Meille syntyi....

Sikra

Meille syntyi nyt kolmenvuoden tauon jälkeen
valkoinen isovillakoirapentue.
Emällä alkoi poltot jo 58 vuorokausi, olin vähän huolissani ja soitin omalle eläinlääkärillemme....kauhea yllätys oli kun
eläinlääkärimme olikin itse sairastunut ja sairaalassa, iski pienoinen paniikki....
..entä jos ei kaikki menekkään hyvin..
täällä meilläpäin, kun on nuo päivystävät eläinlääkärit vähän sellaisia, etteivät ainakaa
öiseenaikaan tahdo tehdä mitään.

Sitte illalla alkoi synnytys, joka kesti noin viisituntia, kaikki luojankiitos meni hyvin.
Emä ei kylläkään osallistunut syntyvien
pentujen "avaamiseen" mitenkään, jos en olisi ollut auttamassa olisi pennut varmasti kuolleet.
Aika jännä kun tällä samalla emällä syntyi edelliset (ekat) pennut, sillon se touhusi ihan hirveesti, ei olisi apua tarvinnut ollenkaan.

Nyt syntyi 4 poikaa ja 2 tyttöä, jotka
painoivat 330 - 390 g. ovat oikein terhakoita jänteviä ja hyväkuntoisia.
Ja emä hoitaa pentuja toooosi hyvin.
Ihania kakaroita !
Onnexi kaikki meni hyvin ja lisäpuuhastelua jouluksi mulla riittää ;))

16

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruotimuori

paljon ja hauskoja hetkiä pikkuisten kanssa.

• Kiitos,
        niitä toivon myös ;)

• hatam

tulee sitten riittämään muutama viikko joulun jälkeenkin. Onnea vaan!

• Juu vilinää ja muutakin puuhastelua riittää sitte vuodenalusta, nythän tää on tosi helppoa, niinsanottua päivystystä ja pentujen ihailua.

• jouluksi teille. Onnea hirmuisesti ja lämmin halaus sinulle ja emolle pentuineen.

• Juu ihania tonttu-mössyköitä.
        Kiitos, myös haleista, halit lämmittää aina, välitin halit myös noille "pikkutontuille" ja emälle.

• Himli

Onnea ihan mahottomasti pikkuisten johdosta :)
      Kiva kuulla että kaikki meni hyvin.
      Täytyy kertoa että viestisi piristi päivääni :))

• Kiitos.
        Siinäpä se taas nähdään mitä pienet koiravauvat saavat aikaan, kiva että päiväsi piristyi.

• FAU

paljon perheenlisäyksestä!
      Suloisia ovat pikkuiset, kun tuhistavat ja maiskuttavat imiessään.
      Onneksi kaikki meni hyvin, vaikka vähän hätäsiä olivatkin sen ulos tulemisen kanssa.

• Kiitos,
        Juu suloisia mussukoita ovat. Koiranpennussa on minun mielestäni vielä niiiin ihana tuoksukin.

• miukunen

maailmassa ei ole koskaan tarpeeksi isovilliksiä. Olette tuoneet maailman lisäää maailman parhaita koiria, kiitokset siitä:)

• Kiitos myös sinulle,
        kyllä.. ihania koiriahan nämä isovillikset on...

• sudenkorento75

nimetä "lapsukaiset" jouluisesti?
      Onnea paljon täältäkin! Trimmaatko muuten itse koko katraan? Kauanko kestää muuten yhden villakoiran trimmaus pesuineen?

• Kiitos.
        En nimeä jouluisesti, kun on joskus aikasemmin vuosiasitten syntynyt jo ne joulupennut.

Kyllä minä nämä "kakarat" ite trimmaan, eihän näissä vielä luovutusikään mennessä ole paljon trimmaamista. Konetyöt, kuono tassut ja hännänvarsi aloitetaan jo kolmeviikkoisena, että tottuvat käsittelyyn ja trimmipöydälläoloon, niin ja kynnet tietty kerranviikossa.

Aikuisen isonvillakoiran näyttelyturkin
        pesuun, föönaukseen ja trimmiin saan menee noin viisi tuntia.

• sudenkorento75
        Sikra kirjoitti:

Kiitos.
        En nimeä jouluisesti, kun on joskus aikasemmin vuosiasitten syntynyt jo ne joulupennut.

Kyllä minä nämä "kakarat" ite trimmaan, eihän näissä vielä luovutusikään mennessä ole paljon trimmaamista. Konetyöt, kuono tassut ja hännänvarsi aloitetaan jo kolmeviikkoisena, että tottuvat käsittelyyn ja trimmipöydälläoloon, niin ja kynnet tietty kerranviikossa.

Aikuisen isonvillakoiran näyttelyturkin
        pesuun, föönaukseen ja trimmiin saan menee noin viisi tuntia.

VIISI TUNTIA! arg... kyllä nostan hattua ja kumarran, itse en kyllä viitsisi. On upean näköinen koira juuri laitettuna ei voi muuta sanoa...no onhan siihen vähän töitäkin tehty!

• sudenkorento75 kirjoitti:

VIISI TUNTIA! arg... kyllä nostan hattua ja kumarran, itse en kyllä viitsisi. On upean näköinen koira juuri laitettuna ei voi muuta sanoa...no onhan siihen vähän töitäkin tehty!

Nooooh..siitä tulee elämäntapa, kuuluu elämään niinkuin esim. viikkosiivous.
        Mutta sitten kun koira on lyhyessä modernissa leikkauksessa, joka on myös kaunis, niin selviää parilla tunnilla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5050
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1159
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe