Heippa muut antiikkihöperöt! Mistähän löytyisi Bavaria posliinileimat. Niin vois vähän arvioida noiden esineiden ikää.
Bavaria posliini leimat?
11
30858
Vastaukset
- n00bh4x0R
Intternetistä löytyy. Sä et vaan osaa.
- Anonyymi
Et sit voi asiallisesti vastata viyunb abnormi
- tuolta löytyisi
Kokeile tuolta...
http://www.porcelainmarksandmore.com/- Posliini pöllö
KIITOS KAUNIS! Kylläpä löytyi ja vieläpä kaikki..!
- hyvä vaan.
Posliini pöllö kirjoitti:
KIITOS KAUNIS! Kylläpä löytyi ja vieläpä kaikki..!
Kiitos itsellesi...
- pamela
hyvä vaan. kirjoitti:
Kiitos itsellesi...
mulla kupit joissa bavaria germany leima kruunu jota kiertää lehdet ja keskellä r kirjain en löytänyt sitä mistää
- tuhkajussi..........
Mistä ne leimat tuolta löytyy? Ymmärrä tota kieltä...
- ehkäjotiedätkin
pamela kirjoitti:
mulla kupit joissa bavaria germany leima kruunu jota kiertää lehdet ja keskellä r kirjain en löytänyt sitä mistää
Reichenbachin posliinia.
- leima
Hei mikä leima on tällainen E kahvilautasen pohjassa? Olen yrittänyt etsiä netistä leimoja, huonolla menestyksellä.
- tietämätönkin
Mikähän astiat on kyseessä, minulla on kultaiset Venetsia aiheiset astiat, pohjassa leima jossa päällä kruunu, keskellä kaunokirjoituksella tirschenreuth ja alla teksti bavaria. En löytänyt vastaavia astioita, tai leimaakaan mistään netistä.
- Bavari
moi mulla kullan värinen Bavaria astiasto mutta en löydä mistään astiaston ikää enkä suunnitteliaa
tietäisikö joku tän astiaston iän ja suunnittelijan .kiitos
leima on tällainen. kullan värisellä maalattu KRUUNUN SYMBOLI keskellä kahvikupin pohjaa. ja ylä puolella kullan värisen KRUUNU SYMBOLIN lukee BAVARIA kullanvärisellä. ja sit alapuolella tuon kullan värisellä maalatun KRUUNU SYMBOLIN lukee PORZELLAN myös kullan värisellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282631- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152004- 1281966
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121713Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471248Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu281134Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891071Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019