Moi,
etsimme työpaikalleni palkanlaskijaa, ja tehtävä ei ole helppo. MISTÄ siis löytyy palkanlaskijoita?! Työpaikka sijaitsee Tampereen keskustassa ja on vaativa, koska sovellettavia työehtosopimuksia on monta (henkilöstövuokrausyritys). Kokemus on siis edellytys tähän vakituiseen työpaikkaan.. Mistä vaan löytäisimme tekijän?!
Mistä palkanlaskijoita?
5
1595
Vastaukset
- Sus
Kai henkilöstövuokrausfirmassa tiedetään, mitä kautta työntekijöitä löytää???????????
- tää on kai pilaa
Lue viestiketju ihanaa todellisuutta alempaa!!
- tessit hanskassa!
huomasin että täällä joku etsii palkanlaskijaa jonka pitäisi hallita useampi tes. elikkä täältä löytyisi, jos kiinnostaa voit ottaa yhteyttä osoitteeseen [email protected]
- Orja
Jos sellainen löytyy niin ei ainakaan kovin halvalla, sellaiselle ei kannata esittää peruspalkkaa jos haluaa palkata. Peruspalkan esittäminen olisi jo loukkaus.
Itse olen vuokraduunari ja isomman vuokraduunarin palveluksessa. Pariin kertaan olen soittanut palkanlaskijalle ja puhelinkeskustelun aikana palkanlaskija on hakenut kyseisen liiton kirjan ja sieltä hakenut tiedot mitenkä asia pitää mennä.....- tessit hanskassa
olet oikeassa, halvalla en ammattitaitoani myy...kertynyt vuosien varrella ja opiskellen. totta on se että työnantaja haluaa estrakokeneen palkanlaskijan (kiinnostus tessihin heräsi opiskellessa ja teen tessistä edelleen opetusmateriaalia) ja on valmis maksamaan siitä vain vastavalmistuneen merkonomin palkan jos sitäkään!!!!!
itse olen "koukussa" palkanlaskentaan, eli olen unelma ammatissani, mutta mielellään laksisin itsellenikin lisää liksaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837