Hinnat lähteneet lapasesta ja korot nousussa. Tuulipuku on kuin lammas joka vaeltaa metsässä, eikä ollenkaan tajua hommaan liittyviä riskejä.
Liikanen antoi varovaisen arvion että tavoiteltava korkotaso on 5%.
Itse sanoisin että realistinen korkotaso on 16%.
Koittakaa nyt tajuta!
10
745
Vastaukset
- joko tai
infernaaliseen talouskasvuun tahi inflaatioon.
Tavoiteltava taso voi olla 5% mutta siihen ei vaan ole varaa vielä pitkään aikaan. Kitukasvu vaatii edelleen mieluummin elvyttävää kuin kuristavaa rahapolitiikkaa.
Jatka vain vuokran maksua. Sekin on ihan ok.- Von Rommen af Prosenttos
infernaalinen talouskasvu kun korot olivat viimeksi tuota luokkaa?
Sitäpaitsi Suomen talouskasvulla ei ole mitää merkitystä korkotasoon.
Realistinen korkotaso 16% - Sun normaali
Von Rommen af Prosenttos kirjoitti:
infernaalinen talouskasvu kun korot olivat viimeksi tuota luokkaa?
Sitäpaitsi Suomen talouskasvulla ei ole mitää merkitystä korkotasoon.
Realistinen korkotaso 16%Se 16 taitaa olla sun normaali korkotaso, nimittäin viivästyskoron tasohan se on.
- Sir Rommgarten
Yli kymmenessä prossassa huidellaan kohta, sillä euroopanlaajuinen asuntokupla on puhkaistava ennen kuin siitä tulee koko maanosan mätäpaise.
Kohta on kyyti kylmää.- sanoi lapamato
sanoisin kuitenkin, että pääsysi omistusasuntoon on aika HATARISSA kantimissa.
Itse olen jo omassa :) eikä siihen tarvittu edes ydinsotaa :) :) :)
- 19% markkinakorolla
Vituttaako asua vuokralla ja tunkea rahat ihramahaisen verenimijävuokraisännän läskiperseen lihottamiseen?
- sitä
Sitten kun korot "räjähtävät" nousuun, kenellä maksatetaan vuokra-asuntojen kohonneet kustannukset? Kyllä, vuokralainenhan ne maksaa. Koita jo tajuta!
- Höhöhöööööö
Olet pihalla kuin lumiukko,hahhaaaaa!
Nousiko vuokrat räjähdysmäisesti kun korot viimeksi todella korkealla? Mitä kävi asuntojen hinnoille? Miettisit vähän.... - höhhöhhöö2
Höhöhöööööö kirjoitti:
Olet pihalla kuin lumiukko,hahhaaaaa!
Nousiko vuokrat räjähdysmäisesti kun korot viimeksi todella korkealla? Mitä kävi asuntojen hinnoille? Miettisit vähän....sähät taidat varsinainen tuulipuku/KÖYHÄ olla ku noin hyvin muistat edellisen vaiheen ku korot oli korkealla ja toppahousujen vuokrat eivät olleet korkealla.. ja yhä asut vuokralla ? vaikka lainaa ois monta vuotta saanut melkein ilmaiseksi... Kyllä köyhä puhuit itsesi makeasti pussiin... hah hah kylläpä sain makeat naurut tälle illalle tosta sun viestistä... T kroisos (2v lainaa jäljellä 15:sta)
- Höhöööööööö
höhhöhhöö2 kirjoitti:
sähät taidat varsinainen tuulipuku/KÖYHÄ olla ku noin hyvin muistat edellisen vaiheen ku korot oli korkealla ja toppahousujen vuokrat eivät olleet korkealla.. ja yhä asut vuokralla ? vaikka lainaa ois monta vuotta saanut melkein ilmaiseksi... Kyllä köyhä puhuit itsesi makeasti pussiin... hah hah kylläpä sain makeat naurut tälle illalle tosta sun viestistä... T kroisos (2v lainaa jäljellä 15:sta)
Muistan hyvin kun ostin silloin kaikanaan kämpän pahvi! Muistan vähän helvatasti liian hyvin. Tervemenoa samaan suohon. Yhtäsuurta laskua ei nyt tule mutta vuonna 89 oltiin auttamattoman pihalla siitä että superlama nurkan takana.
Tosin silloin jotkut varoittivat ,mutta heille naurettiin. Tänäpäivänä näitä naurajia taas riittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909