Koira sängyssä!?

minä.

Kuinka moni jakaa öisin sänkynsä koiran kanssa? Ihan yleisluontoisesti täytyy kysyä, koska ihmiset tuntuvat olevan kovin ihmeissään, kun kertoo, että tottakai meillä koirat nukkuu yöt sängyssä!

On sovittu, että jos koirat sängyssä kovasti riehuvat, niin sitten komennetaan alas.. Esim. sohvalle eivät saa tulla lainkaan!

eli, itse jaan punkkani kahden koiran kanssa!
Enpä tiedä ihanempaa, kun aamulla herätä kahden koiran välistä.. Varsinkin, kun toinen on oikea kylkeen liimautuja!

78

5409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himli

      Kyllä meilläkin koira nukkuun sängyssä kyljessä kiinni :)
      Ymmärrän mitä tarkoitat tuolla kun muut ihmettelevät asiaa, sama meillä tuttavat ovat kummissaan asiasta ja kyselevät että eikö meitä pelota että kaikki kirput tarttuvat jne...
      Niin tarttuu ne kirput muutenkin jos on tarttuakseen;)

      • Anonyymi

        Ei ollut kirppuja koskaan kun minun koirani nukkuivat minun kanssa, mutta se joka pelotteli ötököillä sai itse syyhyn jostain ilmeisesti liiasta siivoamisesta ja kirppupelosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kirppuja koskaan kun minun koirani nukkuivat minun kanssa, mutta se joka pelotteli ötököillä sai itse syyhyn jostain ilmeisesti liiasta siivoamisesta ja kirppupelosta

        No niinpä.. 👍😅


    • ei nuku koirat sängyssä, jos eivät sinne salaa yöllä änkeä. Poika kun nukkuu aamutorkut meidän sängyssä, niin en viitti laittaa kovain karvaiseen sänkyyn pientä lasta..

    • sänky hajoaisi jos tuo "vasikka"sänkyyn tunkisi :)omaa ei nyt ole punnittu,ei ole ihan aikuispainossa mutta äiteensä oli vaaalla käynyt ja melkein 70kg mittarissa :)
      ja karvaa lähtee kassi-kaupalla joten ei kiitos,eipä se kyllä viereen tulisikaan,kuuma sille tulisi.

      • kuuntamo

        nukkuu kuutisen collieta sängyssä. Hirvee karvamäärä sillä. Ite en pystyis nukkuu sellaisessa sängyssä, missä on koirankarvoja enemmän ku pölypunkkeja.. ;DD


      • kuuntamo kirjoitti:

        nukkuu kuutisen collieta sängyssä. Hirvee karvamäärä sillä. Ite en pystyis nukkuu sellaisessa sängyssä, missä on koirankarvoja enemmän ku pölypunkkeja.. ;DD

        en halua edes tuota pientä sänkyyn(en uskalla kyllä edes ottaa koska jalat ei ehkä kestä jos hyppäisi alas)sillä mielestäni oon ansainnut monien vuosien yövalvomisten jälkeen(lapset)ihan rauhan nukkua :)


      • davalyan kirjoitti:

        en halua edes tuota pientä sänkyyn(en uskalla kyllä edes ottaa koska jalat ei ehkä kestä jos hyppäisi alas)sillä mielestäni oon ansainnut monien vuosien yövalvomisten jälkeen(lapset)ihan rauhan nukkua :)

        meillä poika herää vielki noihin hammasitkuihinsa, ni ala siinä sit häätää kahta sängynvaltaajaa pois.. :D


      • dominopalikka
        kuuntamo kirjoitti:

        meillä poika herää vielki noihin hammasitkuihinsa, ni ala siinä sit häätää kahta sängynvaltaajaa pois.. :D

        meidän koira ulvoo aina kun jompi kumpi lapsistani itkee.

        Pienempi lapseni heräsi yhtenä yönä korvakipuun ja meillä oli 45 min. kestävä itku/ koiran ulvontakonsertti.

        Ei siinä mitään, mutta aamulla selvisi, että seinänaapurimme (rivitalo) ja vielä sitä seuraavan naapurimme koirat olivat myös heränneet möykkäämään ja herättäneet isäntäväkensä. Onneksi neljännen naapurin koira ei ollut sinä yönä kotona.


      • keittiöön..
        dominopalikka kirjoitti:

        meidän koira ulvoo aina kun jompi kumpi lapsistani itkee.

        Pienempi lapseni heräsi yhtenä yönä korvakipuun ja meillä oli 45 min. kestävä itku/ koiran ulvontakonsertti.

        Ei siinä mitään, mutta aamulla selvisi, että seinänaapurimme (rivitalo) ja vielä sitä seuraavan naapurimme koirat olivat myös heränneet möykkäämään ja herättäneet isäntäväkensä. Onneksi neljännen naapurin koira ei ollut sinä yönä kotona.

        Sen nyt ymmärtää jos koiraa ei päästetä sänkyyn mutta että koira ei sais tulla keittiöön.. Oon kuullut muutamilta ihmisiltä,että he eivät päästä kotonaan koiraa keittiöön.Esim.tässä suomalaisessa Vaimot vaihtoon-sarjassa nähtiin perhe,jossa koira ei saanut oleskella keittössä.


      • keittiöön.. kirjoitti:

        Sen nyt ymmärtää jos koiraa ei päästetä sänkyyn mutta että koira ei sais tulla keittiöön.. Oon kuullut muutamilta ihmisiltä,että he eivät päästä kotonaan koiraa keittiöön.Esim.tässä suomalaisessa Vaimot vaihtoon-sarjassa nähtiin perhe,jossa koira ei saanut oleskella keittössä.

        käydä syömässä ja loikoilemassa keittiössä. Mutta jos kerjäämään aletaan, poispoispois.. hyvin o oppinu, pelkkä katse riittää enää.


      • Anonyymi
        keittiöön.. kirjoitti:

        Sen nyt ymmärtää jos koiraa ei päästetä sänkyyn mutta että koira ei sais tulla keittiöön.. Oon kuullut muutamilta ihmisiltä,että he eivät päästä kotonaan koiraa keittiöön.Esim.tässä suomalaisessa Vaimot vaihtoon-sarjassa nähtiin perhe,jossa koira ei saanut oleskella keittössä.

        Meillä on koira ollut aina siellä missä mekin ollaan oli se sitten keittiö tai makuuhuone , ja jos sohva on nahkaisen niin karvatkin saa imuroitua ja rätillä pyyhkiä ijåhan kivasti.


    • Nukkuvat sängyssä Jussia ja Emppu-Eemeliä lukuunottamatta. Eli viiden koiran kanssa nukutaan.
      Jussilla ja Empulla on omat sängyt, jossa pojat ovat alunalkaen viihtyneet hyvin.

    • Shirie

      ja sängyssä, mikä tietysti tarkoittaa enemmän pyykkäystä ja tuuletusta. On ne niin mukavat jaloissa ja joskus kainalossakin ...

      • mubi

        sängyssä, siis kaksi koiraa ja yksi kissa ja mukavaa on.


    • Koirakko

      joten koiran paikka on lattialla, kun oma peti ei kelvannut.

    • sängyssä

      Koira nukkuu sängyssä, ei lähde karvaa on sellainen rotu.

      • meillä

        mahdutaan....
        Minä ja sakutyttöni.
        Aivan ihanaa ja lämmintä!


      • meillä kirjoitti:

        mahdutaan....
        Minä ja sakutyttöni.
        Aivan ihanaa ja lämmintä!

        Taidan olla niin julma ja vanhanaikainen, että meillä ei _todellakaan_ tule koira sänkyyn eikä sohvalle. Sillä on oma paikkansa, peti lattialla. Kaipa mie kuulun sitten siihen ryhmään, joka katsoo teitä sänkynukkujia kummissaan :))


    • sänkyni

      ei tule koirat enää sänkyyn kun parvi ostettiin :) sohvalla koirat toki ovat ja vuode sohva niille yöksi levitetään (talossa 3 isoa koiraa) jotta mahtuvat kukin nukkumaan.ja sohvalla saa olla mut jos menen esim tv:tä katsomaan niin kyllä tieni sinne raivaan ja joku koirista (satunnainen valinta) menee lattialle.talossa talon tavalla..

      • Nuusku

        Mulla on kaks koiraa ja kyllä ois orpo olo jos ne ei tulis mun viereen sänkyyn nukkumaan..samassa sängyssä minä, mun mies ja molemmat koirat ja hyvin mahtuu!:)

        En käsitä kun jotkut sanoo et koirat ei sais nukkuu ees samas huonees kun tulee muuten johtajuus kiista..ei meillä ainakaan..

        On ihana herätä kun kaikki kolma rakasta tuhisee vieressä!x)


      • Anonyymi
        Nuusku kirjoitti:

        Mulla on kaks koiraa ja kyllä ois orpo olo jos ne ei tulis mun viereen sänkyyn nukkumaan..samassa sängyssä minä, mun mies ja molemmat koirat ja hyvin mahtuu!:)

        En käsitä kun jotkut sanoo et koirat ei sais nukkuu ees samas huonees kun tulee muuten johtajuus kiista..ei meillä ainakaan..

        On ihana herätä kun kaikki kolma rakasta tuhisee vieressä!x)

        Saat sitten joka reikään yhtäaikaa!


      • Anonyymi

        Mä en pystyisi edes istumaan sohvalla, jossa koira on oleskellut. Ne ovat mielestäni likaisia eläimiä. Niiden paikka on ulkona ja kovalla pakkasella voivat olla ulko-oven tuntumassa eteisessä.


    • Hömelö

      on koiralla sänkynä. Ei edes pyri meidän sänkyyn, kun oma sänky muotoutuu mukavasti ympärille lämmittämään..:)

    • Mappe

      vaan, sopu sijaa antaa...
      Kahden koiran kanssa menee ihan mukavasti, mutta joskus kun oli kolmas hoidossa, alkoi sänky tuntumaan pieneltä(spanielikin pystyy halutessaan levittäytymään ihmeen laajalle).
      Kyllähän noista lähtee karvaa ja varsinkin tähän aikaan vuodesta sänkyyn tuppaa kulkeutumaan myös hiekkaa, mutta sitä varten on keksitty imurit ja pesukoneet ja tuleepahan vaihdettua lakanatkin vähän useammin.
      Kun väsyneenä ja viluisena kellahdat sänkyyn on ihanaa saada kainaloon karvainen ja tuhiseva patteri lämmittämään. :)

    • Mopsikveri

      Meidän mopsipoika on ollut pienestä asti mieheni ja minun vieressä sängyssä. Ei lähde karvaa ja aamuisin antaa hyvää huomenta pusun jos ei ala tapahtua mitään kun herätyskello soi

    • hatam

      illalla pötköttelee vähän aikaa ja poistuu sitten suosiolla kun valot sammuu.
      Harvinaisen hyvin oppinut yksilö.

      • anzu

        Ei tule meidän sänkyyn mutta pojan sängyssä nukkuu kyllä. Tytön sängyssä ei, epäilen että potkii unissaan. Aivan sama kuka nukkuu pojan vuoteessa sinne kapuaa.. Joskus joku yövieras hämmästynyt haukkua joka muina naisina tulee viereen. : )


      • Shirie

        Jos tulee silloin, kun nukut syvästi? Käy sihin viereesi ja venyttää selän pitkäksi kylkeäsi vasten - jalat sojottaen sängyn laitaa kohti. Herätessäsi on sitten ihan muina koirina nuolaisemassa korvasta, kun on juuri hetkeä ennen luiskahtanut sängystä jaloilleen ... ;)


      • hatam
        Shirie kirjoitti:

        Jos tulee silloin, kun nukut syvästi? Käy sihin viereesi ja venyttää selän pitkäksi kylkeäsi vasten - jalat sojottaen sängyn laitaa kohti. Herätessäsi on sitten ihan muina koirina nuolaisemassa korvasta, kun on juuri hetkeä ennen luiskahtanut sängystä jaloilleen ... ;)

        koiran opettamisessa. Ja koiraani oppimisessa.


    • aiheeseen vaikka hieman intiimi kysymys onkin ;)mutta kun koira on sängyssä ja herää kanssa vähän kaikkeen niin mitenkä sitten tuo "kanssakäyminen"ihmis kumppanin kanssa sujuu???Meillä ainakin aikanaan mua häiritseväksi asiaksi nousi se,että koira joka ei nukkunut sängyssä tunki silloin aina sänkyyn...ei nyt musta niin kivaa,toisista en tiedä :)

      • Nuusku

        Heh..no meillä on sama ongelma kun sulla tuon kumppaninkanssa oleva kanssa käyminen..toinen koira tulee innoissaan sänkyyn ja kuono on ties missä ja alkaa nylpyttää tyynyy joten aina kun haluamme laatuaikaa on koira laitettava toiseen huoneeseen!:)


      • Nuusku kirjoitti:

        Heh..no meillä on sama ongelma kun sulla tuon kumppaninkanssa oleva kanssa käyminen..toinen koira tulee innoissaan sänkyyn ja kuono on ties missä ja alkaa nylpyttää tyynyy joten aina kun haluamme laatuaikaa on koira laitettava toiseen huoneeseen!:)

        tosi kivaa...sitä just ajattelin kun monia koiria tuntuu kiinnostavan... ;)


      • Hömelö
        davalyan kirjoitti:

        tosi kivaa...sitä just ajattelin kun monia koiria tuntuu kiinnostavan... ;)

        ihan pentuna meidänkin haukku oli joka ikinen kerta hyppäämässä mukaan... Nyt se vaan makaa ketarat oikosenaan säkkituolissaan ja viis veisaa koko puuhasta.


      • Hömelö kirjoitti:

        ihan pentuna meidänkin haukku oli joka ikinen kerta hyppäämässä mukaan... Nyt se vaan makaa ketarat oikosenaan säkkituolissaan ja viis veisaa koko puuhasta.

        mua kyllä ei koira samoissa puuhissa oikein lämmittäis vaikka ajatus huvittaakin :))))


      • Hömelö
        davalyan kirjoitti:

        mua kyllä ei koira samoissa puuhissa oikein lämmittäis vaikka ajatus huvittaakin :))))

        taisi se meidänkin koira oppia kerrasta kahdesta kun aina sille karjaistiin aika kipakasti että mene nyt *piiiiiip* siitä.
        Toivottavasti kovin moni ei ota koiraa mukaan noihin puuhiin...eläimiin sekaantuminen on vastenmielistä ja rangaistuksen tulisi olla jotain vielä vastenmielisempää...


    • mindetys

      tulla sänkyyn ollenkaan. Se on meillä sellainen sääntö.Ei myöskään sohvalle. Tosin se omistaa toisen nojatuoleista:)
      Kauheasti lähtee karvaa sessusta enkä jaksa olla jatkuvasti vaihtamassa lakanoita:)

    • nimessä

      saa koirat sänkyyn tulla meillä, noista kahdesta pojasta lähtee niin hitosti ympärivuoden karvaa, hiekkaa yms kaikkea ja kun telmivät useimmiten metsässä lenkillä niin aina joku pikku ötökkä siellä turkissa temmeltää, mä en ainakaan halua nukkua koiran karvojen kanssa eikä noi kyllä edes mahtuis sänkyyn kahdestaan vaikka sänkykin on ihan parisänky. Muutenkin karvoja löytyy ruuasta, vaatteista ja joteski tuntuu että vaikka siivois miten ni karvat vaan lisääntyy ;))

    • Dude

      jos sinne immeiset mahtuu niin miks ei myös koirat? :)

    • Riva

      koira välillä tulee jalkopäähän nukkumaan.Minä nukun niin sikeesti,että en edes huomaa kun se hyppää sinne.Joten ei haittaa.

    • Joodå

      Koiralla on kyllä oma peti ja pari vilttiä eri paikoissa nukkumapaikkoina, mutta joka ilta se vähäksi aikaa tulee sänkyynkin nukkumaan. Ei tosin viihdy kovin kauan, kun on sellainen enemmän viileän paikan katselija, yrittää aina lopuksi katsella sen viileimmän paikan eli ei mielellään makaa petillään tai vilttien päällä, vaan miuluiten paljaalla lattialla, mielellään takaoven vieressä, missä on vähän huono tiiviste ja tulee vähän kylmää ilmaa sisään.

      • Pleura

        nukkua sängyssä...kyllä vain;)!Meillä on tosin vain yksi jo 30kg järkäle joka siitä vielä pulskistuu...tekee tiukkaa, mutta sopu sijaa antaa...tosin yleensä jos nukutaan levottomasti ja pyöritään se hermostuu siihen ja menee omalle petille.


      • Anonyymi
        Pleura kirjoitti:

        nukkua sängyssä...kyllä vain;)!Meillä on tosin vain yksi jo 30kg järkäle joka siitä vielä pulskistuu...tekee tiukkaa, mutta sopu sijaa antaa...tosin yleensä jos nukutaan levottomasti ja pyöritään se hermostuu siihen ja menee omalle petille.

        Rakit menee lattialle nuoleskelemaan paikkojaan panojen jälkeen. Mieluummin ne nukkuukin lattialla, muuta sinäkin lattialle rakkisi viereen.


    • Mulle on ihan sama, nukkuuko koira mun sängyssä vai ei, mutta koira on päättänyt, että ei nuku. Ja onhan se mukavaa, kun ei tartte varoa, että potkasee koiraa unissaan. Eikä sinne sänkyyn oikein mahtuisikaan.
      Päivällä se kyllä menee sinne oikein mielellään köllöttelemään, etenkin, jos se on juuri tullut sadekelillä ulkoa...
      Toinen kiva paikka koiran mielestä on sängyn alla. Mukava luola, mahtuu juuri ja juuri ryömimään sinne.

    • Inhottavaa!

      Kehtaat vielä myöntää, ei ole ihme että teidän likaisuudestanne puhutaan niin paljon.

    • Anonyymi

      Tottakai annan koiran nukkua sängyssä. Ei ongelmia siisteyden kanssa, kun vaihdan lakanoita usein. Eikä koira tule kakkisella takapuolella sänkyyn, se pestään. Ei siis hiekkaa eikä karvaa, kun huoltaa koiran ja sängyn. Joskus kyllä liian lämmintä ja sillon menee koira lattialle.

      • Anonyymi

        En kyllä jaksaisi koiran jäljiltä päivittäin vaihtaa lakanoita. Koira ei ole koskaan puhdas, jos se on ulkona käväissyt.


    • Anonyymi

      Sairasta, sairasta ja vielä kerran SAIRASTA!!!

      • Anonyymi

        Voit hakea ongelmaasi apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit hakea ongelmaasi apua!

        Mistä sait apua, hävititkö rakkisi vai lopetitko vain paneskelun niiden kanssa?


    • Anonyymi

      Sairasta, sairasta ja vielä kerran SAIRASTA! Ovatko piskit hyviä seksipartnereita?

    • Anonyymi

      Suomessa on havaittu uusi sisäloinen, koiran kielimato. Aikaisemmin loista on tavattu vain muualla Euroopassa sekä yleisesti Lähi-Idässä ja Afrikassa. Vastuullinen koirien maahantuonti auttaa ehkäisemään loistartuntojen leviämistä.

      Kielimatoa tavataan yleisesti Lähi-idässä ja Afrikassa. Euroopassa loishavaintoja on tehty erityisesti Romaniasta tuoduilla koirilla. Suomessa kielimato on löydetty Espanjasta tuodulla koiralla, mutta Espanjassa sitä on havaittu vain harvoin. Toinen Suomessa löydetty kielimatotapaus on löytynyt koirasta, joka tuotiin Suomeen Kreikasta. Siellä kielimato on yleinen loinen.

      Koiran kielimadon (linguatula serrata) nimi tulee sen kielimäisen litteästä madon ulkonäöstä, vaikka itseasiassa kyseessä on äyriäinen. Se muistuttaa ennemminkin melaa, etupää on litteä ja leveä, takapää kapea ja sylinterimäinen. Aikuisen naaraan pituus on noin 8 senttimetriä ja leveimmillään se on sentin paksuinen. Uros on kooltaan pienempi, noin 2 senttimetrin pituinen ja vain 3–4 millimetriä leveä.

      Kauniita unia vain kaikille!!!

    • Anonyymi

      Maasamme on sallittua mennä vuoteeseen eläimen kanssa tai muuten harjoittaa eläimen kanssa mielihyvää tuottavaa toimintaa. Monet harjoittavat säännöllistä kanssakäymistä eläimen kanssa. Sitä ei mikään laki kiellä. Tästä puhutaan paljon koirapuistossa. Mukavaahan se on likaisen koiran kanssa actia harjoittaa.

      • Anonyymi

        Tuosta innostuneena, nyt koiran kanssa pökkimään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta innostuneena, nyt koiran kanssa pökkimään!

        Ja VOI HÄRREGYYDA, kun se piskin "lipominen ja lutkuttaminen" tuntuu taivaalliselta! Oletteko muuten kokeilleet asentoa 69 koirienne kanssa???


    • Anonyymi

      Mulla hevonen lemmikkinä, miten sais sen sänkyyn sopeutumaan?

    • Anonyymi

      On sairasta sakkia. Koiraa sänkyyn halutaan ja sitten vielä naidaan niiden kanssa.

    • Anonyymi

      Amerikkalainen nainen tuomittiin, kun se oli opettanut koiralle tavan, että otti pikkarit pois niin koira teki temput.

      Oli ottanut siitä videon ja joku antoi poliisille. Panin sen linkin tänne mutta se poistettiin heti.

      • Anonyymi

        Suomessa sekaantuminen eläimeen on sallittua.


    • Anonyymi

      Muuten sairasta touhua nukkua eläimen kanssa ja opettaa vielä lapsen siihen.

    • Anonyymi

      Epäsosiaalinen yksilö ellei kykene luomaan tunnepitoista suhdetta ihmiseen. Koira kohtelusta huolimatta kiintyy.

    • Anonyymi

      Kumpi parempi asento nukahtaa, 69 vai knot in?

      • Anonyymi

        Jos mies harrastaa seksiä uros koiran kanssa, sehän on normaalia.


    • Anonyymi

      Meillä oli koiriemme kanssa hyvää panosettiä pahimpaan koronaaikaan. Uros-sakumme nylkytti vaimoa ja minä vesikoiranarttuamme melkein päivittäin. Toki olimme myös ryhmässä ja molemmat samaa sukupuolta olevat keskenämme. Koirapuistosta panolle oli mottomme ja koirammekin osaavat nykyisin jo tuon käskyn. Näin olemme lähentyneet eläinkuntaa paljon ja ymmärrämme eläinten käytöstä paremmin.

      • Anonyymi

        Kyllä on taas kovat eläimeensekaantumiset tiedossa meilläkin myöhemmin illalla. Koiranpaska haisee pitkin asuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on taas kovat eläimeensekaantumiset tiedossa meilläkin myöhemmin illalla. Koiranpaska haisee pitkin asuntoa.

        Kannattaa käyttää ihan vaseliinia liukuvoiteeni kun eläimeen yhtyy. Koiranripulin käyttäminen liukuvoiteena ei ole pras mahdollinen tapa. Hajuton ja sotkematon vaseliini menettelee. Tietenkin voi ostaa ihan virallisesta kaupsta virallista liukuvoidettakin jos niin haluaa.


    • Anonyymi

      Ei monikaan koiran kanssa nukkuvista ja yönsä viettävistä ole seksuaalisessa tekemisissä.

      Sitä ei auta kieltää etteikö koiran kanssa läheisissä tekemisissä oleva saa siitä tiettyä tyydytystä. Kutsutaan sitä sitten millä nimellä tahansa, ei henkilö tee sitä saamatta siitä mielihyvää tai nautintoa.

      Mulla suuntautuu se läheisyyden hakeminen toista sukupuolta olevaan henkilöön ja en voisi kuvitella häntä toiseen huoneeseen nukkumaan.

      • Anonyymi

        Pervot tykkää häntäheikeistä, nehän sanookin hän rakeista.


    • Anonyymi

      Kyllä se läheisyys täydellisesti saavutetaan eläimen kanssa samassa vuoteessa paritellessa.

    • Anonyymi

      Kyllä meillä meiän 2 koiraa nukkuu meiän sängyssä yöt.

    • Anonyymi

      En päästä koiraa edes sisälle, saati sitten sänkyyn!

    • Anonyymi

      Tykkään nukkua raikkaan puhtaissa, ulkona kuivatuissa lakanoissa. Ei tulisi mieleenkään päästää sinne mitään haiskahtavaa koiraa. En todellakaan jaksaisi kylvettää ja kuurata saippualla koiraa joka ilta ja se ei ehkä olisi koiralle kovin terveellistäkään. :O
      Uni on todellakin paljon laadukkaampaa, kun on saanut nukkua hyvin tuuletetussa makuuhuoneessa ja puhtaassa sängyssä. ❤️

    • Anonyymi

      Mulla hevonen mutta olen harkinnut viedä sänkyni sen viereen, kun ei mahdu makkariin.

    • Anonyymi

      Itse kyykyssä ja koiruli nuolee

    • Anonyymi

      Silloin kun minulla oli kaksi koiraa niin ne nukkuivat aina sängyssäni , joten meille se oli normaali juttu.

    • Anonyymi

      Koiraköyrintä on best! Tervetuloa elukkana panoleikkeihin!

    • Anonyymi

      Mä en jaa, mutta toi ruoja tulee joka yö muinamiehinä tohon jalkopäähän koisii. Ei se mua häiritse, kun jalat mahtuu liikkumaan tarvittaessa ja sekin väistää kyl jos liikahdan

    • Anonyymi

      Meilläkin koiramme nukkuu minun sängssäni. Ei se siellä mitään riehu, nukkuu vaan! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe