Hei.
Meillä on vauva 10 päivän ikäinen ja hänellä on kovasti ilmavaivoja. Mahasta kuuluu hurjia ääniä, löysää ulostetta tulee 4-5 kertaa päivässä ja röyhtäyksiä ja mahan pulputusta vielä tunteja aterian jälkeen.
Onko mitään vinkkejä näihin ilmavaivoihin? Pystyasento helpottaa usein. Myös Gefilus-kapseleita olemme kokeilleet, mutta niitä on hankala käyttää emmekä toistaiseksi ole huomanneet mitään apua. Vauva on isokokoinen ja kova syömään, hän saa sekä rintamaitoa että korvikkeita.
ilmavaivat
6
6668
Vastaukset
- medina
Käy hakemassa luontaistuotekaupasta jotain kunnollista maitohappobakteerivalmistetta. Esim DDS-junior tai Probiootti-baby. Homeopatiaa koittaisin myös.
- käytettiin
gefilus-kapseleita, mutta ovat tosiaan hankalia antaa.. Mutta haeppa apteekista vaikka Rela-tippoja, ovat maitohappobakteeria myös ja erittäin helpot antaa!! Hinta on kyllä aikamoinen, pienestä pullosta 19 euroa.
- tipat
Meillä ei rela-maitohappobakteerit auttanut yhtään mutta disflatyl-tipat auttoi heti. 5 tippaa kahdesti päivässä. Cuplaton on myös vastaava mutta sitä annetaan joka ruokailun yhteydessä.
- ei auta
Kokeile jättää korvikkeet pois jos maitoa riittää,saattaa helpottaa.
- Minea 2 kk
Pienokaisellamme oli aluksi hieman vatsaongelmia ja kokeilimme Cuplatonia ja Disflatylia ja aloitimme Probiootti Babyn antamisen noin 3 viikon iässä, koska kaikki asiantuntijat sanoivat, että " ei siitä ainakaan haittaa ole". Kokemuksesta voin sanoa, että haittaa on: probiootin antamisen jälkeen ei kakka tullut millään vaan kaakkaamisväli oli pahimmillaan 10 päivää. Se aiheutti selvästi vaivaa pienokaiselle ja kun lopetimme Probiootin antamisen kakkaväli lyheni 2-3 päivään ja tyttö on ollut tyytyväinen ja hymyilee päivät pitkät kuin Hangon keksi. Eli en missään nimessä suosittele Probiootti Baby -tuotetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798