noniih.....että näin

eräs profilisti

Tämän tökkivän palvelun johdosta eräs mies veti sitten urakalla herneitä nekkuunsa. Sain tänään niin ylistävän viestin häneltä, kun olen jatkuvasti kirjautuneena on-linessa. En ollut vastannut hänen edelliseen viestiin, johtuen siitä, että olen ollut yövuoroissa enkä väsymykseltä ole keksinyt mitään kirjoiteltavaa, niin hänpä torjui minut. En pysty vastaamaan hänelle. Nytkin minut heti kirjautumisen yhteydessä heitettiin pihalle ruuhkan takia, ja kun kävin katsastamassa tilaani, niin olin siellä on-linessa. Noh.....jos tuolleen vetää herneitä nokkaansa, niin ehkä se on mun helpotus, sillä tiedä millainen hän olisi, jos oikeesti kasvoten suuttuisi. Naurattaa lähinnä.... Who cares!

11

1467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopas jopas...

siis oliko kýsessä aikuinen mies?Kuulostaa pennulta tai äijältä,jolla aivot eivät ole kehittyneet ollenkaan.Hän teki sinulle suuren palveluksen näyttämällä todellisen luonteensa (onneksi jo näin alkuvaiheessa.)

Ei tosiaankaan voi kuin nauraa tuollaisille äijille!

PS. Sä löydät sata kertaa paremman.Onneksi miehet ei lopu kesken täältä eikä life:stäkään=)

• eräs profilisti

hän siinä tuhahti nimenomaan, että mulla ei ole käytöstapoja, kun en osaa suoraan sanoa, ettei mua kiinnosta. Kun todellisuudessa hänen profiilinsa oli kiinnostava... No, ehkä todellakin on parempi, että se loppui jo kolmanteen viestiin. En todellakaan halua ottaa selvää, millainen hän on suuttuessaan, jos nyt jo kiehahti nuin pahasti. Plääh.

• ilman ruuhkaakin

Mutta se joka tänne alkaa suoltamaan , näyttää parhaiten kyllä oman itsensä koko lukevalle yleisölle!
      Onko niin hirveää tulla torjutuksi, kun nyt sitten solvataan jo taas "oikein poikain kanssa urakalla" miestä, joka tään teki ?
      Eihän edes sitten ollut mielestäsi kiinnostava ?
      Et kyllä menettänyt mitään, mutta "torjutusta" pitää kostaa!
      Siis kuka olikaan jutun hävinnyt ?
      Peilistä löytyy kasvot, katselehan sinne päin !

• eräs profilisti

juurihan mä sanoin, että olin kyllä kiinnostunut, mutta jos tuolleen vetää herneitä nokkaan, niin aivan vapaasti saa torjua minut. Jo nyt on kumma jos en kahteen päivään vastaa kenellekkään, vähäisen nukkumisen takia, ja siitä sitten suuttuu. Joo.....mä meen kattomaan peiliin. En ole tässä syntipukkina, vaikka sellainen minusta tehtiin. Hän oli se, joka ei antanut edes mahdollisuutta antaa minun kertoa syytä, miksi en ole vastannut. Aivan sama. Puukota nyt oikein olan takaa!

• oikea foorumi
        eräs profilisti kirjoitti:

juurihan mä sanoin, että olin kyllä kiinnostunut, mutta jos tuolleen vetää herneitä nokkaan, niin aivan vapaasti saa torjua minut. Jo nyt on kumma jos en kahteen päivään vastaa kenellekkään, vähäisen nukkumisen takia, ja siitä sitten suuttuu. Joo.....mä meen kattomaan peiliin. En ole tässä syntipukkina, vaikka sellainen minusta tehtiin. Hän oli se, joka ei antanut edes mahdollisuutta antaa minun kertoa syytä, miksi en ole vastannut. Aivan sama. Puukota nyt oikein olan takaa!

Selitellä yhtään mitään !
        Kyllä täällä yhtään fiksut on huomannut, että "tökkii" palvelu, mutta vielä enemmän se tökkisi jos kaikki tänne kirjottas murheensa, kun tuli "pakit" !
        Jospa sittenkin on oikeesti kiinnostuksen puutetta, kai sentään ihan pieni mahdollisuus on tällekkin vaihtoehdolle !
        Mietippä taas hetki tätä, ennekun taas tulee "pisuhätä" !

• oikea foorumi kirjoitti:

Selitellä yhtään mitään !
        Kyllä täällä yhtään fiksut on huomannut, että "tökkii" palvelu, mutta vielä enemmän se tökkisi jos kaikki tänne kirjottas murheensa, kun tuli "pakit" !
        Jospa sittenkin on oikeesti kiinnostuksen puutetta, kai sentään ihan pieni mahdollisuus on tällekkin vaihtoehdolle !
        Mietippä taas hetki tätä, ennekun taas tulee "pisuhätä" !

Tuliko annettua pakit ja nyt kaduttaa tai todennäköisemmältä tuntuu, että olet saanut niitä... Kerro lisää! Sitä vartenhan tämä foorumi tosiaankin on olemassa, jotta voi keskustella kaikesta nettitreffailuun liittyvästä.

Vai mikä sinun mielestä tämän foorumin tarkoitus on? "Tapasimme Suomi24:ssä" on otsikko ja "kerro tarinasi muillekin" kuuluu palstan määritelmä, ellet sattunut huomaamaan.

Ja tuolla treffien tökkimisellä ja tällä keskustelupalstalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, vaikka molemmilla palvelimet ovatkin Ruotsissa - tärkeintä asiassa on että ne ovat eri palvelimilla. Onhan treffeissä ollut ennenkin katkoksia mutta vasta viime aikoina se on ollut melkeinpä jatkuvasti tukossa. Sattumaa tai ei mutta jotain muutoksia pari-kolme viikkoa sitten tehtiin, sen jälkeen ei Opera ole siinä kunnolla toiminut vaan päivittää sivua jatkuvasti (asetuksissa luultavasti vikaa, toimii muilla selaimilla "hyvin", Operalla vain näkyi se muutos selvästi).

eräs profilisti kirjoitti:

Mulle tapahtui samalla tavalla muutama viikko sitten. Kirjoittelin herran kanssa, hän antoi kuvan ja puh.nro, minä en kertonut itsestäni mitään. Herra hermostui, kun en vastannut hänelle 2 päivään (ke - pe, pitäiskö kaikkien kirjoittaa työaikana jotain, häh?) ja sain varsinaisen Haukkumakirjeen, jossa hän paitsi haukkui minut, niin toivotti minulle oikein huonoa jatkoa elämässäni. Hän kertoi myös, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia häneen ja muihin korkeatasoisiin miehiin... Ja tämä kaikki vajaan viikon aikana. Korkeatasoisuus on tietysti makuasia.. No, minusta tuntuu tosi hyvältä ja turvalliselta etten ole enää tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä. Olin kyllä kiinnostunut kaverista, mutta tangoon tarvitaan kaksi. Mistä sitä toinen toisen kiireen ja ahdingon tietää? Kyllä tuo vähän säikäytti, että millaisia ihmisiä sitä netissäkin on, oikein miellyttävien ja ystävällisten profiilien takana oikein onkaan.

• jhkjhk

Ei kai näillä nettituttavuuksilla niin ole väliä, sama kuin juttelisi bussissa tuntemattoman kanssa.

Turha sinunkin on vetää hernettä nenukkiin jos joku mies ei ole kiinnostunut.

• olet

sinähän ilkeä olet !

• suurisuu

sen enempää kommentoimatta, haluan vain sanoa, että näköjään suurin osa täällä olevista on näköjään vain vittuilevia ihmisiä, jotka on itse epäonnistuneita luomaan tasapainoista parisuhdetta ja purkaa pahaa oloaan muille. Parisuhde lähtee toisen kunnioitukseta. Tämä olkoon muistutuksena itse kullekin! Teille, jotka niin kärkkäästi arvostelette: ei pidä heittää kivellä, jos ei ole itse valmis ottamaan sitä vastaan. Jokaisen tässä olisi hyvä katsahtaa peiliin.

• hepuli

johan on herkkähipiäistä sakkia....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5775
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3584
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      79
      2502
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2059
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1852
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1809
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1740
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1626
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1482
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1398
    Aihe