Mikä hiton muoti-ilmiö noista on tullu? Yli 1000e hintapyyntöjä ja viel perässä "harvoin tarjolla". Ei se roska ihan heti täst maasta lopu. No todetkaa joku että "ei se oo hullu joka..."
pappatunturi
9
779
Vastaukset
- pappatunturikuume
on tainnut iskeä sinuunkin, kun noin hyvin olet perillä hinnoista. Kysynnän ja tarjonnan laki nuo hinnat määrää. 4000€:n hintapyyntejäkin on harvinaisuuksista nähty. Hyvin on kuitenkin Tunturi hintansa pitänyt, uuden hinta 70-luvun alkuvuosina pyöri parinsadan euron tuntumassa.
- laatsa
Ihan mielenkiinnosta tullu seurailtuu kun tuttavapiiris niit jotkuu haalii. Ite möin viime talvena oman pois kun ei ollu käyttöö. Osia kyllä löytyy viel n.150litraa.
- Nimetön
50-luvun tuntureita on tosi vähän tarjolla. Minulla on kaksi vuoden 57 Tunturia.
- Pbisti
Minulla on kaksi tallintakan ruostumassa.vanhoja on hakekaa pois.
on yksi syndappikin - Ostakaa
Pbisti kirjoitti:
on yksi syndappikinMulla olis 82 pappis, huonossa kunnossa ja ruosteessa. Ei ole papereita, eikä ajokunnossa vähän puuttuu osiakin. Todella harvinainen tilaisuus, hinta vain 1200€!!
- Nimetön
Pbisti kirjoitti:
on yksi syndappikinMoi.
Missäpäin mopot on noudettavissa?? - Nimetön
Pbisti kirjoitti:
on yksi syndappikinMoi. Missäpäin mopot on noudettavissa.? Olen kiinnostunut niistä kaikista.
- pappis
Nimetön kirjoitti:
Moi. Missäpäin mopot on noudettavissa.? Olen kiinnostunut niistä kaikista.
no mein iskä sano et joskus sillon ko se oli ollu vähä yli kymmenen ní pappiksii oli saanu toimivii jollain 100mk tai 150mk ja rikkinäisii ja puutteellisii jollain 50mk tai 100mk ni on hiukan hintaviin ne on nyt siihen aikaan verrattuna mut se johtuu ki siitä ko niit pappatuntureit on nykyään vähemmän ko niit ei valmisteta ni eiks ne ole sit vähä arvokkaampii ko niit on vähä ja ne on vanhoja
- Ostakaa
pappis kirjoitti:
no mein iskä sano et joskus sillon ko se oli ollu vähä yli kymmenen ní pappiksii oli saanu toimivii jollain 100mk tai 150mk ja rikkinäisii ja puutteellisii jollain 50mk tai 100mk ni on hiukan hintaviin ne on nyt siihen aikaan verrattuna mut se johtuu ki siitä ko niit pappatuntureit on nykyään vähemmän ko niit ei valmisteta ni eiks ne ole sit vähä arvokkaampii ko niit on vähä ja ne on vanhoja
82 pappis on tosi harvinainen, et se 1200€ on halpa! Tollasesta samanlaisesta, mut vaan vm. -61 ja vähän paremmas kunnos on pyyetty 4000€, et revi siitä! Mulla olis toinenki, se on -74 mallinen, siitä puuttuu kone, etupää, lamput, takaloksu ja pyörät, ja se on aika mätä rungoltaa. Siitä tarvis saaha 3900€, kun se on noin vanha ja mielettömän harvinainen! Noita ei varmaan oo tehty kun jotain 3 kappaletta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328