Ja kun mulla on paljon kuvia ja videotiedostoja, niin kuinka paljon kannattaisi uuteen koneeseen hankkia? Eli katselen mm. näitä videofiluja ja kerään digi-kuvia.
Kone ei ole ns. pelikone.
Paljonko Xp Pro vaatii muistia?
8
677
Vastaukset
- -Hessu-
Kun meinaat videoita katsella niin laita 1 Gt muistia.
- MuistiMikko
neuvosta.
- xyz
MuistiMikko kirjoitti:
neuvosta.
512M:kin riittää täysin noin vaatimattomaan käyttöön.
- 1GB
xyz kirjoitti:
512M:kin riittää täysin noin vaatimattomaan käyttöön.
512MB on minimi, 1GB on sopiva määrä!
- 2 GB
1GB kirjoitti:
512MB on minimi, 1GB on sopiva määrä!
koska sitä saa rahalla ja on kiva leveillä, et mull on.
- sulle
2 GB kirjoitti:
koska sitä saa rahalla ja on kiva leveillä, et mull on.
nauretaan!
- mut ollaan
sulle kirjoitti:
nauretaan!
myös kateellisia, ku mulla on varaa ostaa ihan turhaan 2GB muistia.
- Jippo
mut ollaan kirjoitti:
myös kateellisia, ku mulla on varaa ostaa ihan turhaan 2GB muistia.
kakkoskonevanhuksen XP Pro:ta pyörittelee 96 MB. On siellä valokuviakin. Ei sillä tietenkään hoppu ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599