Ihastuin koulukiusattuun

Juha^^**<33

Mä oon 15 poika. Oon aika lihava... Ongelma on se, että mä oon ihastunu yhteen kohta 15 v tyttöön...
Se tyttö on iha hirveen ujo ja se on koulukiusattu. Mä tiedän, et menetän kaikki kamuni jos sen työn kaa alan seukkaan, mutta must se tyttö on ihana. Varsinainen ongelma on se, ettei tää tyttö ollenkaa huomaa mua. ihastutteko te tytöt tällasiin pulskempiin poikiin?? Mulla ei oo sen tytön numeroo, osotetta, mesee, sähköpostii eikä mitään... Tiedän vaan sen etunimen. Eli miten voin vaik koulus saada kontaktii siihen, haluisin jutella sille?? mua pelottaa, että se säikähtää ja lähtee karkuun kun se on nii ujo... mitä mä teen?? kannattaako mennä ja kysyy vaikka kelloa siltä työltä?? mä oon ollu ihastunu siihen tyttöön jo n. 2 vuotta ja nyt se tyttö on kai lähtemäs meidän koulusta, oon ainaki kuullu niin... ja mä tosiaan haluan tutustuu siihen tyttöön paremmin!! se vaikuttaa tosi kiinnostavalta ja mukavalta!
kiits kaikille vastanneille =)

4

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StrongEnough

Jos välittää toisesta, niin kavereitten mielipiteistä ei kandee välittää. Jos sun kaverit hylkäis sut sen takia, et seurustelet koulukiusatun kans, nii ei ne sillon oo sun oikeita kavereita. Toisten mielipiteillä ei oo väliä..vain omalla. :)
      Meet vaan juttelemaan tavallisia ja kysyt vaikka sen numeroa. Tyttö ehkä saattaa luulla, et oot menny kiusausmieles juttelemaan, mut alat juttelee sille etkä välitä kavereistas, niin kyl se rupeaa luottaa suhun. Ja kyllä lihaviin voi ihastua!!! =) Rohkeesti vaan ennen ku se vaihtaa koulua. :S Onnea! ;)

• sohvaperuna

mee pyytään tanssimaan poloneesia (mikäli teidän koulu harrastaa näitä hienoja joulujuhlaperinteitä :) )

• elsisydän

Rohkeesti vaan meet puhuun, mut sillee et se ei siis luule et aiot jotenki pilkata. Tsemppiä! :)

• Älä välitä kavereidesi mielipiteistä. Jos ne jättää sinut, niin ei ne mitään kavereita ole! Se tyttö voi tosin ilahtua, siitä että joku ihan oikeasti välittää hänestä, varsinkin jos on yksinäinen.
      Älä ehkä ihan ekana yhteystietoja lähde kysymään siltä.
      Kannattaa muutenkin varoa ettei se heti luule että pilkkaat. Voihan olla että jos häntä on kovasti kiusattu, hän ei ehkä voi luottaa uusiin ihmisiin ihan helpolla. Kun vain pikkuhiljaa yrität tutustua häneen, niin kyllä hän varmasti alkaa luottaa sinuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6053
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe