Olen ihastunut naapuriini

sussu

Olemme olleet naapureina 2 vuotta,molemmat perheellisiä,aina kun kohtaamme esim: tupakalla jäämme aina keskustelemaan toisillemme,suudeltukkin on,on se ihanaaa!

14

2397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rööki erottaa

Rööki tuhoaa.

• vaarantaa

terveytesi. On tupakoinnilla muutkin vaaransa.

• Rakennustarkastaja

Ei naapurisi muuten pussailisi tuhkakupin makuista naapuria, ellei sillä olisi taka-ajatuksia.

Pukille meinaa päästä!

• lehmä

...ai olette molemmat perheellisiä?Voi sua rassukkaa kun on niin huono itsetunto, että täytyy varatusta miehestä haaveilla.voin kertoa sulle että jos se mies vaikka olisi sinusta kiinnostunut, niin et sä sen ihmeellisempi ole, etteikö jätkä jossakin vaiheessa alkaisi sinuakin pettämään.Olet säälittävä.

• huonompi..

itsetunto taitaa olla sinullakin,kun heti kiehuit yli.Ettei sinua vain pelota,kun miehesi käy tupakalla..

• kiinni
        huonompi.. kirjoitti:

itsetunto taitaa olla sinullakin,kun heti kiehuit yli.Ettei sinua vain pelota,kun miehesi käy tupakalla..

...huora.

• lopettaisi

tupakointiasi. Voihan sitä ukkoa tavata terveellisemmälläkin tavalla. Menkää yhdessä lenkille raittiiseen ulkoihmaan niin keuhkotkin puhdistuu...

• fghjgfhj

Mulla vähän samanlainen ongelma. ryyppään salaa muijaltani viikonloppuisin taloyhtiön kellarissa.Naapurin rouva käy myös siellä salaa ryypiskelemässä omasta pullostaan.Aluksi vain naureskelimme touhuillemme mutta myöhemmin aloimme pussailla ja tätä nykyä käymme käsiksi toisiimme kuin pienet elukat aina kun viikonloppuisin tapaamme.

• salata

ryyppäämisen? Johan sitä viinan lemun haistaa viiden metrin päähän?!

• sussu

teitä ahdasmielisiä on kyllä joka paikassa.elämäähän tää vain on,voi kiesus!

• ahdasmielisyyttä?

heti sitä leimaantuu ahdasmieliseksi jos hiukankin puolustaa perinteisiä perhearvoja...kummallista.Jos sulla on tarve pettää niin huono itsetunto että kaipaat varatun miehen huomiota niin hakeuduhan tyttö-ressukka terapiaan.

• surkuhupaisaa!

Tässä provossa tulee esiin parikin lukijaa ärsyttävää tekijää: Aviorikos, tupakointi ja katumattomuus. Vielä kun olisit maininnut että olette molemmat samaa sukupuolta ;)

• sussu

EI en ole terapiantarpeessa,ei, emme ole samaa sukupuolta,ei,emme asu kerrostalossa,ei, emme eroa puolisoistamme,ei,emme kumpikaan ole naimisissa.kyllä,haluamme toisiamme,kyllä,nautimme toistemme seurasta,kyllä,me molemmat rakastamme ihastumisen tunnetta,kyllä,me molemmat haluamme puhua toisillemme ongelmista,helpompi niin,kyllä,olemme onnellisia

• "pahis"
        sussu kirjoitti:

EI en ole terapiantarpeessa,ei, emme ole samaa sukupuolta,ei,emme asu kerrostalossa,ei, emme eroa puolisoistamme,ei,emme kumpikaan ole naimisissa.kyllä,haluamme toisiamme,kyllä,nautimme toistemme seurasta,kyllä,me molemmat rakastamme ihastumisen tunnetta,kyllä,me molemmat haluamme puhua toisillemme ongelmista,helpompi niin,kyllä,olemme onnellisia

Petin hyvää naapurikaveria miehensä kanssa parilla suudelmalla, josta jäimme kiinni. Olen tuntenut kovasti syyllisyyttä asiasta, enkä meinaa päästä asian ylitse millään. Mukava naapurisopu meni, enää ei edes tervehditä toisiamme. Ei olisi kannattanut ns.kuunnella tunteita, ei käydä leikkimään tulella jne.
        Onneksi kuitenkin molempien parisuhde kesti.
        Elämä jatkuu, aikanaan kai naapurikin antaa jollakin tasolla anteeksi tekoni. Minun pääni asia on jo saanut liiaksi sekaisin, ei sitä päivää ettenkö miettisi tätä tapahtunutta. Kai aika parantaa...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe