Voivottelua ja ihmetelyä harrastan.Mihin ihmeeseen oot kadonnut? "Postipate" ei enää tee ihmisiä iloiseksi? Mälsää sanon minä..olen ainakin yrittänyt ..
a .. tre
20
1698
Vastaukset
- postman Pat
annas hiukan tarkennuksia...niin voidaan jatkaa..?
- mä*
Höpöhöpö - postia tänk juu!
Vaikkei me muutoin enää missään tekemisissä ollakaan.Tekstiviestejä ja puheluita kauan aikaa siten. Joskus ,jaa-a , melkein vuosi sitten vilaukselta nähtiin. Tuntuikos yhtään tutulta? - millähän nikillä liikuttiin?
mä* kirjoitti:
Höpöhöpö - postia tänk juu!
Vaikkei me muutoin enää missään tekemisissä ollakaan.Tekstiviestejä ja puheluita kauan aikaa siten. Joskus ,jaa-a , melkein vuosi sitten vilaukselta nähtiin. Tuntuikos yhtään tutulta?jos ihan Postman pattia nikillä haet...se en ollut minä..missäs budjasit, ja missä tavattiin?
- mä*
millähän nikillä liikuttiin? kirjoitti:
jos ihan Postman pattia nikillä haet...se en ollut minä..missäs budjasit, ja missä tavattiin?
No tuota , mites tän nyt muotoilisi; siis en etsi postipate -nikkiä. Sulla nuo nikit vaihtuivat tiuhaan.Jotenkin muistelisin,että mies/man tms. loppuiset ja kenties jouluun liittyvät asiat ,ja ainakin kaksi ..(pistettä) olisivat tuttuja.
Tapaamiset - no kohdattiin ulkona.. - kiinnostuin kyllä...
mä* kirjoitti:
No tuota , mites tän nyt muotoilisi; siis en etsi postipate -nikkiä. Sulla nuo nikit vaihtuivat tiuhaan.Jotenkin muistelisin,että mies/man tms. loppuiset ja kenties jouluun liittyvät asiat ,ja ainakin kaksi ..(pistettä) olisivat tuttuja.
Tapaamiset - no kohdattiin ulkona..missä me siis kohdattiinkaan? Millanen biili sulla/väri tms?
- mä**
kiinnostuin kyllä... kirjoitti:
missä me siis kohdattiinkaan? Millanen biili sulla/väri tms?
Voivoi .Nyt musta tuntuu,että ohi menee ja lujaa.Kyssäriesi muoto hieman arvelluttaa;slangisanat eivät oikein kuulosta siltä mieheltä..Pikemminkin olisin odottanut ..jonkun murteen paistavan tekstin läpi.
Toisaalta Se mies osannee melkoisen taitavasti "muodon muutoksen " teksteissään.. :))
Uteliaana tietenkin toivoisin myös sinulta jotain vihjettä .. - pohjanmaan kautta
mä** kirjoitti:
Voivoi .Nyt musta tuntuu,että ohi menee ja lujaa.Kyssäriesi muoto hieman arvelluttaa;slangisanat eivät oikein kuulosta siltä mieheltä..Pikemminkin olisin odottanut ..jonkun murteen paistavan tekstin läpi.
Toisaalta Se mies osannee melkoisen taitavasti "muodon muutoksen " teksteissään.. :))
Uteliaana tietenkin toivoisin myös sinulta jotain vihjettä ..---Mies olen ja prätkällä kesällä...nyt taitaa mennä ohi???kokonaan, mut ei se mitn. Ajattelinkin jo et kuka mua "kaipais"?? : D
- yksi woman
pohjanmaan kautta kirjoitti:
---Mies olen ja prätkällä kesällä...nyt taitaa mennä ohi???kokonaan, mut ei se mitn. Ajattelinkin jo et kuka mua "kaipais"?? : D
sanan mestareita ruutu täysi! Ja osaavat olla monella nimimerkillä samana iltana. Oliskohan törmätty samaan kaveriin.
Millanen tapaaminen, vertaisin omaani? - mä*
yksi woman kirjoitti:
sanan mestareita ruutu täysi! Ja osaavat olla monella nimimerkillä samana iltana. Oliskohan törmätty samaan kaveriin.
Millanen tapaaminen, vertaisin omaani?No sama kai se,jos tämä ko. mies lörpötellyt ja vaihdellut nikkejä . Tai ei se nyt ihan sama- tylsältähän se tuntuu.. varsinkin, jos nainen oli häneen hieman ihastunut..Mut elämä jatkuu :)
Niin ,niistä tuntomerkeistä ; mun mielestä juuri sopivan mittainen ja ikäkin ihan ok.. - mä*
pohjanmaan kautta kirjoitti:
---Mies olen ja prätkällä kesällä...nyt taitaa mennä ohi???kokonaan, mut ei se mitn. Ajattelinkin jo et kuka mua "kaipais"?? : D
Voisiko tämän lukea,että
*otsikkosi mukaan = asuinkaupunkisi..
*nimimerkki kohta =liittyy sinuun ..ööh
*prätkäkin voisi merkitä jotain muuta menopeliä esim. lihasvoimalla käyvää :) - ei sentään enään stadissa
mä* kirjoitti:
Voisiko tämän lukea,että
*otsikkosi mukaan = asuinkaupunkisi..
*nimimerkki kohta =liittyy sinuun ..ööh
*prätkäkin voisi merkitä jotain muuta menopeliä esim. lihasvoimalla käyvää :)treellapa hyvinnii..noh nyt kun ollaan siin tilantees ettei kukaan ole kelleen tuttu niin tutustutaax jossain/joskus?? Ajan talvella fillarilla paljonkin, kesällä rätkällä
- mä**
ei sentään enään stadissa kirjoitti:
treellapa hyvinnii..noh nyt kun ollaan siin tilantees ettei kukaan ole kelleen tuttu niin tutustutaax jossain/joskus?? Ajan talvella fillarilla paljonkin, kesällä rätkällä
VAUH !
Kuis kulkee ..elämä ..?
Joskus muistellut sinua .. - *mä*
treellapa hyvinnii..noh nyt kun ollaan siin tilantees ettei kukaan ole kelleen tuttu niin tutustutaax jossain/joskus?? Ajan talvella fillarilla paljonkin, kesällä rätkällä
Löytäisinkö sinut esim.tänä yönä? Ikäryhmistä ja mistä,vai?
- **XXX**
*mä* kirjoitti:
Löytäisinkö sinut esim.tänä yönä? Ikäryhmistä ja mistä,vai?
ja sun nikkis on?
- **mä**
**XXX** kirjoitti:
ja sun nikkis on?
siirryn heti sinne..Sinä oot tähtiä vai rasteja ja montakos? nopeasti ennen kuin joku toinen sut vie:)
- uni jo painaa
**mä** kirjoitti:
siirryn heti sinne..Sinä oot tähtiä vai rasteja ja montakos? nopeasti ennen kuin joku toinen sut vie:)
heh...vanhaa..
- **mä*'
uni jo painaa kirjoitti:
heh...vanhaa..
Voi ,sullahan ne useammat vuosirenkaat ovat..Juhlavuosihan tää -05 oli, eiks niin???
- **mä**
uni jo painaa kirjoitti:
heh...vanhaa..
Postia saa lähettää , vaikka niitä ketjullisia ;)
- ***mä
ARI??
- taidetaan olla ihan hukassa?
***mä kirjoitti:
ARI??
tuntuis nyt siltä..!!!??? En jaksanut kauaa yöllä, oli untakin saatava!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271