ihastus

poika16__V

Oon ihastunu yhteen tyttöön, ja oon aika varma et sekin olis kiinnostunu musta. Oon näin omahyväisesti sanottuna melko hyvännäköinen, mut oon ujo sillon kun on tytöt kyseessä. Nyt mua taas harmittaa, kun ajattelen että jos tää tyttö olis se oikea.. en tunne sitä ollenkaa ni en voi mennä juttelee.. vaikka menisinki en ees tiedä mistä juttelisin.. se aina kattelee ja hymyilee! x/ Haluaisin jonkun tyttöystävän jonka kanssa vois jutella ja viedä syömään ja muuta kivaa. Niin paljon tekis mieli.. olla vaa jonku kanssa. En voi täysin pyhimysmäisesti käyttäytyä myöskään, salaisesti myös himoitsen häntä. Mutta seksi on ihan normaalia parisuhteessa, ja vielä kun molemmat olemme 16v. äh, tulipa taas paskaa kirjoitettua! Noh, ainakin sain avauduttua. Ei tarvitse tähän vastata jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.
t. Rakastan.

7

625

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttiliini

Voithan vaikka yrittää selvittää sen meseosotteen tai puhelinnumeron ja tekstata.

• tyttö_1990

kysy jotai, esim. kelloa, puhelinta lainaan tai jos ootte linkku pysäkil, kysy menikö joku linkku jo tai jotai :) zemppii^^

• vain.....

Jos kerta olet siedettävän näköinen ja tyttö vois olla susta kiinnostunut, niin kannattaa mennä jutusteleen... Ei haittaa vaikka menisit jonkun kaverin kaa varsinkin jos se on jonku kaverin kaa... (psykologista, mut olis hyvä jos parit menisi tasan eli yks vastaan yks ym....)
        Ja jos munaat niin naura itselles. nauru vapauttaa tunnelmaa...

• lilja

kannattaa yrittää päästä jutteluväleihin sen kanssa (mut tyylillä...)
      Jos teil osi vaik yhteisiä tuttavia niin niiden kautta tai jos kuljette vaikkapa samalla bussilla/junalla tms. nii voit kysyä koska menee seuraava.
      Tai sit voi "mokata" eli siis "vahingossa" vaikkapa kevyesti ohi kulkiessa osut tähän tyttöön ja pyydät sitte anteeks tms. nii ainakin oot sille vähän jutellu. Sit voit yrittää hitaasti tutustua siihen.

• Plää

Hemmetti siitä vain, ota ensiaskel.!
      Ilman ensimmäistä askelta, JUMIUDUT. Anna palaa.
      Älä oo mikään termostroopperi, SIITÄ VAIN.

Jos sattuu moka, niin ei se mitään. Tulee niitä uusia tilaisuuksia.

Tsemppiä!

• mariellaah:)

se on sulosta kun pojat tulee yrittämään...kyllä sinä huomaat onko sinulla mahikset vai ei:)mene vain mutta elä tungettele liikaa...siitä tytöt eivät pidä...kysy vaikka jotain,ihan sama mitä...järkkää pileet ja kutsu sinne...musta ois ainakin niin ihanaa jos joku tulis kysymään..olen kanssa 16 että toivottavasti olet sae minun katselemani tyyppi...no eikä ihihhiihihih:)mutta tsemmpiä mene vain poika kuule

• t_89

Sinun juttusi kuulostaa aika tutulta. Olen itse myös 16v tyttö ja ihastunut samanikäiseen poikaan. Minulla on samankaltainen ongelma kuin sinulla. Olen myöskin ujo, enkä tiedä mitä tehdä. Toisaalta juttuni eroaa siinä sinusta, että olen jonkunlaisissa väleissä ihastukseni kanssa, mutta sekin vain, koska jokin aika sitten laitoin ujouteni sivuun ja menin rohkeasti juttelemaan hänelle. Olen miettinyt tämän hetkistä tilannettani paljon ja luulen antavani sinulle hyvän neuvon, kun kehotan sinua menemään rohkeasti juttelemaan sille tytölle. Tulevaisuudessa sinua varmasti kaduttaa se, ettet tehnyt mitään kun sinulla oli tilaisuus. Varmasti olet kuullut, että myöhemmin ei harmita niin paljon se mitä tuli tehtyä vaan se mitä ei tullut tehtyä tai sanottua. Eli mene vain rohkeasti juttelemaan hänelle ja unohda ujoutesi ja hermostuneisuutesi, niin kyllä se hyvin menee. Tsemppiä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe