Milloinkohan mahtaa tulla blue1:n uudet kohteet myyntiin?? Onko asiasta tiedotettu tai onko huhuja liikenteessä?
Millon blue1
8
1191
Vastaukset
- FlyingFinni
27.12 alkaen tulevat myyntiin...
- lcc
Näin menetetään valtava tilaisuus - moni asiakashan käy internet sivuilla aikatauluja tarkistamassa, useampi olisi luultavasti ostanut liput samantien. Vertailun vuoksi: Ryanairista voi olla monta mieltä, mutta sen liput ovat myynnissä heti samana päivänä. Niin minusta se on virhe!
- Pecco
lcc kirjoitti:
Näin menetetään valtava tilaisuus - moni asiakashan käy internet sivuilla aikatauluja tarkistamassa, useampi olisi luultavasti ostanut liput samantien. Vertailun vuoksi: Ryanairista voi olla monta mieltä, mutta sen liput ovat myynnissä heti samana päivänä. Niin minusta se on virhe!
Reiteistä tiedottaminen ja myynti olisi pitänyt aloittaa samaan aikaan. Blue1 menetti nyt uutisoinnin mainosarvon lähes kokonaan. Olen samaa mieltä, että Ryanair hoitaa tällaiset jutut todella esimerkillisesti koska uusien reittien myynti aloitetaan heti lehdistötilaisuuksien jälkeen. Yhtiö osaa hyödyntää ilmaisen mainonnan.
- Huolestunut matkustaja
Pecco kirjoitti:
Reiteistä tiedottaminen ja myynti olisi pitänyt aloittaa samaan aikaan. Blue1 menetti nyt uutisoinnin mainosarvon lähes kokonaan. Olen samaa mieltä, että Ryanair hoitaa tällaiset jutut todella esimerkillisesti koska uusien reittien myynti aloitetaan heti lehdistötilaisuuksien jälkeen. Yhtiö osaa hyödyntää ilmaisen mainonnan.
Onneksi sinun, Pecco, ei tarvitse kantaa huolta tästäkään asiasta, sillä jotkut sinua viisaammat kyllä hoitavat sen puolestasi. Ja osta ihmeessä lippusi nyt Rayanairilta kun ne kerran siellä ovat myynnissä.
- keskustelun kulttuuritasosta
Huolestunut matkustaja kirjoitti:
Onneksi sinun, Pecco, ei tarvitse kantaa huolta tästäkään asiasta, sillä jotkut sinua viisaammat kyllä hoitavat sen puolestasi. Ja osta ihmeessä lippusi nyt Rayanairilta kun ne kerran siellä ovat myynnissä.
Huolestunut, hei! Sinä huolestutat minua sitten. No more comments.
- HengariHertta
keskustelun kulttuuritasosta kirjoitti:
Huolestunut, hei! Sinä huolestutat minua sitten. No more comments.
Ainakin meikäläinen odottaa siihen asti kunnes selviää paljonko se Espanjan reissu ensi keväänä maksaa???
Ja minun vinkkelistä katsottuna äärimmäisen "viksu" teko BLUE1:lta, nyt on Sterlingin ja muiden myynti varmaan hiukan nihkeämpää, kun odotellaan edullisia lippuja vuoden lopussa.......... - pistepirkka
HengariHertta kirjoitti:
Ainakin meikäläinen odottaa siihen asti kunnes selviää paljonko se Espanjan reissu ensi keväänä maksaa???
Ja minun vinkkelistä katsottuna äärimmäisen "viksu" teko BLUE1:lta, nyt on Sterlingin ja muiden myynti varmaan hiukan nihkeämpää, kun odotellaan edullisia lippuja vuoden lopussa..........Käytö finnair plussan pisteet näillä blue1-lennoilla?
- pisteet?
pistepirkka kirjoitti:
Käytö finnair plussan pisteet näillä blue1-lennoilla?
Kelpaako Plussa-kortti YkkösBonus kaupoissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924