voi....

mie 87

.........hemmetti ja vielä tämmöisiä sivujakin uskovaisia homoja ja lesboja miten se on mahdollista!!

7

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukbi

Mitenkäs Sinä näillä sivuilla liiku? Meillä on omat vaalinnat ja taakat "synneistämme". Emme tarvitse maallista tuomaria. Rauhaa ja rakkkautta Sinullekkin.

• mie 87

Kiitos ja sitä samaa sinulle!! =)

• Hellariboy86

Mikä sut pakottaa tänne huokailemaan? Pysyisit ihmeessä omilla palstoillasi jos tää on niin kamalaa.

• mie 87

Ihmettelin vaan että miten uskovaisetkin voi olla homoja ja lesboja ku eikös se ole väärin...
        Ei mulla teitä mitään vastaan ole! Olen itse bi mutta en uskovainen.. Hyvää jatkoa sinulle =)

• Hellariboy86
        mie 87 kirjoitti:

Ihmettelin vaan että miten uskovaisetkin voi olla homoja ja lesboja ku eikös se ole väärin...
        Ei mulla teitä mitään vastaan ole! Olen itse bi mutta en uskovainen.. Hyvää jatkoa sinulle =)

Kysyt, miten uskovaiset voi olla homoja ja lesboja. Muista en tiedä mutta minä en ole KERTAAKAAN pyytänyt saada olla homo tai tulla sellaiseksi. Koska se ei ole oma valintani sanoi sitten moskuu mitä vaan, minulla on oikeus olla tällainen.

Oletko sinä valinnut että haluat olla bi? Miten uskovaisuus mielestäsi muuttaa tilannetta?

• Tiitinen
        mie 87 kirjoitti:

Ihmettelet miten uskovainen voi olla homo tai bi.

Uskovainen tarkoittaa sitä, että ihminen on uskossa.

Usko on sellainen juttu, että Jumala synnyttää sen ihmiseen ja ylläpitää sitä ihmisessä.

Oikeastaan uskovaisien homojen ja bi-ihmisten olemassaolo on yksin Jumalan itsensä syy ja vika: mitä Jumala menee tekemään homoista ja bi-ihmisistä uskovaisia ja vielä pitämäänkin ne uskovaisina!

Eikö olekin aivan uskomaton Jumala, kun Hän tekee ihmisistä uskovaisia ja ylläpitää heissä uskoa riippumatta siitä, mikä on heidän seksuaalinen suntautumisensa :)

Usko, uskossa oleminen, ei ole ihmisen teko, vaan Jumalan Pyhän Hengen teko.

• Hellari25

No kun vain näin on meitsin kohdalla ainaskin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe