tervehdys. oon jo kauan haaveillu itämaistyylisestä punaisesta matosta, mutta ei ole oikein löytnyt hyvää.tai sitten ne ovat älyttömän kalliita. elloksessa on tuollainen ihan kohtuullisen näköinen matto, mutta se on polypropeenia. pitääkö se paikkansa, että siihen jää kaikki karvat ja sonta kiinni? mulla on yksi aivan järkyttävä matto mistä ei lähde karvat ja hiukset edes imurilla irti, en halua enää toista samanlaista.villamattohan se kait paras olisi, mutta ei ole varaa mennä mattoliikkeeseen hakemaan monien satojejn eurojen mattoa. joten. sanokaa suoraa, säästänkö vaan rahaa kauan ja haen kunnon villamaton vai kannattaako tyytyä halvempaan? eli siis kannattaako polypropeeni mattoa ostaa vai ei?
polypropeeni-matto
4
9685
Vastaukset
- polypropyleeni
Minusta ei kannata. Vältän keinokuitutekstiilejä kuin ruttoa. No ehkä verhoissa menee...
Sähköinen se on, jos taloudessa on joko eläimiä tai muita pitkätukkaisia, niin karvojen kanssa on hukassa. - Anonyymi
Mikäli matto on heat set -käsitelty polyoropyleenimatto, se ei ole sähköinen ollenkaan. Kokemusta on. Olen tyytyväinen, että uskalsin ostaa villamattojen joukkoon myös keinokuitumaton. On paljon helppohoitoisempi kuin villaiset ja ulkonäköä ei erota.
- Anonyymi
Samaa mieltä ja sama kokemus. Nykyisin kaikki polypropeenilangasta tehdyt matot lienevät jo heat set -käsiteltyjä. Hylkivät myös "likaa". Viikkoimurointi on riittänyt omille matoilleni hoidoksi. Eteisessä ja makkarissa on ko matot. Jalan alla lähes ylellinen. Huushollissa on myös suuri villa/silkki -matto, eikä silmä erota, mikä matto mikin on.
- Anonyymi
Ei minun polypropeeni mattoon ole tarttunut kaikenmaailman paskat?
Juuri olen myymässä lämpimän punaista, itämaista mattoani kun olen muuttanut isompaa ja tarvitsen isomman maton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913957
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921886Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281562- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241251Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391122
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291083Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell192993