Heippa,
Yhtäkkinen ongelma.. Safari ei näytä yhtäkään kuvaa enää.
Kaikki katosi. Tyhjensin evästeitä ja hetken perästä kävi näin.
Muuten kaikki toimii moitteettomasti mutta kuvia ei näy.
(Eli esim. www.google.fi näyttää vain tekstit ja kuvan kohdalla tyhjä laatikko)
Mitäs mä oon nyt ryssinyt..?
Apua kiitos :)
ps. Mistä voisi johtua että tuntuu että koneeltani "katoilee" ohjelmia?
Esim. Messenger saattaa vain kadota yhtäkkiä. Näyttää Docissa kysymysmerkkiä.
Safari
6
1191
Vastaukset
- Nimetön
"ps. Mistä voisi johtua että tuntuu että koneeltani "katoilee" ohjelmia? Esim. Messenger saattaa vain kadota yhtäkkiä. Näyttää Docissa kysymysmerkkiä."
http://www.hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=149191 Ohjelmat-kansioon vedetty tai asennettu ohjelma ei takuuvarmasti katoa sieltä mihinkään, jos et omin käsin sitä roskikseen siirrä.
Safarin kuvajuttuun voisi auttaa asetustiedostojen poisto tai silkka uudelleenkäynnistys, mutta kun vian uppo-outoudesta johtuen en ole ollenkaan varma niin ehdotan että ensiavuksi asentelet vaikka Operan tai Firefoxin. Pitäisi kuvienkin näkymän.- ongelma78
Safari ongelma on hämärä.. mikään ei auta. Olen varmaankin jo poistanut jotain mikä tukee selaimen asetuksia? (pc:n kohdalla päivittäisin ajureita tms. mutta nyt olen pihalla).
Macin omat ohjeet, safarin ohjeet.. mitkään ei anna vastausta suuntaan eikä toiseen. Täytyy jatkaa etsimistä..- ongelma78
.. huomaisn että kuvat näkyvät vain "nimellä". Logot, kuvakkeet.. pelkkää tekstiä. Esim. "Firefox logo" ja tyhjä palkki.
Aina lähemmäksi teoriaa siitä että joku 'vipu' on nyt väärässä asennossa -mutta missä vipu on?
- nolo-ongelma78
Voe rähmä. Löytyihän se.
Jotta kukaan ei olisi niin hölöömö kuin minä niin kerron jopa kuinka hölmö olen.
Oli siis nimenomaan kiinni pikku vipusesta.
Safari --> asetukset --> Ulkoasu --> Näytä kuvat sivun avautuessa (tästä puuttui merkki)
Laitoin merkin mutta mitään ei tapahtunut, vasta
Safarin valikko sisältö --> lataa sivu uudelleen; palautti kuvat.
Anteeksi siis häiriköinti.
Pää pensaaseen :/olit ite sen vahingossa poistanut. Tämä on nim. eka tapaus josta olen kuullut. Hyvä että löytyi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328