tervehdys. oon jo kauan haaveillu itämaistyylisestä punaisesta matosta, mutta ei ole oikein löytnyt hyvää.tai sitten ne ovat älyttömän kalliita. elloksessa on tuollainen ihan kohtuullisen näköinen matto, mutta se on polypropeenia. pitääkö se paikkansa, että siihen jää kaikki karvat ja sonta kiinni? mulla on yksi aivan järkyttävä matto mistä ei lähde karvat ja hiukset edes imurilla irti, en halua enää toista samanlaista.villamattohan se kait paras olisi, mutta ei ole varaa mennä mattoliikkeeseen hakemaan monien satojejn eurojen mattoa. joten. sanokaa suoraa, säästänkö vaan rahaa kauan ja haen kunnon villamaton vai kannattaako tyytyä halvempaan? eli siis kannattaako polypropeeni mattoa ostaa vai ei?
polypropeeni-matto
4
9904
Vastaukset
- polypropyleeni
Minusta ei kannata. Vältän keinokuitutekstiilejä kuin ruttoa. No ehkä verhoissa menee...
Sähköinen se on, jos taloudessa on joko eläimiä tai muita pitkätukkaisia, niin karvojen kanssa on hukassa. - Anonyymi
Mikäli matto on heat set -käsitelty polyoropyleenimatto, se ei ole sähköinen ollenkaan. Kokemusta on. Olen tyytyväinen, että uskalsin ostaa villamattojen joukkoon myös keinokuitumaton. On paljon helppohoitoisempi kuin villaiset ja ulkonäköä ei erota.
- Anonyymi
Samaa mieltä ja sama kokemus. Nykyisin kaikki polypropeenilangasta tehdyt matot lienevät jo heat set -käsiteltyjä. Hylkivät myös "likaa". Viikkoimurointi on riittänyt omille matoilleni hoidoksi. Eteisessä ja makkarissa on ko matot. Jalan alla lähes ylellinen. Huushollissa on myös suuri villa/silkki -matto, eikä silmä erota, mikä matto mikin on.
- Anonyymi
Ei minun polypropeeni mattoon ole tarttunut kaikenmaailman paskat?
Juuri olen myymässä lämpimän punaista, itämaista mattoani kun olen muuttanut isompaa ja tarvitsen isomman maton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735