Jos haen elokuvan emulella niin mitenkä sinne tekstitykset?? Selittäkää tarkkaan.. en tiedä näistä vempeleistä juuri mitään... ja siksi olen täällä.
emule plus
14
913
Vastaukset
- tuukkaan
tänne ruikuttaan jos et osaa ettiä laittomasti imuroituun elokuvaas tekstejä.On jo rikos neuvoa tällaista..
- ...
Imutus oli ja meni jo. Jos et osaa varastaa ilman apua, ei voi mitään. Tämä on tietokonepalsta.
- Gibson Rickenbacker
Näin se tapahtuu eli meet tähän osoitteeseen:
http://www.subiarkisto.org/subiarkisto.php
Sitte lataat ittelles BS Playerin jos sulla ei ole vielä.Sitte katot vaan ohjeet miten saat ne tekstitykset toimimaan sillä BS Playerillä täältä:
http://www.divxfinland.org/p43.html
Ja ei sitte muuta kun leffaa kattomaan suomalaisilla tekstityksillä.- Gibson Rickenbacker
Itse kylläkin suosin shemale-leffoja, joissa ei tarvita tekstityksiä.
- gibson.rickenbacker
Gibson Rickenbacker kirjoitti:
Itse kylläkin suosin shemale-leffoja, joissa ei tarvita tekstityksiä.
Se ainoa ja oikea Gibson Rickenbacker.
Kyllä sua nyt mahtaa vituttaa kun mä autoin tuota kyselijää!!!! - Gibson Rickenbacker
gibson.rickenbacker kirjoitti:
Se ainoa ja oikea Gibson Rickenbacker.
Kyllä sua nyt mahtaa vituttaa kun mä autoin tuota kyselijää!!!!sdadsdad
- gibson.rickenbacker
Gibson Rickenbacker kirjoitti:
sdadsdad
oikein kunnolla!!!
- häh?
oikein kunnolla!!!
Ihan sama se meille on katsotko niitä transsufilmejäsi rekisteröityneenä vai ilman.
- gibson.rickenbacker
häh? kirjoitti:
Ihan sama se meille on katsotko niitä transsufilmejäsi rekisteröityneenä vai ilman.
Siis ainoastaan toi eka Gibson Rickenbacker nimimerkillä kirjoitettu teksti on mun kirjoittama eli se jossa mä neuvon kuinka niihin leffoihin saadaan suomalaiset tekstit.Sen jälkeen joku kusipää kirjoitti siihen alle samalla nimimerkillä sen jutun niistä transsuleffoista jonka jälkeen mä sitte rekisteröin tän nimimerkin.Ja sekin kirjoitus oli selvästi sen takia kun jotakin sitte vitutti ilmeisen kovaa kun mä neuvoin apua tarvitsevaa.On se kumma kun tämä on apua aloittelijoille palsta niin kun joku sitte pyytää apua niin sitä ei anneta.
- anneta
Siis ainoastaan toi eka Gibson Rickenbacker nimimerkillä kirjoitettu teksti on mun kirjoittama eli se jossa mä neuvon kuinka niihin leffoihin saadaan suomalaiset tekstit.Sen jälkeen joku kusipää kirjoitti siihen alle samalla nimimerkillä sen jutun niistä transsuleffoista jonka jälkeen mä sitte rekisteröin tän nimimerkin.Ja sekin kirjoitus oli selvästi sen takia kun jotakin sitte vitutti ilmeisen kovaa kun mä neuvoin apua tarvitsevaa.On se kumma kun tämä on apua aloittelijoille palsta niin kun joku sitte pyytää apua niin sitä ei anneta.
varkaille
- gibson.rickenbacker
anneta kirjoitti:
varkaille
Auttaa jos vain voi ja osaa jos ei muuten niin ihan vaan teidän kiusaksi jotka ei auta näitä p2p-ohjelmien käyttäjiä!
- pelkkiä trilleitä..
Se on vaan elämää... kiitos auttaneille.
- en oo laittanu enne
miten voi laittaa uuden keskustelun kun en oo laittanu enne
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261