heipähei. Täällä keskustelussa näkyy ainakin joskus seikkailleen sellaisia jotka ovat käyneet antioksidanttihoidossa. Minulla on ollut monta vuotta väsymystä ja sain siihen hoidoksi useita eri vitamiineja, ubikinonia, epaa, magnesiumia jne. Kuinka nopeasti teillä nämä ovat vaikuttaneet? itse olen syönyt niitä jo 3kk. Onko mahdollista että menee jonkin aikaa vaikutuksen alkamiseen kun on ollut n.4 vuoden väsymys.
väsymys+antioxidant
7
1286
Vastaukset
- haastattelu
siinä on vastaus kysymykseesi ja paljon muutakin tietoa
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/cfs_puri.html - mirva
entäs jos otat yhden valmisteen jossa nuo kaikki aineet ( epa lisäksi)?? Itselläni hävisi väsymys kun aloin käyttää mivitotal-valmistetta
Jatkuva väsymys voi olla myös merkki sairaudesta johon ei antioksidantit pure. Käy siis tutkimuksissa - luontais mies
Olen saanut antioxidantti hoitoa pian 1,5 vuotta ja voin sanoa että auttaa todella paljon.olen vajaan 30 v. mutta olin niin uupunut että en jaksanut kävellä kunnolla yli 100 metriä ja jatkuvaa päänsärkyä aamusta iltaa nyt ei pää särje ja muutenkin aika hyvä vointi. antioxidantit auttaa todella mutta kannattaa mennä sellaisen lääkärin vast. otolle joka todella osaa hommansa pitkän kokemuksen kautta, ethän voi tietää mitä syöt jos ei tehdä verestä mittauksia, se on onnistuneen hoidon perusta. suosittelen!
- aniie
..käynyt tutkimuksissa, kaiken maailman. mitään sairautta ei ole, se on 100% varma. antioksidanttiklinikalla minulla otettiin verikokeet jossa näkyi vitamiinin puutokset, rasva arvot, kaikki. Ja voin sanoa että hyvä paikka on!nuo vitamiinit ym. on juuri minulle määrätty. Halusin vain tietää kuinka nopeasti teillä ovat tehonneet.
- luontaismies
aniie kirjoitti:
..käynyt tutkimuksissa, kaiken maailman. mitään sairautta ei ole, se on 100% varma. antioksidanttiklinikalla minulla otettiin verikokeet jossa näkyi vitamiinin puutokset, rasva arvot, kaikki. Ja voin sanoa että hyvä paikka on!nuo vitamiinit ym. on juuri minulle määrätty. Halusin vain tietää kuinka nopeasti teillä ovat tehonneet.
Kyllä ne auttaa koko ajan eli tekee hiljaista työtään, apu tulee vähitellen eli minulla korjaan tumista on tapahtunut jatkuvasti, vaikea sanoa että miten kauan kestää kaikki on yksilöllistä ja riippuu siitä miten vaikea lähtökohta on. syö vain niitä kyllä elimistön parantuminen aikansa vie, monilla on sellainen totuttu asenne että heti tarvis auttaa kuten oireita poistava lääkitys tekee.tämä lääkitys todella korjaa sairaustilaa. kyllä ainakin itsellä on auttanut merkittävästi ja pikkuhiljaa hyvä tulee, vähän se tietysti maksaa mutta terveys on kallein aarteemme. Minulla mitattiin myös kaikki mahdollinen, varmaan vähän samaan tapaan kuin itselläsikin.
- luontaismies
olen ajatellut minkä ikäinen olet? miten kauan olet väsymystä sairastanut?
- luontaismies
kokeile vielä mäkikuismaa sitä myydään yliopiston apteekissa, kokeile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366