tervehdys. oon jo kauan haaveillu itämaistyylisestä punaisesta matosta, mutta ei ole oikein löytnyt hyvää.tai sitten ne ovat älyttömän kalliita. elloksessa on tuollainen ihan kohtuullisen näköinen matto, mutta se on polypropeenia. pitääkö se paikkansa, että siihen jää kaikki karvat ja sonta kiinni? mulla on yksi aivan järkyttävä matto mistä ei lähde karvat ja hiukset edes imurilla irti, en halua enää toista samanlaista.villamattohan se kait paras olisi, mutta ei ole varaa mennä mattoliikkeeseen hakemaan monien satojejn eurojen mattoa. joten. sanokaa suoraa, säästänkö vaan rahaa kauan ja haen kunnon villamaton vai kannattaako tyytyä halvempaan? eli siis kannattaako polypropeeni mattoa ostaa vai ei?
polypropeeni-matto
4
9317
Vastaukset
- polypropyleeni
Minusta ei kannata. Vältän keinokuitutekstiilejä kuin ruttoa. No ehkä verhoissa menee...
Sähköinen se on, jos taloudessa on joko eläimiä tai muita pitkätukkaisia, niin karvojen kanssa on hukassa. - Anonyymi
Mikäli matto on heat set -käsitelty polyoropyleenimatto, se ei ole sähköinen ollenkaan. Kokemusta on. Olen tyytyväinen, että uskalsin ostaa villamattojen joukkoon myös keinokuitumaton. On paljon helppohoitoisempi kuin villaiset ja ulkonäköä ei erota.
- Anonyymi
Samaa mieltä ja sama kokemus. Nykyisin kaikki polypropeenilangasta tehdyt matot lienevät jo heat set -käsiteltyjä. Hylkivät myös "likaa". Viikkoimurointi on riittänyt omille matoilleni hoidoksi. Eteisessä ja makkarissa on ko matot. Jalan alla lähes ylellinen. Huushollissa on myös suuri villa/silkki -matto, eikä silmä erota, mikä matto mikin on.
- Anonyymi
Ei minun polypropeeni mattoon ole tarttunut kaikenmaailman paskat?
Juuri olen myymässä lämpimän punaista, itämaista mattoani kun olen muuttanut isompaa ja tarvitsen isomman maton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579