Lahdessa harvinaisen väkivaltainen viikonloppu
Lahdessa koettiin poliisin väkivaltatoimiston historian työläin viikonloppu.
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/tuoreet/artikkeli/Lahdessa harvinaisen väkivaltainen viikonloppu/1101981922985
Lahti on sittenkin Suomen Chicago? :(
15
4508
Vastaukset
- rappe pi
Perustakaa kodinturva joukot siivoamaan kaduilta nämä sekopäät.
- kostaja
Lahtelaisten mieliloru:
"Sano puukko, anna kullallesi suukko"
Lahtelaisten seuraleikki:
-puukkohippa
Nykyään elämä Lahdessa on kuin veitsenterällä.
Arvostetuin ammatti Lahdessa:
-ompelija
Lahtelaismies huusi kadulla:
-ottakaa tuo mies kiinni, sillä on minun puukko selässä.
Voiko lahtelaisiin luottaa?
-ei, ne kaikki on selkään puukottajia.
Miksi lahtelaisista ei voi tehdä sukelluspukua?
-niissä on liikaa reikiä.
Miten kauppiaat houkuttelee asiakkaita Lahdessa?
-puukko kaupan päälle.
Onko lahtelaisilla moraalia?
-ei, mutta Mora on.
Miksi lahtelaiset tykkää sirkuksista?
-siellä näkee veitsenheittäjiä
Onko hoitotakuu toteutunut Lahdessa?
-kyllä, leikkaukset tehdään jopa kadulla.
Mitä eroa on mustalaisella ja lahtelaisella?
-ei mitään
Suosituin joululahja Lahdessa?
-veitsisarja
Miksi Lahden kouluissa syödään vain keittoruokia?
-kukaan ei uskallla antaa niille veitsiä ja haarukoita.
Miksi Pelicans:in peli ei luista?
-joutuvat kokoajan pelaamaan veitsi kurkulla.- Fileroija
Tuleppas POIKA kertomaan niitä "mannevitsejä" jotka ovat nyt saaneet uuden kohteen Lahden kadulle niin sulla on paskat housussa heti, todennäköisesti jo kun lähestyt Lahtea. Tollaset räkänokkaluuserit huutelee vain tälläisilla palstoilla kun ei uskalla silmästä silmään kohdata.
- g.ee
Aika ikäviä juttuja. Ikävää jatkaa kaupungin mustamaalaamista niin lehdistön kuin asukkaidenkin voimin. Sanoisin, että järjen köyhyyttä.
Viimekeväisen tutkimuksen mukaan kuitenkin väkilukuun suhteutettuna väkivaltaisin kaupunki Suomessa on Kajaani, toinen Rovaniemi ja kolmas Helsinki.
- Lahdesta muuttanut
Lahti on Suomen persereikä.
- utelias
kysyä, että mihinkäs muutit?
- Pukama
utelias kirjoitti:
kysyä, että mihinkäs muutit?
Todennäköisesti suolta vähän ylemmäs sinne missä syöpä itiää.
- heh heh
aika heikko provo.
- puhumatonta
väkivaltakommunikointia. Aivan kuin sata vuotta sitten. Uhoilevat saunantakana omia loitsujaan ja kun pitäisi tulla ihmisten ilmoille ei saada sanaa suusta.
- Rogu lahti
Lahdessa riehuu väkivaltaiset ja niin akressiiviset rogues galleryt ja heidän sukulaisensa.Linnaan moinen moottoripyörä jengi.
- lahdessa vuodesta 1999
En näe mitään vikaa Lahdessa. Ihan jees paikka asua ja työskennellä. Rauhattomuuksiin en ole sen kummemmpin törmännyt kuin muuallakaan. Esim. Helsinki on jo paljon pahempi!
Lahti on hyvän kokoinen pieni "suurkaupunki".
Ainoat omalle kohdalle sattuneet "retelöitsijät" lienee jotain paikallisia denoja jotka yleensä lopettavat mölyämisen kun vähän ärähtää. Ja kun ei välitä niistä niin eipä siinä mitään ongelmaakaan ole.
Jos joku tulee puukkoa esittelemään torilla ni ei kannata sitä jäädä ihmettelemään. Kävelee vain rauhassa pois, sieltä tuskin tulee puukkoa selkään.
Niin ja Lahti ei ole suomen persereikä vaan Helsinki!
Terveisin, Mies 30v- 33333
Sinäpä sen sanoit. Nelisen vuotta lahdessa asunut ja kohtuullisen usein yöelämässä pyörinyt, eikä kertaakaan ole ollut mitään sanaharkkaa isompaa. Kaikki on kiinni omasta käyttäytymisestä, jos riitaa haluat niin sen myös saat. Nyt kun sattui olemaan yksi väkivaltaisempi viikonloppu niin kaikki perskärpäset täällä palstalla huutelemassa lahtea kauheaksi väkivaltaiseksi paikaksi, jota tämä kaupunki ei todellakaan ole.
- mmimim
Mä oon näköjää törmänny väärii ihmisii. Jotain neljä vuotta takaperin, kun olin trion kohalla tupakilla niin yht äkkii tuli ulkomaalainen mies joka pisti puukon mun kaulalle. Ja myöhemmin samanen mies on uhkaillu mua :D Ja joka kulman takaa tuntuu löytyvän näitä ulkomaalaisia henkilöitä ahdistelemaan.. Siis en nyt tarkota, että suomalaiset ei ois samanlaisia, mutta tällästä on tapahtunu vaan kerran suomalaisen känniläisen kanssa. Mustalaiset on oman kokemuksen perusteella mukavinta porukkaa lahessa
- Aika ilkeetä..
Kyllä rumiakin juttuja tapahtuu. Vaikka minkäkinlaisia . Ei uskois.
http://yle.fi/alueet/lahti/2012/04/laakarileikkeja_pikkutytoille_ehdotellut_mies_vankilaan_3408345.html
- nivalas ei oo kivaa
http://yle.fi/uutiset/nivala_on_maan_vakivaltaisin_paikkakunta/6077325
NIVALA _ CHICAGO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117