AUTTAKAA!

OfficerOfMoon

Moi kaikki wicat! olis kysyttävää varjojen kirjaan liittyen =) mistä saan halvalla kannet varjojen kirjaan vai voiko varjojen kirjan tehdä vain tavallisesta vihkosesta?? xD kysymykseni saattaa olla täysin älykääpiömäinen mutta toivoisin että vastailisitte! ja jos on kokemusta varjojen kirjan tekemisestä, niin kertokaa tänne! antakaa ohjeita!

KIITOS

5

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luminara

Eli tein oman varjojen kirjani aivan tavallisesta paksusta vihkosta jonka kannen vain koristelin mieleisekseni. Helppoa, halpaa ja takuulla tulee ainutlaatuinen ja itsesi näköinen

• tietämätön kulkija

Onko se päivis?

• taivaansielu
        tietämätön kulkija kirjoitti:

Onko se päivis?

Varjojen kirja, englanniksi Book of Shadows on eräänlainen noidan käsikirja, johon hän kokoaa asiat, joita kokee tarpeellisiksi. Itselläni on omassa varjojen kirjassani ensiksi wiccan rede, sitten sapateista ja esbateista tietoutta, sitten kutsumaloitsuja, rituaalikaavoja, kynttilän värien tarkoituksia, meditaatiojuttuja.. jne.
        Peilikirja on noidan päiväkirja, johon hän kirjoittaa esim. näkemiänsä unia ja pohdintoja uskostaan, elämästä yms.

• wiccanoita

tota noin mä ainakin tein silleen että ostintumman sinisen melkenin mustan kansion sitten ostin mustaa kangasta ja liimasin sen siihen kiinni pikaliimalla sitten siihen kuuluu tehdä viisisakarainen tähti ja sitten sen voi siunata pistämällä siihen siihen tällaisia yrttejä (ompelemalla siis) rautayrttiä,ruutaa, laakerin puuta eli laakerinlehteä, pajua tai muita haluamasi lajeja sitten kuivaa yrtit hyvin ja ompele ne salaa kuunvalossa. katso tarkemmat ohjeet sivulta www.varjojenkirja.com/riitit/22.html

• iidghe

"sitten siihen kuuluu tehdä viisisakarainen tähti"

Kirjahan saa tosiaan olla minkä näköinen itse haluaa, vaikka tavallinen tiimarista ostettu vihko kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe