Mutta kysympä kuitenkin, että mistä löytyis pelkkiä joystickeja amigaan, kun kone jo olisi , mutta kaikki joysticik pantu toimimattomana menemään...joita ei itse korjailemallakaan saatu toimivaks...eli hakusessa ois täysin toimivat joysticit, ei siis tee se itse unelmat...
No niin
Ehkä tietoa jo löytyykin...
4
515
Vastaukset
- The Real J.
Gentle Eyestä (http://www.ge.vip.fi/) löytyy jotain.
- jepjepjep
Yllämainittu on vaihtoehto. Ja käytettyjä kannattaa metsästää huuto.netistä. Se liitäntä on sitten mallia atari, eli kaikki joystickit jota myydään esim. C64:lle, MSX:lle, Atarille, Amigalle, jne... toimivat loistavasti.
- Ruis
Onko tolla sivulla kaikki tuotteet uusia?
- Eye.
Ruis kirjoitti:
Onko tolla sivulla kaikki tuotteet uusia?
Aikanaan sieltä tavaraa tilaillut kun koneenani oli Amiga500 ja 1200, gentlessä on uutta tavaraa etupäässä, mutta myös käytettyä löytyy, ainaki siihen aikaan löytyi. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741