Sellaista kyselisin, että jos nainen treenaa vatsalihaksia ja saa sixpackin, onko se miehistä rumaa? Rinnat jäävät sitten automaattisesti pieniksi?
sixpack
11
1389
Vastaukset
- hyihyi
se ei oo kaunis näky jos naisella on kunnon lihakset ja sixpak
- tyttönen^^
Mä harrastan urheilua..eiks pojat tykkää jos tyttö on urheilullinen ja lihaksia löytyy? Ottakaa pojat kantaa! Siis ei mitään mahtia sixbäkiä mut hiukan ainaki ;) Ite tykkää urheilullisista pojista
- Nimetön
Mut ite lähinnä sen takia että rinnat, peppu ja muutkin paikat ovat KIINTEÄT. Eivät lihaksikkaat.
- Isäsi
On se rumaa.
- YksiJätkä
Sixpack tytöllä on vitun seksikäs. Se on vain mun mielipide tietysti...
- Pietu
Vaan semmonen 'fitness' litteä masu. Vatsalihakset saa näkyä mutta ei kuitenkaan pistää silmään.
- ........
Pietu kirjoitti:
Vaan semmonen 'fitness' litteä masu. Vatsalihakset saa näkyä mutta ei kuitenkaan pistää silmään.
Yhdyn edelliseen...
- painijatytöt
ovat liian miehekkeitä
- -jokuVaan-
treenattu saa olla mut isot näkyvät vatsalihakset ja muutenkin tosi treenatut naiset on rumia!
- Joujoujousixpack
Anna mennä vaan :)
Tiukka Sixpack on myös käytännöllinen; vatsasi on kuin kiveä kun olet treenannut tarpeeksi ja tällöin esim. Isku vatsaan ei tunnu missään.
Itse olen jätkä ja omasta mielestä vatsalihakset ovat ihania tytöillä :)
Treenaa siis! Ei ole mitää seksikkäämpää kuin kivikovat isot ja vahvat vatsapanssaarit.
- vähän niin ja näin
No ei sellainen kauheen näkyvä sixpack naisella oo mun mielestä kaunis, mut lautavatsa tai pieni sixpack voi hyvinkin olla kaunis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261