Superman kapselit..

peetu

onko kellään kokemuksia superman kapseleista..
viikon olen syönyt.. mut en kyllä ole huomannut ainakaan vielä mitään vaikutusta..

9

5437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Non Superman

Joo söin koko kuurin eikä mitään vaikutusta,
      Huijausta..

• touko_p

Itse olen kokeillu aikoinaan myös supermanin mutta en saanut siitä ainakaan hirveesti hyötyä. Prelox on paljon tehokkaampi mutta sitäkin pitää mättää aika kauan ennenkuin vaikuttaa kuten luontaistuotteita yleensäkin

• masa
        touko_p kirjoitti:

Itse olen kokeillu aikoinaan myös supermanin mutta en saanut siitä ainakaan hirveesti hyötyä. Prelox on paljon tehokkaampi mutta sitäkin pitää mättää aika kauan ennenkuin vaikuttaa kuten luontaistuotteita yleensäkin

..Preloxia kaksikuukautta, eikä tapahtunut
        mitään muutoksia missään. Paitsi rahat meni.

• söi

noita, ei niin mitään vaikutusta mihinkään. Olisin voinut sanoa hänelle suoralta kädeltä: älä usko kaikkee, mitä mainostetaan. Tehokkaampia tapoja löytyy omalta lääkäriltä. Miksi mies pelkää tunnustaa lääkärille, ettei panohommat nyt luonnistu?

• toope58

erektiohäiriö voi johtua niin monesta tekijästä, että tuskin voi ollakaan luontaistuotetta joka kaikille tehoaa. Eli lääkäriin vaan.

• superdad

Superman??

Noin vanha ja vielä uskoo supermaniin ;-))

Voi kiesus.

Miksi ei se superman auta sua, vaikka sen pitäisi auttaa heikkoja ja sorrettuja??

Eikö ole siipiä kasvanut, vaikka lupasivat, tai sarvea??
      Olkaappa valmiina, joulupukki on seuraavana tulossa.
      Ja se on sentään totta.

• Syödä

Vaikka 2 vuotta,siitä ei hyödy kun kauppias.

• hyötyä

ainakin eturauhasen hyvinvoinnille,niissä on hyviä aine-yhdistelmiä jotka saattavat ehkäistä eturauhas syöpää.Luin äskettäin jostain lääkäri palstalta kun niiden vaikutuksesta kysyttiin.

• jäkälää

On niissä sinkkiä ja semmosta joka on tarpeellista elimistölle. Seisokkiin ei pienintäkään vaikutusta.
      Sinkkiä ja muitakin saa erikseen kaupoista.
      Tohtori Tolosen jäkälät on kaikki täysin tehottomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe