tervehdys. oon jo kauan haaveillu itämaistyylisestä punaisesta matosta, mutta ei ole oikein löytnyt hyvää.tai sitten ne ovat älyttömän kalliita. elloksessa on tuollainen ihan kohtuullisen näköinen matto, mutta se on polypropeenia. pitääkö se paikkansa, että siihen jää kaikki karvat ja sonta kiinni? mulla on yksi aivan järkyttävä matto mistä ei lähde karvat ja hiukset edes imurilla irti, en halua enää toista samanlaista.villamattohan se kait paras olisi, mutta ei ole varaa mennä mattoliikkeeseen hakemaan monien satojejn eurojen mattoa. joten. sanokaa suoraa, säästänkö vaan rahaa kauan ja haen kunnon villamaton vai kannattaako tyytyä halvempaan? eli siis kannattaako polypropeeni mattoa ostaa vai ei?
polypropeeni-matto
4
10486
Vastaukset
- polypropyleeni
Minusta ei kannata. Vältän keinokuitutekstiilejä kuin ruttoa. No ehkä verhoissa menee...
Sähköinen se on, jos taloudessa on joko eläimiä tai muita pitkätukkaisia, niin karvojen kanssa on hukassa. - Anonyymi
Mikäli matto on heat set -käsitelty polyoropyleenimatto, se ei ole sähköinen ollenkaan. Kokemusta on. Olen tyytyväinen, että uskalsin ostaa villamattojen joukkoon myös keinokuitumaton. On paljon helppohoitoisempi kuin villaiset ja ulkonäköä ei erota.
- Anonyymi
Samaa mieltä ja sama kokemus. Nykyisin kaikki polypropeenilangasta tehdyt matot lienevät jo heat set -käsiteltyjä. Hylkivät myös "likaa". Viikkoimurointi on riittänyt omille matoilleni hoidoksi. Eteisessä ja makkarissa on ko matot. Jalan alla lähes ylellinen. Huushollissa on myös suuri villa/silkki -matto, eikä silmä erota, mikä matto mikin on.
- Anonyymi
Ei minun polypropeeni mattoon ole tarttunut kaikenmaailman paskat?
Juuri olen myymässä lämpimän punaista, itämaista mattoani kun olen muuttanut isompaa ja tarvitsen isomman maton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1252965Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521295
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055