kuka oli tää BB?

utelias

tulix se ilmi misään vaihees?

9

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BEETÄR

      SEHÄN SE.

    • se oli

      että nyt sit tiedät

      • utelias

        ketä ne nää on?


    • Eiköhän Big Brother itse ole monta eri ihmistä tuottantotiimistä.Big Brother kuullutti mihin aikaan vuorokaudesta tahansa,välillä tietysti nauhoitettu äänikin.Että tuski kukaan ympäri vuorokauden sielä päivysti.

      • ...........................

        Totta hemmetissä siellä on täytynyt olla ympärivuorokautinen päivystys päällä ihan ohjelman luonteen vuoksi. Kun ollaan tekemisissä ihmisten kanssa niin kaikki on mahdollista ja tuotantoportaalla on valtava vastuu.

        On täysin mahdollista, että joku tyypeistä olisi vaikka seonnut keskellä yötä, hakenut veitsen keittiöstä ja alkanut riehumaan. Väliin olisi pitänyt päästä nopeasti, eikä se olisi ilman päivystystä ollut mahdollista.


      • ........................... kirjoitti:

        Totta hemmetissä siellä on täytynyt olla ympärivuorokautinen päivystys päällä ihan ohjelman luonteen vuoksi. Kun ollaan tekemisissä ihmisten kanssa niin kaikki on mahdollista ja tuotantoportaalla on valtava vastuu.

        On täysin mahdollista, että joku tyypeistä olisi vaikka seonnut keskellä yötä, hakenut veitsen keittiöstä ja alkanut riehumaan. Väliin olisi pitänyt päästä nopeasti, eikä se olisi ilman päivystystä ollut mahdollista.

        No kyllä minä nyt sen tiedän että sielä monta ihmistä teki kolmivuoro työtä.BBhän työllisti monta sataa ihmista.Alkuperäinen kirjoittaja vain kyseli kuka oli tämä herra Big Brother ja siihen vastasin että ei se ollut VAIN yksi henk.joka sielä päivysti vuorokauden ympäri.


      • tatty
        priestess kirjoitti:

        No kyllä minä nyt sen tiedän että sielä monta ihmistä teki kolmivuoro työtä.BBhän työllisti monta sataa ihmista.Alkuperäinen kirjoittaja vain kyseli kuka oli tämä herra Big Brother ja siihen vastasin että ei se ollut VAIN yksi henk.joka sielä päivysti vuorokauden ympäri.

        tottakai siellä piti kokoajan jonkun päivystää. jos joku tyypeistä olisi vaikka päättänyt klo 3.00 yöllä lähteä talosta niin pakkohan siellä olisi jonkun olla antamassa ohjeita, eikä tullut nauhalta mitään äänitettyä höpinää :D


      • tatty
        tatty kirjoitti:

        tottakai siellä piti kokoajan jonkun päivystää. jos joku tyypeistä olisi vaikka päättänyt klo 3.00 yöllä lähteä talosta niin pakkohan siellä olisi jonkun olla antamassa ohjeita, eikä tullut nauhalta mitään äänitettyä höpinää :D

        sille joka sanoi ettei siellä ketään ollu päivystää.


      • utelias
        tatty kirjoitti:

        sille joka sanoi ettei siellä ketään ollu päivystää.

        tarkoitin kyllä tätä mieshenkilöö,,joka nyt useimmin siellä jututti kilpailijoita.Siis päiväkirjahuonees...Joo,en kauheesti seurannu sarjaa,joten en nyt niin tarkkaan tiedä systeemii.Enkä niin tyhmä ole,että oletin yhden ainoan siellä *työskentelevän*.Ajattelin,jotta ohjelmalla oli*pomo*.Enkä puhu raha-asioista tms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe