Hulluja kirjoja. Älkää missään tapauksessa lukeko!
Nicci French
5
679
Vastaukset
- Mieslukija
En ole koskaan kuullut ko. kirjailijasta. Mitä aihepiirejä hänen kirjansa käsittelevät?
Kyseessä on itse asiassa kirjoittajapariskunta. Jännärit ovat hyistä kamaa, sankarittaret joutuvat erinäisten psykopaattien loukkuihin. Minulle nämä kirjat ovat kyllä kolahtaneet. Jännitystä on ihan tarpeeksi.
- Tinsku
Aniara kirjoitti:
Kyseessä on itse asiassa kirjoittajapariskunta. Jännärit ovat hyistä kamaa, sankarittaret joutuvat erinäisten psykopaattien loukkuihin. Minulle nämä kirjat ovat kyllä kolahtaneet. Jännitystä on ihan tarpeeksi.
Nämä on aivan huippuja! Niin jännittäviä, etten ole toisia lukenut. Odottelen innolla, josko pariskunnalta tulisi uutta kirjaa..
- siriusstar
Tinsku kirjoitti:
Nämä on aivan huippuja! Niin jännittäviä, etten ole toisia lukenut. Odottelen innolla, josko pariskunnalta tulisi uutta kirjaa..
Sä oot siis 30-v nainen? Tollaset ehkä puree teihin... ;)
- snow white
Tähän mennessä parhaimpia kirjoja mitä oon ikinä lukenu. Niihin tuleva himo on ihan verrattavissa suklaaseen. SUOSITTELEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954