannut yleensä 8-9 kpl patruunoita. Menevät kätevästi ilman ahtamista. On muuten erittäin toimintavarma ja tarkka ase.
- patu
juu, yhdyn edelliseen, mun aseen lippaisiin menee nätisti se kymmenen panosta aina yhteen. ja tosiaan niinku aikaisemmin kirjoitin, niin enempikin saa mahtumaan, mut sitte pitää jo vähä tukkia niitä. mut minkäänlaisia syöttöhäiriöitä ei ole ollut, vaikka lippan tukkii täyteen. mut kerkeehän sitä ampumaan vaik 8-10 aina kerralla. erittäin hyvin palvellut ase!
- Huti.-kuti.-
patu kirjoitti:
juu, yhdyn edelliseen, mun aseen lippaisiin menee nätisti se kymmenen panosta aina yhteen. ja tosiaan niinku aikaisemmin kirjoitin, niin enempikin saa mahtumaan, mut sitte pitää jo vähä tukkia niitä. mut minkäänlaisia syöttöhäiriöitä ei ole ollut, vaikka lippan tukkii täyteen. mut kerkeehän sitä ampumaan vaik 8-10 aina kerralla. erittäin hyvin palvellut ase!
Joo,ostin kun toi reukku on niin loppu(22) ja
ysillä ei aina ole varaa ampuu.On tosi yksinkertainen rakenne vähän niinku kalashnikov,
uskon että tulee toimiin.Tuli muuten kahdella
lippaalla.
---Immo.
- jukka
Miten onnistuu vaimentimen laitto Margoliin ja tähtäimet vaimentimen kanssa?
- immoh
Ei ole vielä vaimenninta,tiettävästi aika vaikee
homma.Olen kuullut juttuja että tarkkuus häviää
kun piipun suuta kiristävä tähtäin-rengas pois-tetaan.Tämä osa on kai prässätty kovalla voimalla
tehtaalla paikalleen.
---Immo. - jukka
immoh kirjoitti:
Ei ole vielä vaimenninta,tiettävästi aika vaikee
homma.Olen kuullut juttuja että tarkkuus häviää
kun piipun suuta kiristävä tähtäin-rengas pois-tetaan.Tämä osa on kai prässätty kovalla voimalla
tehtaalla paikalleen.
---Immo.Kiitoksia uskotaan tuohon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774