Vanha cowboy meni saluunaan täydessä sotisovassa ja tilasi paukun. Hänen viereensä istui viehättävä nainen, joka tilasi itselleen juoman ja kysäisi cowboylta: - Oletko sinä ihan oikea cowboy? - Kai maar, mies vastasi verkkaisesti. - Olen viettänyt koko ikäni ranchilla lehmien ja hevosten parissa ja korjaillut aitoja ja sen sellaista. Mikäs sinä sitten olet? hän kysyi puolestaan naiselta. - Minä olen lesbo, tämä vastasi. - Ajattelen koko päivän naisia, siitä lähtien kun avaan aamulla silmäni. Kun syön, käyn suihkussa, katson TV:tä, mielessäni ovat aina vain naiset. Kotvan kuluttua nainen poistui ja cowboy tilasi toisen paukun. Ei aikaakaan kun hänen viereensä istuutui pariskunta joka kysyi: - Oletko sinä ihan oikea cowboy? Mies näytti hämmentyneeltä vastatessaan: - Luulin olevani, mutta kuulin juuri, että olenkin lesbo.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552177MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1341231- 1421175
- 47991
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j75983- 60916
- 80751
- 38727
- 34697
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245674