Hulluja kirjoja. Älkää missään tapauksessa lukeko!
Vastaukset 5
- Mieslukija
En ole koskaan kuullut ko. kirjailijasta. Mitä aihepiirejä hänen kirjansa käsittelevät?
Kyseessä on itse asiassa kirjoittajapariskunta. Jännärit ovat hyistä kamaa, sankarittaret joutuvat erinäisten psykopaattien loukkuihin. Minulle nämä kirjat ovat kyllä kolahtaneet. Jännitystä on ihan tarpeeksi.
- Tinsku
Aniara kirjoitti:
Kyseessä on itse asiassa kirjoittajapariskunta. Jännärit ovat hyistä kamaa, sankarittaret joutuvat erinäisten psykopaattien loukkuihin. Minulle nämä kirjat ovat kyllä kolahtaneet. Jännitystä on ihan tarpeeksi.
Nämä on aivan huippuja! Niin jännittäviä, etten ole toisia lukenut. Odottelen innolla, josko pariskunnalta tulisi uutta kirjaa..
- siriusstar
Tinsku kirjoitti:
Nämä on aivan huippuja! Niin jännittäviä, etten ole toisia lukenut. Odottelen innolla, josko pariskunnalta tulisi uutta kirjaa..
Sä oot siis 30-v nainen? Tollaset ehkä puree teihin... ;)
- snow white
Tähän mennessä parhaimpia kirjoja mitä oon ikinä lukenu. Niihin tuleva himo on ihan verrattavissa suklaaseen. SUOSITTELEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931466
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841091- 47871
- 95835
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67816Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o163772- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83691- 53628
- 51622