taidan olla bi?

true

joku valitteli täällä jossain että miksi ihmiset kysyvät tyyliin "mikä minä olen", no mitä väliä sillä on, olen itsekin epävarma, ja en oikeasti edes sanoisi olevani bi, mutta ehkä monien mielestäni, niin ja olen 18 vuotias poika..eli mielipide seuraavaan;

- Olen ainoastaan ihastunut tyttöihin
- ainoastaan tytöt ovat aiheuttaneet sydänsuruja
- olen ainoastaan suudellut tyttöjä ja se tuntuu hyvältä ja ajatus suutelusta miehen kanssa ei kiihota..
- rakkaus ja lempeily ja muutenkin syvät tunteet, kiinnostaa vain tytön kanssa

eli miehet kiinnostaisi siis ainoastaan fyysisesti seksin takia ei tunteiden, eli olen haaveillut esim. suihinottamisesta ja anaaliseksistä miehen kanssa (olisin lähinnä vastaanottava osapuoli...) ja silti ajattelen vähintäänkin yhtä paljon seksiä naisen kanssa, ja tulevaisuutta naisen kanssa

eli asiallisesti, mikä minun tilanne mielestänne/kokemustenne perusteella on?

olen siis enemmän hetero mielestäni juuri sen takia että haluaisin seksin lisäksi myös rakkautta naisen kanssa, ja miehen kanssa siis kokeilla vain puhdasta seksiä, ja luultavasti pitäisinkin siitä yhtä paljon kuin haaveissani...no niin...

3

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö87

Olen puhunut tästä täällä paljon ennenkin, mutta tilanteeni on periaatteessa sama. Olen siis myös 18v. tyttö ja haluan ehdottomasti seurustella vain miehen kanssa - kuitenkin naiset kiinnostavat fyysisesti ja haluaisin harrastaa seksiä heidän kanssaan. Olen myös ollut ihastunut ainoastaan vastakkaisen sukupuolen edustajiin ja haaveillut perinteisestä avioliitosta.

Omien kokemusteni perusteella (ja niiden vinkkien, joita olen täällä/muilla foorumeilla saanut) voisin neuvoa sinua, ettei ehkä kannata niin paljon keskittyä itsensä määrittelyyn.

Itse uskon olevani hetero naisfantasioistani huolimatta, mutten laske pois sitäkään mahdollisuutta, että olisin bi. Luultavasti säkin olet hetero, niin kuin itsekin arvelit.

Toivottavasti tästä oli jotain apua sulle :)

• true

olet oikeassa, ei sitä pitäisi ehkä miettiä, mutta ei se kuitenkaan ihan pieni juttu ole, meinaan ei se itseäni haittaa että miehetkin kiinnostaa, mutta ei sitä viitsisi kavereille myöntää, ja miksi pitäisi? mutta on tämä vähän outo juttu silti..kun ei oikein tajua omia tunteitaan..tekisi mieli niinku, ymmärtää että miksi seksi miehen kanssa kinnostaisi...

• Illuusio
        true kirjoitti:

olet oikeassa, ei sitä pitäisi ehkä miettiä, mutta ei se kuitenkaan ihan pieni juttu ole, meinaan ei se itseäni haittaa että miehetkin kiinnostaa, mutta ei sitä viitsisi kavereille myöntää, ja miksi pitäisi? mutta on tämä vähän outo juttu silti..kun ei oikein tajua omia tunteitaan..tekisi mieli niinku, ymmärtää että miksi seksi miehen kanssa kinnostaisi...

Ei seksuaalisuuttaan kannata niin kamalasti jännätä. Ensinnäkään se ei ole pysyvä tila, itse olen bi (poika) ja kauan kuvittelin etten voisi ikinä seurustella miehen kanssa, mutta on sekin tullut kokeiltua. Aika todennäköistä kuitenkin on se, että joskus tulee "perustettua" ihan se perinteinen heteroydinperhe, kaksi lasta ja koira, vai miten se menee tai sitten ei. Elämä näyttää kuinka käy.

Ehkä olet bi, ehkä et. Ole vaan avoin kaikelle ja mene niinkuin tunteet sanoo, sillä pääsee, ellei nyt pitkälle, niin eteenpäin ainakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe