Onko intoa kirjoittaa?

Kari Laaksonen

Onko intoa kirjoittaa jännityslukemistoon? Tiedän yhden jännityslukemiston, joka kaipaisi tekstejänne. Löytyykö asiasta kiinnostuneita?

9

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleisönosasto

Kirjoitan vain jos siitä saa korvauksen.

• Ensikirjailija

Kyllä intoa olisi. Olen kirjoittanut yhden jutun autolehteen ja nyt kirjoitan ekaa kirjaani.

• Kari Laaksonen

Kirjoittamisesta ei makseta mitään palkkioita, mutta kirjoittaja on taatusti kovassa kirjallisessa seurassa.
        Lisää aiheesta löytää osoitteesta: koti.mbnet.fi/pasenka/kirjallisuus/kilpailu.htm
        Tai hakusanalla: Jännärilehti.

• Liisa Aita

Mä ainankin haluaisin kokeilla. Mä oon hurjan kiinnostunut asiasta. Mua ei haittaa, vaikka siitä ei makseta.
      Mulle on jo suuri ilo, jos mun tekstini julkaistaan.

• Salama

Haluan laittaa tietokoneeni rätisemään tekstiä. Jos tuollainen mahdollisuus on, niin jokaisen pitäisi käyttää sitä.
      Minulta ainankin tekstiä syntyy.

• Reiska

Joo kynät teräviks ja työhön. Mä rakastan jännäreitä. Mä haluun tutustuu siihen jännärilehteen.

• Salama
        Reiska kirjoitti:

Joo kynät teräviks ja työhön. Mä rakastan jännäreitä. Mä haluun tutustuu siihen jännärilehteen.

Lehti vaikuttaa ihan mukavalta. Etsin aivoistani idean ja ryhdyn työstämään sitä.Kun luovuus ottaa valtaansa, niin ei ole varaa tuhlata hetkeäkään.

• Kari Laaksonen
        Salama kirjoitti:

Lehti vaikuttaa ihan mukavalta. Etsin aivoistani idean ja ryhdyn työstämään sitä.Kun luovuus ottaa valtaansa, niin ei ole varaa tuhlata hetkeäkään.

Itse en kirjoittaessani ole ensimmäisenä ajatellut rahaa, vaan olen kirjoitellut rakkaudesta taiteeseen.
        Jos saa jotain julki, niin se on rahaa tärkeämpi.
        Kirjoittessani ajattelen enemmin taiteellisesti.
        Rahalla ei kuitenkaan saa tähtipaikkaa elämässä.
        Raha on vain pakollinen välttämättömyys elämän kannalta.

• Reiska
        Kari Laaksonen kirjoitti:

Itse en kirjoittaessani ole ensimmäisenä ajatellut rahaa, vaan olen kirjoitellut rakkaudesta taiteeseen.
        Jos saa jotain julki, niin se on rahaa tärkeämpi.
        Kirjoittessani ajattelen enemmin taiteellisesti.
        Rahalla ei kuitenkaan saa tähtipaikkaa elämässä.
        Raha on vain pakollinen välttämättömyys elämän kannalta.

Raha ei merkitse mulle taiteellisen intohimon rinnalla mitään. Mä oon valmis terottaa oman kynäni ja kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe