Jarkko Kause

Erittäin kiinnostunut

Löytyykö ketään joka olisi käynyt Jarkko Kausen vastaanotolla?

Minkälaisia tuloksia hänen hoidoillaan olette saaneeet, lähinnä koskien ravitsemusta ja yleistä hyvinvointia.

20

8627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivuton

      Mutta tuolla olen:

      www.joukoholma.com

      • Kiitos

        Kiitokset tähänastisista kommenteista. Itseäni kiinnostaa nimenomaan ruuansulatusjärjestelmän kuntoon saattaminen.


    • potilas 66

      Jarkko Kause on pätevän yliopistopohjaisen koulutuksen saanut kiropraktikko, jolla on myös koulutusta ravitsemushoidoista. Ravintoremontti sai ainakin minun suolistoni kuntoon.

    • Niskajumi...

      Taitavin ja reiluin kiropraktikko millä olen käynyt!!
      Suosittelen kaikille selkä/ niskakivuista kärsiville:)

      • fibro ym

        Todella fiksu ja reilu kaveri joka osaa alaansa todella hyvin. Luotan häneen 100 % ja olen käynyt aina silloin tällöin vuosikaudet hänen luonaan. Suosittelen lämpimästi!


    • Luotan osteopatiaan

      Minä olen käynnyt. Voisin väittää, jokainen joka käy hänen luonaan 1. kerran, menee vielä toisen kerran. Sitten se harvenee vähän ja 4. kerran kävijöiden määrä suorastaan romahtaa. Kova puhumaan kaveri ja antaa uskottavan parannustarinan ekalla kerralla tyyliin, että käy magnettikuvauksissa ja niiden jälkeen niksautan sut lopullisesti kuntoon sekä syö minun maahantuomiani D-vitamiineja 10 kertainen määrä suosituksiin nähden niin paranet lopullisesti. Kroonikolle ei juurikaan mitään tarjota pitemmän päälle.

      Akuuteissa vaivoissa hyväselkäsille ja urheilijoille ehkä hyväkin vaihtoehto, jokseekin varmaan suomen kallein tämän alan taitaja. Hintaa 15 min käynnille tyyliin 70 euroa toimistokulut 12 euroa. Hän on pätevämpi kuin suomen parhaat sisätautilääkärin ja endokrinologit omasta mielestään hän tietää kaiken. Itse suosittelen kroonikoille osteopatiaan, parempia hoitotuksisia. Hintaa on halmimmillaa osteopatiolla Espoossa 40 euro yli tunnin käynti ja kalleimmillaan Helsingissä 70 45 min.

      Jarkko Kause on erinomainen kiropraktikko jokseekin kallis, mutta hänen pitäisi keskittyä siihen eikä leikkiä sisätautilääkäri/reumatologia / endokrinologia/ortopedia/fysiatria

    • KERRO KERRO

      KUKA SE ON !!!

    • skolioosi simo
    • ei kiropraktikolle

      Itse kävin kerran Jarkolla ja se riitti. Luin Kolibrin sivuilta, kuinka julkkiksetkin käy tuolla ja ajattelin että ei tuo voi olla huono hoitamaan pitkään kestänyttä selkäkipua. Ongelmapiste oli minulla keskiselässä, mutta lisäksi mukana oli lääkärin lähete, jossa todettiin myös oireeton lyhentynyt nikamanväli alaselässä. Puhe oli tosi vakuuttavaa ja annoin niksauttaa myös alaselän nikamavälin tuon keskiselän lisäksi.

      Jälkikäteen ajateltuna ei kannattanut. Tästä alkoi pari viikkoa kestänyt jatkuva kipu, joka nyt alkaa pikku hiljaa olla laantunut. Kipu tuli tuonne oireettomaan alaselkään, joka tuli paljon voimakkaammaksi kuin keskiselän kipu. Tärähdyksiä ei kestänyt enää ollenkaan, joten kävelykin meni vaikeaksi. Lääkärikin sanoi siellä käytyä, että ei olisi saanut koskea alaselkään ollenkaan. Eli en nyt antaisi pisteitä tuosta kiropraktikoinnista.

      Toinen mikä ärsytti, että ensimmäisestä 45minuutin ajasta meni ravintoreapiaan puolet, vaikka ikinä minulla ei ole ollut mitään ruuansulatusongelmia ja olin vastaanotolla selkäkivun vuoksi. Samoin tuputus luontaistuotteista ja happo-emäs teoriasta ja sen vaikutuksista selkäkipuihin tuntuu nyt tietoa hakeneena aika diipadaapalta. Kun menin vastaanotolle 103e ei tuntunut kovalta hinnalta pitkäaikaisen kivun poistoon, mutta jälkikäteen vasta huomaa miten kivulla on helppo rahastaa.

      Kivut jäi, mutta jatkan paremmin tutkituilla menetelmillä eteenpäin eli särkylääkkeillä ja fysioterapialla..

      • Tutkitut haitat

        "Kivut jäi, mutta jatkan paremmin tutkituilla menetelmillä eteenpäin eli särkylääkkeillä ja fysioterapialla.. "

        Onhan niitä särkylääkkeitä tosiaan tutkittu:

        "Tulehduskipulääke – myös reseptittä myytävä – voi aiheuttaa vakavia, jopa kuolemaan johtavia haittavaikutuksia."

        "Tulehduskipulääkkeisiin liittyvät haitat ovat yksi yleisimmistä sairaalahoitoa vaativista lääkehaitoista."

        http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/.../hoi39001

        "Suurin osa, kaksi kolmasosaa, tulehduskipulääkkeiden haitoista kohdistuu ruuansulatuskanavaan. Niiden käyttäjistä kolmannes kokee erilaisia mahaoireita ja 20-25 prosentille syntyy mahahaava. Noin viisi prosenttia käyttäjistä saa vatsahaavaan liittyvän vakavan komplikaation, kuten vuotavan mahahaavan."

        "Sekä resepti- että itsehoitokipulääkkeiden haittavaikutusten vuoksi sairaalaan joutuu vuosittain noin 2000 suomalaista. Pelkästään komplisoitumattoman mahahaavan hoito vaatii yleensä viikon sairaalassa oloa, mikä maksaa noin 5000 euroa. Erilaisten komplikaatioiden hoito on kalliimpaa.

        - Arvioidaan, että Suomessakin ehkä kaksi-kolmesataa ihmistä kuolee vuosittain tulehduskipulääkkeiden aiheuttamiin haittoihin."

        http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2006/240106_a.htm


      • Jäsenkorjaus parempi

        "Kivut jäi, mutta jatkan paremmin tutkituilla menetelmillä eteenpäin eli särkylääkkeillä ja fysioterapialla.."

        Eipä ole fysioterapia kovin hyvin pärjännyt tutkimuksissa, jäsenkorjaus tutkitusti parempi hoito:

        "Kansanlääkintäkeskuksen lääkäri Heikki Hemmilä on 1990- luvun puolivälistä saakka tutkinut kaustislaisen jäsenkorjaushoidon vaikuttavuutta pitkittyneeseen selkäkipuun. Hän valmistelee aiheesta väitöskirjaa. Tutkimusartikkeleita on julkaistu mm. yhdysvaltalaisessa kiropraktikkoliiton tiedelehdessä. Hemmilän tutkimuksen mukaan kaustislainen jäsenkorjaus auttaa pitkittyneessä selkäkivussa paremmin kuin perinteinen fysioterapia tai selkävoimistelu."

        http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu0902/4.htm


      • ei kiropraktikolle
        Jäsenkorjaus parempi kirjoitti:

        "Kivut jäi, mutta jatkan paremmin tutkituilla menetelmillä eteenpäin eli särkylääkkeillä ja fysioterapialla.."

        Eipä ole fysioterapia kovin hyvin pärjännyt tutkimuksissa, jäsenkorjaus tutkitusti parempi hoito:

        "Kansanlääkintäkeskuksen lääkäri Heikki Hemmilä on 1990- luvun puolivälistä saakka tutkinut kaustislaisen jäsenkorjaushoidon vaikuttavuutta pitkittyneeseen selkäkipuun. Hän valmistelee aiheesta väitöskirjaa. Tutkimusartikkeleita on julkaistu mm. yhdysvaltalaisessa kiropraktikkoliiton tiedelehdessä. Hemmilän tutkimuksen mukaan kaustislainen jäsenkorjaus auttaa pitkittyneessä selkäkivussa paremmin kuin perinteinen fysioterapia tai selkävoimistelu."

        http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu0902/4.htm

        Kävin vielä katsomassa tätä keskustelua ja täällähän on ollutkin aktiviteettia. Pitää kertoa vielä tarina loppuun omalta osaltani, eli kivut jäi päälle vielä tuolloin tammikuussa, mutta nyt on takana jo viikko täysin kivutonta aikaa. Mm. viime viikonloppuna kävin lautailemassa 3h, eikä minkäänlaista oiretta tullut selästä. Särkylääkketkin on jääneet pois. Tuntuu kuin olisin saanut elämäni takaisin (ainakin toistaiseksi).

        Syynä oli siis lievä välilevyn pullistuma. Kaava millä tuo parani, on tuntematon, mutta uskoisin itse sen johtuvan seuraavasta osajoukosta:
        - Patjan vaihto ja vain yöksi otettu särkylääke (Panacod), jotta yön sai selkä levätä.
        - Fysioterapia, jossa keskityttiin lonkan ja takareisin ja rintarangan liikeratojen palauttamiseen. Lisäksi joka ilta tehty jumppa.
        - Kineesioteipit, itse uskon että näillä oli yksi suurimmista vaikutuksista. Ainakin paraneminen tehostui heti teippien laiton myötä ja nyt olen ollut teipattuna jo 2 viikkoa. Useat kaverinikin ovat saaneet näistä apua mm. olkapääongelmiin, suosittelen näitä vahvasti.
        - Uintiharrastuksen aloitus.


      • tunnettu juttu
        ei kiropraktikolle kirjoitti:

        Kävin vielä katsomassa tätä keskustelua ja täällähän on ollutkin aktiviteettia. Pitää kertoa vielä tarina loppuun omalta osaltani, eli kivut jäi päälle vielä tuolloin tammikuussa, mutta nyt on takana jo viikko täysin kivutonta aikaa. Mm. viime viikonloppuna kävin lautailemassa 3h, eikä minkäänlaista oiretta tullut selästä. Särkylääkketkin on jääneet pois. Tuntuu kuin olisin saanut elämäni takaisin (ainakin toistaiseksi).

        Syynä oli siis lievä välilevyn pullistuma. Kaava millä tuo parani, on tuntematon, mutta uskoisin itse sen johtuvan seuraavasta osajoukosta:
        - Patjan vaihto ja vain yöksi otettu särkylääke (Panacod), jotta yön sai selkä levätä.
        - Fysioterapia, jossa keskityttiin lonkan ja takareisin ja rintarangan liikeratojen palauttamiseen. Lisäksi joka ilta tehty jumppa.
        - Kineesioteipit, itse uskon että näillä oli yksi suurimmista vaikutuksista. Ainakin paraneminen tehostui heti teippien laiton myötä ja nyt olen ollut teipattuna jo 2 viikkoa. Useat kaverinikin ovat saaneet näistä apua mm. olkapääongelmiin, suosittelen näitä vahvasti.
        - Uintiharrastuksen aloitus.

        "Kaava millä tuo parani, on tuntematon"

        Ilman mitään hoitoa välilevytyrä paranee tyypillisesti 6-8 viikossa.


      • ei kiropraktikolle
        tunnettu juttu kirjoitti:

        "Kaava millä tuo parani, on tuntematon"

        Ilman mitään hoitoa välilevytyrä paranee tyypillisesti 6-8 viikossa.

        "Ilman mitään hoitoa välilevytyrä paranee tyypillisesti 6-8 viikossa. "

        Olisipa tämä aina näin helppoa, itse kun kärsin vaivan kanssa 6kk. 5 kertaa kävin lääkärissä ja alkoi usko jo loppua paranemiseen, kun joka kerta lääkärit antoi tuo saman arvion. Eli en usko että olisi itsestään parantunut tuo vaiva, jos ei aiheuttajaa saada olisi saanut kuriin. (vanha patja ja jäykät liikeradat). Mutta summa summarum, kauseesta tuohon ei ainakaan ollut apua.


    • Luotan osteopatiaan

      Olen samaa mielt kanssasi. Kauseen ajasta menee suurin osa jonkin muuhun kuin itse kiropraktiikkaan. Jos nää krooniset selvävaivat ratkeisivatkin d-vitamiinen ja kalsiumin syönnillä ja erityisesti hänen maahantuomalla ja myymällä niin kyllä olisi helppoa. On muuten uskottava kaveri ainakin ekalla kerralla. Kun muutaman kerran maksaa 100 euroa ja vaivat pysyy tai jopa pahenee huomaa kyllä tulluksi huijatuksi.

    • En tunne

      En tunne miestä!
      sanoi Jesus Mooseksesta!

    • Skeponen

      Heitä hömppähoitajat sikseen ja mene lääkärin vastaanotolle, jos sulla on joku vaiva, mikä tarvii hoitoa.

    • huijattu123

      Vaikuttaa olevan puoskari, menin niskavaivan takia vastaanotolle, määräsi monella tonnilla verikokeita, eikä ole edes lääkäri. Ihmeellistä touhua...

    • Todisteita ei ole, mutta kun laskee 1 1 on summa, että erittäin todennäköisesti Kausen manipulaatiot saivat selkärangassani paljon pahaa aikaiseksi, hyvän jäädessä negatiiviseksi.

      Lisäksi on todettava, että hän tietoisesti ottaa kantaa lääketieteen ja ravitsemuksen osa-alueisiin, joihin hänellä ei ole valtuutusta.

      On syytä olettaa, että hän haluaa löytää borrelioosin jokaiselta asiakkaaltaan, ja kaupata tähän vaivaan niin aggressiivisesti homeopaattisia tuotteita, että niiden kauppaaminen menee vahvasti harmaalle alueelle, ellei jopa sen yli.

      Hänen palvelujaan on syytä miettiä hyvin tarkasti.

    • Anonyymi

      Bravo 🇫🇮ja suomalaisten lausahdukset nettiin.
      Kuinka moni tänne kirjoitellut liikkuu päivittäin, on jättänyt sokerin ja viljat jo ruokavaliostaan?

      No niin, niin arvelinkin…
      Kausen hoidossa 45min ja 95e , KOKO SEN AJAN TUTKI nikamat , rangan, kaikki.
      Loistokokemus✨Waffa suositus.

      0 suositusta mihinkään kokeisiin tai muuuta edellisissä viesteissä sanottua.
      Sanoi: Mitä ikinä teetkin, jatka samaan malliin.
      Kehosi on täydellisessä tasapainossa ja voi hyvin.

      Kiitos, kiitos , kiitos.

      30 vuotta yrittäjänä tuntuu niin pahalle, täällä netissä ihmisten DISSAAMINEN hävetkää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe