koskaan hyvännäköisiä miehiä?
Mä, vaik en äijistä sillä lailla perusta (oon pesunkestävä lesbo) - niin katselen joskus
Sillä silmällä?
7
1264
Vastaukset
- minäkin joskus
Mietiskelin vähänaikaa sitten ihan samaa. Ajattelin että se johtuu jostakin kauan opitusta käytösmallista josta ei hetkessä opi pois, vaikka tiedostaakin että nainen on se jonka kanssa haluaa. Tai sitten on vaan niin hitsin tyhmä että kaikki "kaunis" kääntää pään, tai sitten on vielä typerämpi ja innostuu kaikesta saamastaan huomiosta, eli siis myös miehiltä saadusta. Todistaen sen kuinka eläimellisiä me loppujen lopuksi ollaan.
- maar.
Kyllä ihminen katsoo kaikkea kaunista ja mikä silmää viehättää kiinnostavuudellaan. Niin munäkin.
- mielelläni
kaikkea kivaa. Enkä koe itse heteroituvani vaikka sattuisin katsomaan jonkun hyvän/kivan näköisen kaksilahkeisen perään pidempäänkin kadulla.
Seuraavassa kadunkulmassa voi tullakkin vastaan söpö nainen joka kyllä saa sitten hymy kasvoille.... - j,oskus
tulee katseltua miehiä, kauneutta siinä missä muuallakin, vaan koskaan en edes haluaisi jutella ja etenkään mitään enempää.
Mitään seksuaalista en heissä näe ollenkaan. - sittari
..mä katson aina sittarin tummaa lihakauppiasta,
jotenkin se on symppis, johtuneeko että miehella on sellainen kiva katse? harvemmin naiset edes katselee, mikä on surku.
ehkä meillä ois tässä miehiltä paljon oppimista, ne kun menee rohkeammin asiaan yleensä, sitten vaan kohteliaasti kieltäytyy, ja miettii että tulispa tota tarjontaa omastakin leiristä joskus...
en kirjoita tätä mistään itsesäälistä enkä katkeruudesta, mutta aika pitkä matka tuntuu olevan,että naiset uskaltaa avoimesti flirtata toisilleen ihan missä vaan.eihän senkään välttämättä tarttis johtaa mihinkään, vaan ihan piristystä arkeen. itse en ole kaikkein ujoin mut
kai se on varovaisuus tai joku mikä rajoittaa. - Duuna
Kyllä toki miehetkin sävähdyttävät omalla tavallaan. Varsinkin jos upea persoona upeassa kropassa niin mikäs siinä....toivottavasti sellasen miehen saa joku tosi mukava tyttö:-)
- Komeat
miehet ja kauniit naiset pelastaa munkin päivän:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281