eli mulla on nyt viikon menkat myöhässä.. tein apteekin raskaustestin ku menkat olivat myöhässä 2 päivää. negatiivistahan se näytti.lopetin kyllä pillerit vasta viime kuussa joten tää on kai täysin normaalia et menkat ei ala ajallaan?
menkat
3
509
Vastaukset
- myöhässä myös
Viiko sitten olisi pitänyt menkkojen alkaa vaan ei ole alkanut. Eilen tein raskaustestin ja se oli negatiivinen. Mä olen myös lopettanut pillereiden syönnin reilu kuukausi sitten eli pillerit varmaan sotkenut kierron.
- .....
Mä olen myös lopettanut pillereiden syönnin yli kuukausi sitten. Menkat myöhässä nyt 4 päivää ja testi näytti negaa. Mä tässä vaiheessa enemmänkin odotan niiden menkkojen alkamista kun sitä plussaa siinä raskaustestissä. Onko teillä mitään raskausoireita tms? Mulla ei muuta kun vatsan nippailua jatkuvasti, mutta se on vissiin tohon pillereiden lopetukseen liittyvää.
- mirri
mulla pillereillä kierto 24 ja oma kierto näyttää olevan 38-eli ei teillä kellään vielä huolta..kyllä kierto tasaantuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261